بازدید 12608

واکنش ظریف به ادعای کریمی قدوسی

کد خبر: ۶۷۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 04 March 2017
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اظهارات کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی ادعای نامه نگاری او به وزیر خارجه آمریکا را خیالبافی خواند.

به گزارش جام جم آنلاین، چند روز پیش جواد کریمی قدوسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ادعا کرد که وزارت خارجه ایران نامه ای محرمانه به وزیر امور خارجه آمریکا نوشته و در آن درخواست دیداری محرمانه داشته است.

وزارت امور خارجه بعد از مدت کوتاهی با انتشار بیانیه ای رسمی به این اظهارات واکنش داشت. در این بیانیه حرف های کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی «بداندیشی‌های و‌هم‌آمیز» خوانده شده و نیت او را نسبت به تکرار این سخنان «تشویش افکار عمومی و خودنمایی» دانسته بود.

هر چند این اولین بار نبود که اظهارات کریمی قدوسی با واکنش وزارت امور خارجه ایران رو به رو می شد و پیش از این ها هم او با انتشار سخنان محرمانه ظریف در کمیسیون امنیت ملی به ادعای وزیر امور خارجه «مصداق بارز عمل مجرمانه و قابل پیگرد» شده بود.

اما این پایان ماجرای کریمی قدوسی و محمد جواد ظریف نبود. چرا که این نماینده مجلس سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد بود تا نسبت به تکذیب ادعایش از سوی وزارت امور خارجه واکنش نشان بدهد و همان حرف ها و ادعاها را این بار از تریبون نماز جمعه مشهد تکرار کند و بگوید: امروز جناب آقای ظریف به وزیر امور خارجه آمریکا نامه می نویسد و در نامه خود چهار درخواست می نویسد که متاسفانه کار اینها تکذیب کردن است، مگر بنده کارخانه تولید خبر کذب دارم؟ بنده 40 سال است که برای مردم حرف می زنم و آنها حرف مرا می شنوند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اما درباره ادعای جواد کریمی قدوسی به پرسش جام جم آنلاین پاسخ کوتاه و صریحی داد. او به جام جم آنلاین گفت: صد در صد دروغ است. نه نامه نه پیام نه تلفن نه ایمیل نه پیامک نه پیغام نه «پسغام» . فقط خیالبافی.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۵
ام پی تی
کريمي قدوسي نماينده واقعي ملت نيست و ملت بايد بدانند اينها عامل تفرقه در کشور و داخل نظام هستند و با اين ترفند مي خواهند نيات خود را پيش ببرند ما دنبال تنش با هيچ کشوري نيستيم و از وزير خارجه باهوش، متخصص و با معرفتمان حمايت مي کنيم.
جان عزیزت ننویس کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد....از خجالت آب میشیم با همچین نمایند هایی
عجب است از دولت حقوقدانی که در شکایت از منتقدان سردمدار است، چرا نسبت به ادعاهای کریمی قدوسی منفعلانه عمل میکند؟! شکایت کنید دیگه تا ببینیم خیالبافی است یا نه؟!
آین آقای قدوسی اهل ایرانه ؟
چی انکار میکنی شبکه های خارجی هم گفتن
چرا شکایت نمی کنیدذ چرا پی گیری نمی کنید اگر اینها را انجام ندادی این اقا راست میگه
فعلا که همه حرفهای قدوسی داره به واقعیت میپیونده
از آقای قدوسی سوال کنید ،چرا ،از تماس ،و ارتباط بین دولت ،ایران ،وامریکا ،میترسند؟ درصورتیکه ،بین دولتهای متخاصم ،مذاکره ،ودیدار ،و کفتگو .امری رایج است ،پس این همه ترس ،برای چه چیزی است ؟،،،
بهترین کار اینه که وزارت خارجه قانونی اقدام کنه تا دیگه شاهد دروغ پراکنی نباشیم.
بنده به عنوان یک مشهدی و معتقد کامل به ولایت و نظام این مرد را نماینده خودم نمیدانم.و گاهی خجالت هم میکشم.
مردم مشهد لازم شد که از این به بعد بیشتر در انتخابات دقت کنید و جبران کنید
چرا هیچ مرجعی با دروغ پردازی های مکرر ایشان برخورد نمی کند؟
بعضی ها فقط تو این مملکت فقط توهم زدن و نق زدن خوب بلدن
ما شکر گزار وجود رهبر معظم انقلاب هستیم که‌ همه امنیت داریم اگه زبونم لال گیر امسال این آقایانی که‌ بازیر ده درصد آرا از رای دهندگان وارد مجلس شدن میافتادیم حسابمون کرام الکاتبین بود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی