بازدید 6728
۱

روایت حدادعادل از دیدار انتخاباتی‌اش با سعید جلیلی

کد خبر: ۶۶۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 10 February 2017
یک فعال سیاسی اصولگرا با اعلام این خبر که برای انتخابات با سعید جلیلی دیدار کرده است، گفت: بعید است نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یک زن باشد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه راه پیمایی ۲۲ بهمن در مقابل دانشگاه شریف در جمع خبرنگاران درباره ضرورت آشتی ملی میان جناح‌های سیاسی گفت: در هر جامعه‌ای اختلاف سلیقه وجود دارد ولی این اختلاف باید تا حدی باشد.

او ادامه داد: ما در اصل انقلاب که مانند ریشه‌های یک درخت است وحدت داریم ولی ممکن است در شاخه و برگ‌ها اختلاف وجود داشته باشد اما این اختلافات باید به وحدت تبدیل شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: این راه‌پیمایی جواب خوب و مهمی به خیلی‌ها از جمله رییس‌جمهور امریکاست و هیچ جوابی قاطع‌تر از این نیست.

حدادعادل درباره رویکرد اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری تصریح کرد: در مورد انتخابات، جبهه مردمی یاران انقلاب سعی می‌کند سازوکاری برای وحدت و رسیدن به نامزد واحد پیشنهاد کند و این فرایند در حال طی شدن است.

او افزود: با جامعه روحانیت هماهنگیم و جامعتین از هر حرکتی که به وحدت برسد حمایت می‌کند.

این نماینده سابق مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ممکن است نامزد ریاست‌جمهوری اصولگرایان خانم باشد، ابراز داشت: بعید است.

حدادعادل در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با انتخابات با سعید جلیلی هم دیدار داشته‌اید، بیان کرد: بله.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
راي اين دو دوست حدود ٥ ميليونه پس بهتره فكر كنند دوباره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل