بازدید 5974

دستور نتانیاهو برای توبیخ سفیر بلژیک در تل آویو

کد خبر: ۶۶۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 09 February 2017
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور توبیخ سفیر بروکسل در تل آویو را صادر کرد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه دستور توبیخ سفیر بروکسل در تل آویو را به علت هماهنگی نشستی بین نخست وزیر بلژیک و نمایندگانی از دو سازمان حقوق بشری منتقد کابینه نتانیاهو، صادر کرد.

شارل میشل نخست وزیر بلژیک با نمایندگان دو سازمان حقوق بشری معارض مستقر در سرزمین های اشغالی در خلال سفر اخیر خود به خاورمیانه دیدار و گفت وگو کرده است؛ دیداری که سفیر بلژیک در تل اویو آن را تدارک دیده بود.

این دو سازمان با نام های «شکستن سکوت» و «بتسیلم» تشکیلاتی چپگرا در اسرائیل هستند که انتقادهایی را متوجه سران اسرائیلی و فرماندهان این رژیم درباره رفتارهای خشونت بار با فلسطینیان کرده اند و خواستار پیگرد قضایی سران این رژیم هستند.

نتانیاهو روز سه شنبه گذشته با میشل نخست وزیر بلژیک در قدس دیدار کرد. ظاهرا یک روز پس از این دیدار، نخست وزیر بلژیک با نمایندگان دو سازمان مذکور دیدار داشت اقدامی که باعث خشم سران این رژیم شد و دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای تند اعلام کرد: اسرائیل این نشست را خطرناک می بیند. بلژیک باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد تغییر مسیر دهد یا اینکه به روش ضدیت با اسرائیل ادامه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل