بازدید 6223

واکنش وزیر اطلاعات به سخنان دونالد ترامپ

کد خبر: ۶۶۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 06 February 2017
وزیر اطلاعات با اشاره به سخنان بی اساس رئیس جمهور جدید امریکا در روز های گذشته داشت و گفت: متاسفانه ترامپ با این سخنان بی حساب خود هویت آمریکایی ها را برای جهانیان نشان داد.
 
به گزارش مهر، سید محمود علوی ظهر روز دوشنبه طی سخنانی در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان خطه پر از افتخار و مفاخر است  و در وصفش به سادگی نمی‌توان حرف زد چون در عرصه شعر و ادب، مبارزه با استبداد، در عرصه علم و فقاهت، در عرصه رزم و جهاد در دوران دفاع مقدس و در عرصه شهادت در محراب حرفی برای گفتن دارد و سخنرانی در این چنین سرزمین پرستاره کار سختی است.

علوی با اشاره به یاد و خاطره شهدای ۲۹ بهمن تبریز افزود: شهدای ۲۹ بهمن جرقه انقلاب اسلامی را در ایران روشن کردند و تقش بسزایی در تثبیت و پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند اسلامی داشته‌اند.

وی ادامه داد: علما و روحانیون رکن اصلی تمامی مبارزات ضد استبدادی بویژه انقلاب هستند.

این عضو هئیت دولت با تاکید براینکه این انقلاب همچنان باتضمین مردم و امید به مردم استمرار خواهد یافت، افزود: امید به مردم حرکت ، مقاومت و دفاع از انقلاب و نظام را در پی دارد و نباید هیچگاه از آن غافل شد.

وزیر اطلاعات افزود: امروز به برکت دهه فجر طرحهای عمرانی زیادی در کشور در حال بهره برداری است که در این استان نیز ۴۰ پروژه آبرسانی، ۱۵۰ روستا گازرسانی، ۱۴۱ پروژه مخابراتی و ۷۰ پروژه برق رسانی به بهره برداری می‌رسد که جای تقدیر دارد و تداوم انقلاب ما در خدمت به مردم است. این انقلابی که حرکت‌اش در ناامیدی هاست چون امام خمینی(ره) در شرایطی که امید به موفقیت نبود حرکت کرد و انقلاب را به پیروزی رساند. این انقلاب در دل ناامیدی تحلیل گران سیاسی و امیدواری مردم به پیروزی رسید و اگر دولت هم نیز امید را مطرح کرد چون امید در دل مردم است که انقلاب را به حرکت در می‌آورد.

سیدمحمود علوی با اشاره به جلب رضایت مردم افزود: باید تلاش شود تا دل این مردم را با اخلاق حسنه و خدمتگزاری به دست آوریم و چون این مردم که ما نیز جزئی از آنها هستیم همیشه برای حفظ کشور سنگ تمام گذاشته‌اند.

علوی با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: این امنیت کشور به برکت حضور مردم در صحنه است و مردم خودشان در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

وی سپس گفت: امنیت امروز کشور به رغم ناامنی های موجود در کشور های منطقه مرهون همدلی و همراهی مردم است.

وی افزود: اگر تهدیدی برای کشور احساس شود همین مردم خودشان هستند که در مقابل دشمن می ایستند و این همدلی در لایه های تولید امنیت از جمله نیروهای نظامی ، انتظامی، دستگاه قضایی و امنیتی بیش از سایر بخش هاست و این امر امنیت در کشور را بی بدیل کرده است.

وزیراطلاعات اشاره ای هم به سخنان بی اساس رئیس جمهور جدید امریکا در روز های گذشته داشت و گفت: متاسفانه ترامپ با این سخنان بی حساب خود هویت آمریکایی ها را برای جهانیان نشان داد.

علوی در پایان سخنان خود با اشاره به امنیت موجود در سراسر کشور گفت: همدلی و هم‌افزایی باعث امنیت بی‌بدیل در کشور شده است که این  یک نعمت ناشناخته برای کشور به شمار می رود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار