بازدید 8407

اعطای نشان طلایی مدیران به شهردار اصفهان

مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان در دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال نشان طلایی مدیریت را به دلیل فعالیت های گسترده و ارزنده دریافت کرد.
کد خبر: ۶۵۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 25 January 2017

اعطای نشان طلایی مدیران  به شهردار اصفهان

دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران با دریافت جوایز به مدیران موفق به کار خود پایان داد.
 
به گزارش تیتر شهر، این نشست با حضور شخصیت ها، مسئولین و مدیران مجموعه های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد. این جلسه که به همت وزارت صنعت ، معدن تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجلس شورای اسلامی برگزار شد از تعدادی از  مدیران افراد نخبه ، اساتید بین المللی حوزه بازاریابی، برندیگ و مشاوره های فروش و بازرگانی تقدیر به عمل آمد. جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز به دلیل ایجاد زیرساخت توسعه و به کارگیری شیوه های نوین مدیریتی نشان طلایی مدیریت را دریافت کرد.

اعطای نشان طلایی مدیران  به شهردار اصفهان
 
در این برنامه  که حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، حجت الاسلام ابوترابی فرد، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان،  ولی الله  شجاع پوریان،عضو شورای اسلامی شهر تهران، غلامرضا کاتب،دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  عیسی منصوری،معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و هنرمندانی چون سعید و ایرج راد نیز حضور داشتند، نخبگان عرصه بازاریابی، به تبادل نظر پرداختند.
 
در ابتدای برنامه محمد غرضی وزیر اسبق مخابرات و کاندید ریاست جمهوری دوره یازدهم در خصوص مشکلات و چالش های سیستم مدیریتی سخنرانی کرد و گفت: مدیران در ایران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که باید با اصول و دانش علم مدیریت آنها را حل و فصل کنند. هوشمند سازی و به کارگیری نیروهای متخصص در لایه های ارشد و میانی سازمان می تواند  در پویایی و ضرب آهنگ توسعه سازمانی کمک شایانی کند.

اعطای نشان طلایی مدیران  به شهردار اصفهان


در ادامه تعدادی از بازاریابان بین المللی و مدرسان حوزه بازرگانی به بیان با حضور در جایگاه به بیان نکات کلیدی و به روز مدیریت پرداختند.

در حاشیه برگزاری این اجلاس با ابراز تاسف از حادثه تلخ فروریختن پاساژ پلاسکو از خانواده و بازماندگان تعدادی از شهدای آتش نشان در این حادثه و چند حادثه دیگر تقدیر شد. در این بخش از برنامه، خانواده های شهدا، فرزندان و پدران و مادران آتش نشان بر روی سن حاضر شدند و با بیان خاطرات و ناگفته هایی از آتش نشان های فداکار و جان بر کف فضا را منقلب کردند.

پس از آن سید محمد حسن ابوترابی فرد به عنوان سخنران در جایگاه قرار گرفت و در خصوص مدیریت اسلامی گفت: در اسلام اخلاق از اصلی ترین پایه های مدیریت است. اگر می خواهیم در پیشگاه حق تعالی سرافراز باشیم باید در زمان مسئولیت پذیری اخلاق و انصاف را رعایت کنیم و سعی کنیم در تمامی تصمیمات اعتدال و عدالت دو شاخص اصلی در رفتار مدیران باشد.

در پایان نیز با اعطای نشان  طلایی مدیر سال به تعدادی از مدیران ارشد از آنها تقدیر شد. مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان به عنوان یکی از مدیران کارآمد در حوزه شهری، هوشمند سازی، ایجاد پایگاه جهاد اقتصادی و همچنین به کار گیری جوانان مستعد و با انگیزه در حوزه شهرداری تقدیر شد. وی در گفت و گویی با خبرنگار تیترشهر در خصوص مدیریت کارآمد و  چالش های پیش رو گفت: مدیریت یک علم بسیار پیچیده و حیاتی است زیرا سرنوشت یک سازمان به چگونگی و نحوه مدیریت مدیران بستگی دارد، اگر قرار باشد برای افزایش بهره وری و راندمان کاری در سازمان ها اقدامی صورت گیرد باید با استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری فناوری های روز دنیا وارد این عرصه شد.

وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از اصلی ترین راههای خروج از مشکلات است، از همین رو شهرداری اصفهان تنها شهرداری در ایران است که قرارگاه اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرده است زیرا اعتقاد داریم خود اتکایی و عدم نیاز به کشورهای خارج می تواند بلوغ و ابتکار افراد را تقویت کند. یکی از اولویت های شهرداری اصفهان پاکیزگی هوا و رفع آلودگی است از همین رو در اصفهان سه شنبه های بدون خودرو را در نظر گرفته ایم که همین برنامه در فرهنگ سازی مردم برای استفاده از دوچرخه یا وسایل نقلیه عمومی بسیار تاثیرگذار تر بوده است.
 
در پایان این برنامه لوح طلایی مدیریت به نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان به نمایندگی از شهردار اصفهان اعطا گردید.

اعطای نشان طلایی مدیران  به شهردار اصفهان

اعطای نشان طلایی مدیران  به شهردار اصفهان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل