بازدید 8309

دستگیری شش متهم مدلینگ در تبریز

کد خبر: ۶۵۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 02 January 2017
معاون دادستان تبریز با اشاره به پرونده های جرایم سایبری تشکیل یافته در دستگاه قضایی گفت: چهار زن و دو مرد در ارتباط با مدلینگ دستگیر شده اند. 

به گزارش ایرنا احمد موقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این خصوص دو نفر عکاس نیز دستگیر شده اند و پرونده آنها در حال رسیدگی است. 

وی ادامه داد: متهمان پرونده مدلینگ از طریق کانال تلگرام جهت معرفی محصولات آرایشی و لباس با پوشش نامناسب اقدام می کردند. 

موقری اضافه کرد: فضای مجازی تهدیدی برای جامعه است و مجرمان و تبهکاران و صیادان اینترنتی در کمین سواستفاده از کاربران این فضا هستند. 

وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 45 فقره پرونده در خصوص جرایم مالی در فضای مجازی تشکیل شده است، گفت: کلاهبرادارن با سوءاستفاده از عناوین شبکه های رادیویی با اشخاص مختلف تماس گرفته و اعلام می کردند که در قرعه کشی برنامه زنده رادیویی برنده شده اند. 

معاون دادستان تبریز افزود: در این روش فرد را به سمت دستگاه های خودپرداز بانکی هداست کرده و از وی درخواست می کنند که از طریق انتقال وجه رمزی را وارد کنند تا به حساب شخص پول واریز شود در حالی که در همان حال پول از حساب فرد خارج می شود.
 
وی ادامه داد: در حال شناسایی متهمان این پرونده هستیم که تاکنون محل این متهمان در مشهد، اصفهان، تهران و کرج مشخص شده است. 

موقر در خصوص مبارزه با تولید محصولات موسقیایی زیرزمینی گفت: در این زمینه چهار فقره پرونده تشکیل و خواننده و تولید کننده موسیقیایی غیرمجاز دستگیر و آلات موسیقی مختلف کشف و ضبط شده است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر