بازدید 55348
نامه سازنده «جناب خان» به مردم؛

استحاله جناب خان به شخصیتی مجیزگو و متملق باعث شد در روند دو ساله‌ام تجدیدنظر کنم

بر خلاف آنچه گفته می‌شود، اعتقاد راسخ دارم این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد، بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم، باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد؛ اما متأسفانه روندی که طی شد و استحاله جناب خان از یک شخصیت نکته‌بین و حق‌دوست، به شخصیتی مجیزگو و متملق، باعث شد در روند دو ساله‌ام تجدیدنظر کنم...
کد خبر: ۶۵۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 24 December 2016
استحاله جناب خان به شخصیتی مجیزگو و متملق باعث شد در روند دو ساله‌ام تجدیدنظر کنم
پس از آنکه رامبد جوان در آغاز فصل تازه «خندوانه» با بیان کلیاتی، از عدم پذیرش پیشنهاد مالی اش به صاحب عروسک «جناب خان» سخن به میان آورد، سازنده این سریال با انتشار نامه ای سرگشاده، نسبت به بیان یک طرفه مسائل در «خندوانه» و عدم امکان طرح مواضعش در این برنامه انتقاد کرد؛ انتقادی بحق که در شبکه های اجتماعی نیز مطرح شده بود.
 
به گزارش «تابناک»؛ پس از یک کشمکش رسانه ای طولانی میان شخصی که خود را مالک عروسک «جناب خان» می دانست و سازندگان «خندوانه»، چهارمین فصل مجموعه «خندوانه» بدون حضور این کاراکتر عروسکی، روی آنتن شبکه نسیم رفت و در ابتدای این فصل رامبد جوان و محمد بحرانی از تلاششان برای حفظ این کاراکتر جذاب در این برنامه سخن به میان آوردند و حتی برخی ادعاهای شخصی که صاحب ایران عروسک بود را به چالش کشیدند.
 
«تابناک» آنچه در این برنامه گذشت و نقد وضعیت موجود را  که همان زمان بررسی کرد، از اینجا می توانید بخوانید. اکنون در این شرایط، سعید سالارزهی مالک و خالق عروسک جناب خان در نامه ای که آن را در اختیار دانا قرار داده، از بی مهری های رامبد جوان سخن گفته و از نقد یک طرفه ای که به او وارد شده، انتقاد کرده است.
 
سالارزهی در آغاز این نامه نوشته است: «از سال نود که تلاشم را برای خلق جناب خان و کوچه مروارید شروع کردم، گهگاه خوشبینانه تخیل می‌کردم که در مراسمی دعوت شده و بابت نقشم در خلق جناب خان و کوچه مروارید تقدیر و تحسین می‌شوم و  بعد از دو سال بی‌توجهی مطلق، بالاخره این اتفاق در چهارشنبه شب گذشته افتاد و در دادگاهی به اسم برنامه خندوانه که در آن قاضی و شاکی هر دو یک نفر بودند نام من هم برده شد، ولی به عنوان متهم.»

او ادامه می دهد: «دوست عزیز و رفیق قدیمی من رامبد جوان در برنامه‌اش از جای خالی جناب خان گفت و از هیولایی که جلوی حضور این کاراکتر ملی را در برنامه‌اش گرفته است، بی آنکه حتی اجازه دهد در برابر آن همه سخن و اتهام، فرصت پاسخگویی برای من وجود داشته باشد، یا لااقل من بتوانم از آنچه طی این سال‌ها بر من و جناب خان گذشته سخنی بگویم.»
  استحاله جناب خان به شخصیتی مجیزگو و متملق باعث شد در روند دو ساله‌ام تجدیدنظر کنم

سالارزهی که ایده «جناب خان» را از عروسک «Fozzie Bear» کپی کرده، در ادامه آورده است: «مردم عزیز ایران! من مثل دوستانم امکان استفاده از رسانه ملی و تریبون چند میلیونی را ندارم و بلد نیستم با گروگان‌گرفتن احساسات پاک یک ملت خودم را محق جلوه دهم. تنها کاری که طی دو سال گذشته انجام داده‌ام این بوده که به خاطر عشق مردم به جناب خان و حفظ حرمت دوستی، اجازه حضور او را بدون دریافت یک ریال یا گرفتن امتیازی داده‌ام چون می‌دیدم عروسکی که من، محمد نادری، امیر سلطان‌احمدی، رضا کاظمی‌نژاد، سارا سالار، هدیه هاشمی و دیگر همکارانم  چند سال برای ساخت، طراحی شخصیت و ویژگی‌هایش زحمت کشیدیم، عروسکی از بین چندین و چند عروسک دیگر که برای خلق هر کدامشان هزینه شد، انتخاب گشت و به کوچه مروارید آمد، توانسته در برنامه دیگری صدای مردم خودش باشد و لبخند بر لب آنان بیاورد. اما حالا نتیجه این همکاری، تبدیل شده به برگزاری دادگاه یک‌طرفه‌ای که در آن، شاکی راضی به خانه بازگشته است.»

سالارزهی افزوده است: «بر خلاف آنچه گفته می‌شود، اعتقاد راسخ دارم این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد. اما متاسفانه روندی که طی شد و استحاله جناب خان از یک شخصیت نکته‌بین و حق‌دوست، به شخصیتی مجیزگو و متملق باعث شد در روند دو ساله‌ام تجدیدنظر کنم و بیش از این چشمم را به روی حقوق مادی و معنوی خودم و همکارانم نبندم.»

او ادامه داد: «در ضمن وقتی که از عدم دریافت پیشنهاد مناسب برای ادامه همکاری حرف می‌زنم منظورم پیشنهادی عادلانه، اخلاقی و حرفه‌ای بوده است که متأسفانه این امر تا کنون صورت نپذیرفته و همه پیشنهادها از جمله پیشنهادی که توسط خانم برومند به من منتقل شده، فقط و فقط صحبت از  واگذاری اجباری و بدون قید و شرط مالکیت جناب خان با شرایط آنها و بدون توجه به رضایت قلبی من و همکارانم بوده است.»

او در نهایت خاطرنشان کرد: «حالا قضاوت با شما. اگرچه رساندن صدایم به شما کار سختی است آن هم وقتی که انگار همواره حق با کسی است که صدایش بلندتر است. من همچنان منتظر باز شدن در همکاری و تعامل هستم. در سر، جنگیدن یا حذف یک کاراکتر ملی را ندارم و امیدوارم روزی برسد که بدون تهدید، بدون قلدرمآبی و بدون تطمیع و دروغ بتوانیم کنار هم کار و زندگی کنیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲۰۶
جمع کنید بابا این لوس بازی های جهان سومی رو. خدا رحم کرده بمب اتم اختراع نکرده
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
به نظر من آقای جوان در اولین برنامه یک عروسک دیگه بیار و به گه جناب خان جراحی زیبایی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
خندوانه باید یک عروسک جدید بیاورد با صدای محمد بحرانی.این اقا سعید هم عروسکش را ببرد تو اتاق خوابش اویزون کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
بابا جهان اولی .. به جهان سومیا یه نظر کن
زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
سلام رامبد نشان داده که پول و شهرت برایش از همه چیز مهم تره و حاضره هر کسی را به ناحق زیر پا له کنه
منطقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
به نظر من آقای جوان یک عروسک جدید بیاره و بگه جناب خان جراحی زیبایی کرده
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
حرف ایشون قانونیه؛ ولی از حق هم نگذریم فکر می کنم ایشون یه گوساله کوچک تحویل داده حالا که گاو شده می خواد اون رو به قیمت گاو بفروشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
این جمله را لطفا توجه کنید:
بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد.

یعنی حاضر نیست حتا نامی از آقای بحرانی که این همه زحمت کشیده ببرد. بابا تو با رامبد و خندوانه مشکل داری، چرا این قدر بی انصافی می کنی. در هیچ جایی از صحبتهایش هیچ اسمی از آقای بحرانی نبرده. خیلی بی انصافیه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
ناشناس 07:11
باشه بابا لازم نیست زیر هر کامنتی بیایی کامنت بزنی
در ضمن وقتی نیما و آقای کردوانی هم میرن یعنی رامبد براش پول از همه چیز مهم تره
حرفهای ایشون رو راحت تر میشه باور کرد تا فرصت طلبی مثل رامبد جوان رو...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
رامبد جوان بسیار مغرور و جاه طلبه ... ایشون حرف منطقی زده و یک طرفه به قاضی رفتن آقای جوان کار درستی نبود
عجب. تو كه گفته بودي هيچ پيشنهادي نشده تا حالا، الان چطور شد كه اين پشنهادها در امد!!!؟؟؟؟؟ صداقت نداري برادر عزيز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
حرف های بی ربط....
کار رامبد اشتباه بوده دیگه باید پذیرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
این اقا سعید دنبال فرصت هست و میخواد یک پول تپل به جیب بزند.باید عروسکش را بدهند ببرد خونه خودش باهاش بازی کنه حوصله اش سر نرود
من نمی دانم که رابطه شما با اقای جوان چگونه بوده است . اما اکثریت مردم جناب خان را با شخصیت خندوانه ایش (آن چیزی که شما می گوید دوست ندارید) و صدای اقای بحرانی می شناسند از دید من جناب خان متعلق به خندوانه است و هیچ کس جانب خان را با کوچه مروارید نمی شناسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
شما بچه نداری و کوچه مروارید رو ندیدی ایشون مقصر هستن آیا؟؟؟؟
واقعا خندوانه به واسطه جناب خان معروف شد وگرنه این همه فصل رفت رو آنتن و کسی نگاهش نمیکرد ولی با اومدن جناب خان شد یه وزنه سنگین برای رقابت با سایر برنامه ها ولی متاسفانه غرور رامبد اجازه فکر بهش نداد و فکر کرد برنامه به خاطر خودش رشد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
پس معلومه شما کوچه مرواریدو ندیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
کوچه مروارید رو میشه گفت خیلیا ندیدن .....من نه تنها از کسی نشنیدم که وقتی یک ویدیوی کوتاه این برنامه رو نشونم داد فکر کردم ایران نیست!!!!!!!!!و خارج ساخته شده و یا تیاتر بوده...من زمانی جناب خان رو شناختم که اومد خندوانه
ناشناس
| Seychelles |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
من فصل اول خندوانه رو اصلاً ندیدم. ولی وقتی جناب خان اومد به خندوانه شروع به نگاه کردم. منم با آقای سالارزهی موافقم که جناب خان باعث رونق خندوانه شد و باعث جذب مخاطب که ایده اصلی نیز از جناب سالارزهی بوده است. وگرنه شما به ایده های این چند ساله آقای رامبد جوان دقت بکنید چه در خندوانه و چه در برنامه های دیگش کلاً ایده های تکراری و بی مزه داره. اتفاقاً من از ایده جناب خان تعجب کرده بودم که چطور رامبد این ایده رو داده که الان مشخص شده که این ایده از شخص دیگه ای بوده.
من که از رامبد جوان اصلاً خوشم نمیاد.قضاوتش هم نمیکنم .
بابا این بنده خدا چقدر جو گیر شده.....
اقا این عروسک فقط با صداش بود که زنده بود خودش که هیچی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
صرفا اگر با صداش بوده، پس آقای رامبد جوان نباید دغدغه بازگشت عروسک را داشته باشند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
ببخشید شکل بیان کلمات و ... این عروسک رو هم ایشون طراحی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
اگر اینطور بود الان میتونستن فقط با صداش خندوانه رو پیش ببرن !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
کاراکتر عروسک و صدای بسیار خوب و عالی باعث شد جا بیافتن و یکی بدون حضور دیگری کمی پذیرشش سخته تا جا بیافته زمان میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
دوست عزیزی که فرمایش فرمودین که با صداش خنوانه رو پیش ببرن... اصل حرف اینه که این عروسک بدون اون صدا هیچههههههه....اما اون صدا بدون اون عروسک هم صداست و میتونه برای خیلی عروسک های دیگه استفاده بشه........حالا اون عروسک رو بفرستید توی ی برنامه با یک صدای دیگه ...آیا طرفداراش میرن سمت اون برنامه ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
با سلام و احترام
نامه بسیار متین و خوبی هست
رعایت حقوق مادی و معنوی خالق هر اثر هنری باید محفوظ باشد تا جا برای پیشرفت اخلاقی در کشور باز باشد
به نظر من باید کل حقوق پایمال شده 2 سال گذشته نیز به صاحبان اثر پرداخت شود
چرا هرکی ی چیز میگه
اخر معلوم نیست حق با کیه
ایشون هم حرفش حرف حسابه...ما نباید یک طرفه به قاضی بریم
یشنهادی عادلانه، اخلاقی و حرفه ای !!!!!؟
حالا چقدر بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
گل گفتی!
این که عروسک شما در برنامه دیگری بوده به جای خود . ولی شهرت این عروسک با برنامه خندوانه اوج گرفت . خیلی ها قبلاً با این عروسک آشنا نبودند .
چیزی که بنده متوجه شدم این است که دستکم شش نفر، "چند سال" وقت صرف کرده اند و نتیجه ای به نام جناب خان را تحویل داده اند. چه بسا تیمهای شش هفت نفره که در یکسال یا کمتر، پروژه های میلیارد دلاری را تهیه کرده و نمایش می دهند. اگر مبنای مقایسه درستی بر پایه استانداردهای رسانه وجود داشت، می شد میزان موفقیت خندوانه و کاراکترهای آن را سنجید. البته وقتی که مادر نیست، باید با دایه ساخت.
پاسخ ها
mohsen
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
کدوم پروژه میلیارد دلاری عمو؟ تو خارج کسی که درامد بالای صد هزار دلار سالانه داره یعنی وضعش خوبه و نسبتا موفق حساب میشه. ماها اینقدر اختلاسای هزاران میلیاردی دیدیم و هر روز یه جدیدشو مبینیم دیگه میلیارد دلارو چیزی حساب نمیکنیم. میلیارد دلار خیلی پوله.تابناک هم به جای اینکه کامنت های اخبار اجتماعی و گرانی رو منتشر کنه دعوای زرگری راه انداخته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
اونی که شما گرفتی دایه نیست ، یه نوع زن بابا تو مایه های مادرفولادزرهه
با تمام احترامی که برای آقای رامبد جوان قایلم من هم تصورم این است که اگر جناب خان نبود خندوانه نمی توانست این همه موفق باشد بیائیم قدر داشته هایمان را بدانیم و هیچوقت فراموش نکنیم زحماتی را که دیگران برای ما میکشند و قدر آنها را بدانیم تا فرصت باقیست دست دوستی به طرف یکدیگر دراز کنیم و صمیمانه دست یکدیگر را بفشاریم و اگر در این اثنا مشکلی پیش آمد با درایت آن را حل کنیم.......
دمش گرم...
رامبد جوان شرمت باد...
سلام جناب خان

من هم مثل شما باور دارم این جناب خان بود که باعث رونق خندوانه سراسر مسخره بازی و جلف آقای جوان شد.

هر جا هستید موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
به نظر مياد اصلا نفهميدي نامه رو چه كسي نوشته...اين فقط سازنده عروسك هست نه جناب خان.... جناب خان يعني آقاي محمد بحراني... بعد برنامه خندوانه و اگه تهش چيزي برسه شكل و شمايل جالبش... كه اگه طور ديگه اي بود بهتر بود... من خودم اوائل با شكل و ظاهر جناب خان ارتباط برقرار نكردم...
خندوانه بدون جناب خان هیچه
چه جالب! هرکسی خودشو برحق مطلق میدونه!!
چه اونی که عروسک رو از نسخه خارجی کپی تقریبا برابر اصل کرده، چه اونی که با اون برنامشو پر رونق کرده، چه اونی که نویسنده مطالبش بوده ، چه اونی که با صداش اونو توی مردم جا انداخته و چه اونی که با در اختیار گذاشتن تریبونش این فرصت رو برای معرفی داده!!!
اما افسوس و دریغ که نمیتونند بفهمن که این محصول یک کار تیمی از همه ی اون عوامل و سایر عوامل پشت صحنه است و بایستی به حقوق خود قانع و به حقوق سایرین احترام بگذارن!!!! در کل یعنی کار تیمی بلد نیستیم یا لاقل نمیتونیم کار تیمی رو به آخر برسونیم!!!!!!!
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
چرا ندیده و نشناخته تهمت میزنی بنده خدا
کی گفته عروسک کپی برابر اصل است. شما اصلا اصل عروسک خارجی را دیدی که اظهار نظر می کنی
سرچ کردن در اینترنت کار سختی نیست. اول تجقیق کن بعد تهمت بزن
باید کمپینی برای حمایت از جناب خان راه اندازی کرد. بهرحال خالق آن زحمات زیادی کشیده و از نبوغ ذاتی بهره مند است. سری جدید خندوانه بی مزه ترین برنامه رامبد جوان است و اگر جناب خان اضافه نشود بنظر می رسد که محبوبیت رامبد جوان در طول کمتر از 6 ماه از 100 به صفر نزدیک شود.پیشنهاد می کنم که تابناک کمپین حمایت از جناب خان را راه اندازی کند چون پربیننده و جذاب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
حتما نتیجه کمپین هم باید این باشد که دولت از صندوق ذخیره ملی خسارت همه را پرداخت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
نبوغ ذاتی؟ کل عروسک کپی کاری بوده عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
کپی بوده داداش نبوغ ذاتی کیلویی چند؟؟؟
جناب خان نباشه خندوانه دوزارهم نمی ارزه.
من خودم شخصا خندوانه را فقط بخاطر جناب خان نگاه میکردم یا بعبارتی فقط قسمتهای مربوط به جناب خان را میدیدم.
آن شب وقتی دیدم آقای جوان با استفاده از فرصت برنامه خندوانه ، بصورت یکطرفه دادگاهی را تشکیل داده و فرصت دفاعی برای خالق جناب خان فراهم نشده است بسیار تعجب کردم. حتی اگر سالارزهی مقصر هم باشد مگر میتوان بصورت غیابی او را محاکمه و در برنامه ای با این همه بیننده نام او را به این صورت بر زبان آورد. از آقای جوان که اینهمه ادعای خوب بودن و انصاف و وجدان و حقوق شهروندی دارد بسیار بعید بود یا بهتر بگویم که ایشان هم مثل بقیه مجریان و مسئولین در این سالها فقط نقش بازی کرده تا بتواند پول بیشتری بگیرد. حق هم دارد . چرا بیخود شلوغش میکنیم . ایشان بازیگر است و دارد نقشش را بخوبی بازی میکند و این ما هستیم که به این راحتی فریب میخوریم.
اما یاد جملاتی از آقای جوان در فصل 3 افتادم که از ما مردم درخواست و التماس میکرد که عروسک جناب خان را نخریم مگر آنکه آرم مخصوص داشته باشد و میگفت این عروسک مالک دارد و به حقوق مالک احترام بگذارید و نباید هیچ وسیله ای را با تصویر این عروسک بخرید مگر آنکه تولید برنامه خندوانه باشد. خلاصه صحبت از مالکیت عروسک کرد که متعلق به خندوانه و تیم است . اما در برنامه دادگاه چند شب پیش میگفت که این عروسک متعلق به مردم ایران است متعلق به مردم آبادان است متعلق به همه است و کسی حق ندارد مالکیت آن را ادعا کند ... تناقض در حرفهایش را توجه کردید؟! قبلا مالک داشت و کسی حق تولید عروسک و دفتر و غیره نداشت و الان متعق به مردم شد
بنظرم آقای جوان فاتحه برنامه خندوانه را خواند ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
خالق جناب خان كه تو برنامه بود مجيد...
با احترام به جنابعالی معتقدم اگر هیچ کاری هم نکرده بودید به خاطر ذکاوتی که در به ثبت رساندن حقوق معنوی جناب خان به نام خود داشته اید محق هستید که هر مبلغ یا شرایطی را اعلام و دیگران هم می توانند بپذیرند یا نپذیرند.البته من در مورد بخشی از حاتم بخشی شما که حس خوبی در من ایجاد نمی کند انتقاد دارم و آن هم جمله "به عشق مردم دو سال.....".دوست عزیز شما هم مثل همه ی مردم در این جامعه زندگی می کنید و برای هزینه زندگی باید درآمد داشته باشید و این اصلن اشکالی ندارد ولی دو سال این عروسک از رسانه ملی رایگان تبلیغ و با هنرمندی صداپیشه آن محبوبشده که حالا رامبد برای جلب رضایت شما خانم برومند را واسطه کرده و گرنه قبل از آن عروسک کم نبوده...به خاطر احترام به شعور مردم از عشق مایه نگذارید لطفن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
احسنت...اصل حرف همینه سازنده پیشنهاد میدده و اجرا کننده برنامه میتونه بپذیره میتونه نپذیره .... ولی احترام به شعور مردم ایجاب میکنه حداقل نگیم به خاطر مردم!!!!! اقا مگه قبل از معروف شدن جناب خان هم به خاطر مردم دادید به اون برنامه ...حالا اسمشم نمیدونم...یعنی بدون پول دادید؟؟خوبکاری کردید و سپاس به خاطر لطفتون اما نه اینکه بعد از معروف شدن بیاید و......که اینکار دیگه برای مردم ایران عادی شده و شما تقصیری نداری این بر می گرده به فرهنگ ما!!!!!!!!!!!!!!!!!شما از ابتدا ثمره تفکرتو به کسی واگذار نمیکردی تا بعد از معروف شدنش و ارتباطی که مردم باهاش دارن یاد زح-ماتت بیافتی!!!!!!!در هر صورت این عروسک بدون اون صدا هیچه.....هر چند اون صدا میتونه برای عروسک های دیگه استفاده بشه
هَل مِن ناصِرَ یَنصُرَ نی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
الان شما خودت کمک میخوای یا رامبد یا سعید سالارزهی؟
کلا خندوانه و جناب خان رو جمع کنید بهتره شماها طمع پول کردید اون هم خیلی..
این عروسک که کپی یک نمونه خارجی هست.
پولشو بده دیگه رامبد خان ..............
به نظر میرسه حق با سازنده عروسک باشه، حق مادی ایشون باید حفظ بشه، جناب خان واقعا موجب شهرت خندوانه شد، إن شاء الله که همه چیز درست میشه
از این جناب آقای رامبدجوان همچین کاری برمیاد.اصولا هرکسی بیشتر از این جوک و داستانهای رامبد مثل این جمله مسخرش که میگفت " به احترام مردم ایران بایستید " بگه باید در نیتش بیشتر شک کرد و قطعا داره گول سر ملت میماله.
از رامبد بدتر اون ملت بیکاری هستن که 7 یا 8 ساعت - من از یکی که رفته بود اون برنامه شنیدم - اونجا مثل درخت میشینن و زمینه بزرگ شدن آدمهای بی ظرفیت رو ایجاد میکنن.
درست نمیشیم که نمیشیم.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
فقط تو خوبی!!!
جناب خان عزیز خودت برنامه بساز. مطمنا موفق خواهد بود.البته به مسولین گیر نده که......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
هههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این عروسک بدون اون صدا عین یک مرده میمونه
مطمئن باشید قضاوت یک طرفه بدون شما بدرد نمی خورد وشما مالک اثرید هر طور میخواید استفاده کنید/ ناراحت نیستیم میشینیم مسخره بازی رامبد رو میبینیم
مردم شریف ایران هموطنان عزیز میدانید که شخصیتهایی که در رسانه ها با حمایت معنوی ما مردم پاک نیت ساخته میشود بعد از اینکه ساخته و پرداخته شوند در یک مافیای پیچیده از ان شخصیتها اقدام به ثروت اندوزی میکنند . این پدیده در سینما تلویزیون ورزش فوتبال و..... بسیار نمایان است . پس بیاییم به هر کس و هر شخصیت به اندازه تاثیر در اقتصاد ملی و غنی سازی فرهنگ ملی ارزش قایل شویم و اسیر چهره پردازی تبلیغی مافیای هنر ستیزان و ورزش ستیزان فاسد نشویم.
آقای سالار زهی کار بسیار پسندیده ای کردید تا بی محتوا بودن این برنامه ثابت بشه
امیدوارم این مساله قشنگ حل بشه .
خندوانه برنامه پولداری هست چرا نباید وجهدرخور به خالق این عروسک بپردازه ؟
این کار حرفه ای نیست
بیچاره راست میگه این یک نوع دزدی و رامبد می خواد با فرافکنی این موضوعو بپوشونه باید تازه حق این دو سال را بهش بدن
آقاي سالارزهي حالا كه چي،مردم خسته آخر شب با ديدن جناب خان شاد ميشدن كه تو محرومشون كردي،بعدش هم اگر كسي معروف شده بود عروسك نخي شما نبود،هنر محمد بخراني بود كه مردم را شاد ميكرد والا عروسك پارچه اي كه به تنهايي باعث شادي مردم نميشد.
من كه به شما حق نميدم چون مثل كودكان برخورد كردي
بدون جناب خان خندوانه ممکنه ادامه داشته باشه ولی با بینندگانی به مراتب کمتر
آقای سالارزهی چندده میلیارد برای زحمتای خودتو تیمت میخای. میانجی شما یعنی خانم برومند که خودش آخر شخصیت پردازی به عروسک هاست. پسر سه ساله من هر دفعه که خندوانه رو میبینه میپرسه کو جناب خان
قضاوت منصفانه ای نکرده . شناخت لازم از پشت پرده موضوع نداریم ولی حرفهای رامبد جوان مودبانه ای و دور از عبارت بکار رفنه مانند قلدرمابی و تملق و .. بود.
دیده شدی طرف حالا دیگه امضا کن
چند روز پیش که (تابناک ) هم یکطرفه به قاضی رفته بود و علیه همین آقا مطلب زده بود
اقای سالارزهی اینکه جناب خان محبوب شد به خاطر صدای گرم و نوع گفتار جناب خان بود . جناب خان که شما طراحی کردید فقط یک عروسک بود اگر در برنامه ای بجز خندوانه و با صدایی بجز صدای اقای بحرانی بود مشخص نبود محبوب میشد یا نه . به نظرم شما موفقیت این عروسک را فقط در طراحی ان میبینید که اشتباه است. اما خوب بود که اقای جوان در برنامه ای جدا از شما دعوت میکرد
من حق رو به شما میدم
باید راضیشون کنند . رامبد جوان خیلی اخلاقش غیر حرفه ای هست . حتی برخوردشون با عوامل برنامش هم اخلاق بسیار سبک و دور از شانی داره مخصوصا با بایرام و شاه حسینی که مرتب سعی در سرخورده کردن و نا دیده گرفتن عزت و غرور این دو جوان دارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
همچین میگه شاه حسینی و بایرام! اخه اون یارو باون حرکات مسخرش چه غرور و عذتی داره! . این برنامه سر تا تهش مسخرست...
خوبه که حالا کپیه
اگه ایده مال خودش بود چی؟
عروسک شما در برنامه خندوانه جان پیدا کرد .
عجب...
یعنی این وسط تمام هنرنماییهای محمد بحرانی هم هیچ...
به نظر من بیشتر از هر کسی محمد بحرانی در مورد جناب خان حق داره...کدوم صداپیشه ای میتونست اینهمه شعر و آواز و بداهه گویی به تمام لهجه های ایران برای جناب خان بسازه؟؟؟
هیچ کس جز محمد بحرانی....
بنظر من سازنده این برنامه فقط از اینهمه موفقیت خندوانه سوخته...همین
گرچه معتقدم که باید حقش رو هم بگیره....ولی قطعا جناب خان تو خندوانه به شهرت رسیده اونم به وسیله محمد بحرانی...
حالا كي كيو معروف كرده رو بگذريم ايشون اصلا كي هست ؟؟!!
سلام
با اضافه کردن جمله از خودت به متن "سالارزهی که ایده «جناب خان» را از عروسک موسوم به «Fozzie Bear» کپی کرده" برای خودت نرخ تعیین کرده ای جهت داده ای قضاوت کرده ای این بداخلاقی و بیماری است کار کیهانی هاست. اولا آنطور که میگویی کپی نیست به فرض هم که باشد خب که چی ؟ باید کارش را دو دستی بدهد تلویزیون مفت ببرد! از کی تا حالا مفت خواری قرار است قاعده باشد. رفتارت فرهنگی نیست.
این قضیه 4 بعد داره. عروسک یک طرف قضیه است ، عروسک گردان ها، صدای آقای بحرانی و رامبد جوان. حال اگر رامبد جوان عروسک دیگری انتخاب میکرد و با صدای آقای بحرانی اجرا میشد، همین نتیجه به دست می آمد.
فکر میکنم هر شخصی به نسبت تلاشش در به ثمر نشستن هر کار، محق هست. از این نظر قطعاً آقای سالار زهی حق دارن که پیگیر حقوقشون باشن و کسی هم نباید به خودش اجازه بده که ایشون رو از حقوقش محروم کنه. از طرفی اینکه در برنامه خندوانه یک دادگاه یک طرفه برگزار شد و به ایشون اجازه دفاع و بیان دیدگاهشون داده نشد، کار درستی نبود. با این وجود، به نظرم اگر ایشون واقع بینانه تر به موضوع نگاه کنن، هم نتیجه بهتری میگیرن و هم اینکه از نظر مردم منطقی تر و محق تر تشخیص داده میشن. این ادعا که سالها تلاش برای آفرینش شخصیت جناب خان از طرف ایشون و گروه نامبرده شده، خیلی منطقی به نظر نمیرسه. جناب خان به خودی خود یک عروسک بیجان هست. هر چند ظاهر این عروسک بر اساس یک ایده کارشناسی شده به وجود اومده و این شکل ظاهری به طور ناخودآگاه بیننده رو جذب میکنه و سازندگان از این نظر شایسته تحسین هستن ولی اون چیزی که مردم رو به شدت جذب کرد لحن، لهجه و به خصوص حاضر جوابیها و فی البداهه گوییهای جناب خان هست که همه و همه وابسته به هنر محمد بحرانی هست . شکی نیست که اگر کسی به غیر از محمد بحرانی این کار رو انجام میداد نتیجه غیر از این میبود. در کل یک طرفه به قاضی رفتن رامبد جوان رو نمیپسندم ولی اینکه جناب سالار زهی هم در حد تلاش خودشون ادعای مالکیت نمیکنن هم جالب نیست! اگر چه از نظر قانونی ایشون مالک هستن.
بهله. حالا بزارش ور دلت تا مجیز خودتو بگه. اه اه اه
من فکر نمیکنم جناب خان متملق شده بود، اگر شده بود دوستان یادآوری کنن شاید من یادم رفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
قسمت آخر خندوانه که جناب خان اونجا مثل پدرخوانده شخصیت یه آدم منفعت طلب رو داشت که ،که چون فکر میکرد ثروتمند شده دوستای قدیمیش و رامبد رو فروخت و حتی سعی میکرد بهشون آسیب بزنه:)
"چون می‌دیدم عروسکی که من، محمد نادری، امیر سلطان‌احمدی، رضا کاظمی‌نژاد، سارا سالار، هدیه هاشمی و دیگر همکارانم چند سال برای ساخت، طراحی شخصیت و ویژگی‌هایش زحمت کشیدیم"
واقعا ینی کسی توی این مملکت پیدا میشه که چند سال برای ساخت یک عروسک وقت بذاره؟
برادر من چند سال برای ساخت یه مدل کپی وقت گذاشتی؟
نمیدونم توی این قضیه واقعا حق با رامبد جوان هستش یا اقای سالارزهی ، اما خواهشا دو طرف به شعور مردم احترام بذارن!
پاسخ ها
سپید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
عزیز جان معلومه از وادی هنر ،چگونگی به وجود اومدن یه اثر و پخته شدنش هیچ نمیدونی ،و فقط نتیجه نهایی رو میبینی
هندوانه بدون جناب خان شور و حالی ندارد
البته راست ميگه واقعا برنامه لوس و كم مخاطب خندوانه بعد از حضور جناب خان البته با صداي زيباي ان باعث جذابيت برنامه خندوانه شد
جناب سالار زهی اولا عروسکی که ایده اصلی مال خودتان نیست و خود شما هم نوعی کپی و بی اخلاقي داشتند را نمی توانید به پای هزينه دادن خود بگذارید! ثانيا برادر اگر صرف جناب خان می توانست مخاطب ملیونی جذب کند تجربه ی کوچه مرواريد هست و مثال نقضی است بر ادعای شما!در صورتی که با ورود به آنتن شبکه نسیم و خنداوانه توانست ملیونی خواهان داشته باشد!
و واقعا من مانده ام شما از کدام شخصیت متملق گو صحبت می کنید ؟!آنچه ما دیده ایم همه یک شخصیت انتقادی و در مواردى مچ گیر از جناب خان بوده!
شما هم می توانید با بستن قراردادی منصفانه با برنامه خندوانه به یک رضایت قلبی برسید و مردم همچنان بتوانند شخصيت دوست داشتنی خودشان با صدای محمد بحرانی ببينند!
برو بابا عقده اي
کاملاً حق با آقای سالارزهیست.برنامه خندوانه بدون جناب خان هیچ لطفی نداره،ضمناً رامبد جوان این برنامه خیلی لوس و بی مزه را فقط برای خودنمایی وخود شیرینی بنام مردم شریف ایران و بکام خودش تولید کرده است.ای کاش همه خوانندگان این مطلب تابناک در همین نظرات کاربران، حمایت خودشون رو از خالق عروسک جناب خان نشون بدن.
جناب خان مال خودت ما خنده حكيمانه مي خواهيم!!!تو اين وضعيت به چي دلمونو خوش كنيم.؟
سلام
جناب خان یک شخصیت مثبت بین مردم هست که اون هم به خاطر نقش آفرینی محمد بحرانی هست، اگه محمد بحرانی نبود اصلا مردم جناب خان را نمی شناختن، به نظر من خیلی تند نوشتین، و موافق با شما نیستم، شما می خواهین از آب گل آلود ماهی بگیرین.
اینکه می فرمایید جناب خان تملقگو و پاچه خوار شده بود ما ببنندگان هم با رگ و پوست و گوشت احساس می کردیم و زجر می کشیدیم و میگفتیم بقول بزرگ مرد شعر نو زنده یاد احمد شاملو "اگر غم نان بگذارد"و از اینکه باور اشتباه به شخص شما داشتیم پوزش می طلبم.
آقای سازنده دلیل موفقیت عروسک جناب خان گرداننده آن و خندوانه نبوده و فقط ظاهر و مدل عروسک بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برنامه رامبد هیچی نداره و اصلا جذاب نیست و خنده های تصنعی و اجباری تماشاچیان و کارهای بسیار ناشایت و خارج از عرف رامبد و بعضی از مهمانانشان(مثل حرکات مهران غفوریان)
خندوانه فقط قسمت جناب خانش قشنگه اونم فقط صدای آقای بحرانی و دیالوگهاش همین و بس
لطفا منتشر کنید شاید رامبد خوند و دست از این کارهای بی مزه بکشه
خوبه بمب اتم نساختی داداش!
جناب سالار زهی عزیز در فحوای کلامتان بغضی مشخص است و همین حب بغضهاست که ما را به وادی باطل میکشاند. کسی منکر زحمت شما نیست، اما داستان شما داستان آن صاحب مغازه ایست که دکانش را به کسی اچاره داده و بعد از کار و زحمت مستاجر ملکش رونق یافته و بعد او با یقین به رونق کسب و کار مستاجرش ادعای بالاتری میکند.واقع امر اینست و هر فرد بیطرفی اذعان میدارد که عروسک بیجان شما را که کپی ای از آن عروسک "سزامی استریت" آمریکایی است ( و بهمین مدعا ادعای تلاش و رنج و تعب چند ساله برای ساخت آن کمی دور از انصاف است!)، نقش آفرینی و روح دمیدن عروسک گردان آن به دلها نشانده است. آیا خودتان منکر این موضوع هستید؟ پس این شکواییه سر دادنها کمی غریب و موجب برانگیختن شک است. بنده هم به دست اندر کاران خندوانه پیشنهاد میکنم که مثلا کارکتری را بعنوان برادر جناب خان یا رفیقش بسازند تا برهمگان معلوم شود ادعای شما چقدر محل اعراب دارد.
در نهایت: کار خوبی نکردی برادر...
کاش ایشان برای شفاف شدن مسئله و پرهیز از ایجاد دام احساسی بیشتر توضیح میدادند که قرارداد اجباری و بدون قید و شرط خندوانه چه بوده و در مقابل منظور ایشان از قراردادی با درنظر گرفتن "رضایت قلبی" ایشان و همکاران چیست
حرفهای ایشون بی معنی است. یک جا گفته من و پنج شش نفر چند سال برای ساخت این عروسک زحمت کشیدیم! مگه موشک می خواستید هوا کنید؟ به قول تابناک اینم که کپی عروسک خارجی بود. بعد هم اینکه جناب خان از آن جهت پایدار ماند که تا آخرین برنامه حرف حق رو میزد و مجیزگویی و تملق تنها مثل اینکه به چشم شما اومده! در ضمن بدون صدای گرم و فی البداهه گویی های استثنایی و کم نظیر آقای بحرانی، عروسک شما پشیزی ارزش نخواهد داشت.
اﻳﻨﻜﻪ ﻣﻴﮕﻪ ﺟﻨﺎﺏ ﺧﺎﻥ ﺧﻨﺪﻭاﻧﻪ ﺭﻭ ﺳﺎﺧﺖ, ,ﺧﺪاﻳﻴﺶ ﺭاﺳﺖ ﻣﻴﮕﻪ
سالارزهی افزوده است: «برخلاف آنچه که گفته می‌شود، اعتقاد راسخ دارم این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد

همین ادعا باعث میشه مردم طرف رامبد را بگیرند و به شما بی اعتماد باشن
برادر من انصافا خندوانه جناب خان را به متن جامعه آورد. تو هم کوتاه بیا دیگه. در فرهنگ ما اینطوری است اگر پولدار بشی و مشهور فامیل زیاد پیدا می کنی. حالا خندوانه جناب خان را مشهور کرده براش صاحب پیدا شده است. اگر خندوانه نبود الان کسی تورا هم نمی شناخت چه برسد به جناب خان.
حق و حقوق شما باید در مورد این عروسک در نظر گرفته شود.
شخصیت مجیز کو؟؟؟ تواین مدت که جناب خان تو خندوانه بوده مجیز کی رو گفته که ما نشنیدیم؟به جز از قوم های ملت ایراناز کی تعریف کرده؟ جناب خان رو قبل از خندوانه کی میشناخت آقای سالارزهی؟؟ کوچه مروارید رو چند درصد مردم ایران دیده بودند؟؟؟ متاسفم برای شما که با سواستفاده از فرصت پیش آمده احساسات مردم رو فدای منفعت طلبی های خودتون کردید. قطعا این کار شما پایان راه شما در این عرصه خواهد بود چون شما نشون دادید که غیر از پول چیزی رو نمیشناسید. لطفا حقوق مادی خودتون رو شفاف و با رقم به عرض ملت بزرگ ایران برسونید، تا یکجا پرداخت کنن بهتون و شما راضی بشی.هرچند به نظر میاد کیسه آی که برای جناب خان دوختید خیلی گشاد باشه.
حاجی چرا به در و دیوار میزنی... جناب خان کی مجیزگو شده بود ؟؟؟ چرا وقتی به این تابلویی داری بعد از شهرت زیاد جناب خان موج سواری میکنی... این همه صغری و کبری میچینی؟؟؟
من خندوانه رافقط برای جناب خان میدیدم والا لوس بازیهای مجری ان که دیدن نداشت
همیشه کپی برداری به اسم ایده گرفتن ... بعد هم به جان چینی ها غر میزنیم ، از سریال های آبکی و برنامه هایی که اگه تصویر هم نداشته باشی کاملا میتونی درک کنی و حدس بزنی در صحنه چه اتفاقی درحال رخ دادن است، کاش متوجه میشد همه بچه ها با لهجه جناب خان تیکه کلام های جناب خان رو میگن نه با چهره جناب خان، هنری هم اگه بوده در صداگذاری و عروسک گردانی این عروسک بوده، اتفاق مشابهش در کلاه قرمزی کاملا مشهوده که عروسک های جدید به خوبی جای قدیم کلاه قرمزی رو پر کردن.
"گسالارزهی که ایده «جناب خان» را از عروسک موسوم به «Fozzie Bear» کپی کرده""
یک کپی که بدون خندوانه هیج جا دیده نشد و نمیشد .
با سلام
به نظر نمی رسد صحبتهای آقای سالارزهی چیزی را اثبات کند و بیشتر به دنبال توجیه کار خود بوده است. به هر حال ایشان می توانستند نظر خودشان را درباره حضور جناب خان اعلام کنند نه اینکه به طور کلی آن را رد کنند. ضمن اینکه اگر خندوانه باعث شهرت جناب خان نشده حتما کوچه مروارید باعث شهرت جناب خان شده! باید به این نکته توجه داشت که در شهرت جناب خان بسیاری از موارد از قبیل طراحی عروسک، صدا پیشگی آقای بحرانی، اجرای رامبد جوان، گفتارهای نوشته شده و ... دخیل بوده و فقط طراحی آن باعث شهرتش نشده.
با سپاس و احترام
آقاجون سر پول دعواتون شده.حالا دارید پای مردم رو میکشید وسط.
خجالت بکشید و کمتر با احساسات ملت بازی کنید.
مردم مشکلاتشون خیلی واجبتر از این مسخره بازیهاست
استحاله ! مجیز گو ! متملق ! این حرف ها چیه ؟ عروسکه بابا . چقدر جدی گرفتی قضیه رو !!!
آقای سالارزهی ببخشید. توجیهات شما قانع کننده نیست البته کاری به آقای جوان و کاری که دربرنامه اش کرد و این که آیا یکطرفه به قاضی رفته یا نرفته ندارم. ولی باورکنید شخصیت جناب خان در خندوانه وطی این دوسال کامل شد.مگر کوچه مروارید چقدر تیراژ داشت؟ هشتاد میلیون؟
باید خنده وانه با روند‌تکراریش تحریم شود
طمع پول هر دو طرف .مردم مردم الکی .
آدم قطع بود که این بابا جناب خانو ساخت این همه عروسک تو مغازهای مختلف هست چرا هیچکدام معروف نمیشند جواب مشخصه اون کسی که جای این عروسک صحبت میکنه وخودش آدم بانمک خلاقیه اونه که هر عروسکی رو میتونه محبوب کنه نه یه مشت نخ و پارچه و کانوا (واقعا آقای بحرانی هنرمند واقعیه نه شما )
درود بر شما.
یه نقدی هم به رامبدجوان ایشون چند وقتی هستش که فکر میکنه هر حرفی و حرکتی میکنه درسته و بقیه اشتباه می کنند و انگار یه جورایی از بالا به همه نگاه میکنن.
البته این برداشت من از مجموع برنامه ها و کلیپ هایی که از ایشون دیدم هستش و شاید هم اشتباه باشد.
عزت زیاد.
من و خیلی از مردم ایران با شما مخالفیم. عروسک به خودی خود چیزی جز پارچه نیست. در واقع اونی که صدا پیشگی اونا میکنه و نویسندگان و ایده پردازانی که چیزایی که باید بگه را مشخص می کنند و رسانه ای که به اون فرصت دیده شدن میده صاحب امتیاز اصلی اون هستند
عروسک تو با صدای محرابی کامل میشه این صدای محراب لذت برنامه رابیشتر میکرد نه عروسک توهم مثل بعضی سیاسیون درامد تلویزون راهدف قراردادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
بحرانی ! بحرانی !
صدایتان را شنیدیم،
ولی کار بدی کردی،در این دنیای کم خنده ، این لبخند کوچک را از لب مردم دریغ کردی.
رامبد جوان وظیفش خدمت به مردمه تو صدا وسیما و نباید شخصی کاری کنه......
باید برا مردم جناب خان رو بیاره.............حق صاحب اثرش رو هم بدن
کاری باماکردن که واسه بودن یا نبودن یه عروسک مقاله مینویسیم وتحلیل میکنیم.به کجاداریم میریم هموطنان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
ایستگاه شریعتی
اون عروسک جناب خان نبود که در دل مردم جای گرفت بلکه اون صدا و هنرمندی جناب آقای بحرانی بود که تماشگران را به وجد آورد. عروسک خان بدون صدا پیشگی آقای بحرانی به درد سطل آشغال می خوره پس دو دستی اونو محکم نگه دار تا صبح دولتت بدمه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
ادبیاتت و طرز گفتارت بد بود ولی مضمون نوشته هات به دلم نشست .برای همین مثبت دادم
برو بابا همش واسه پوله
این گونه رفتارها فقط در ایرانی ها دیده می شود. اینقدر بخیل نباش آقا!
عروسک جناب خوان فقط یک عروسک بی ریخت است و این صدا و نکته سنجی محمد بحرانی بوده که مردم دوست داشتند. این نکته فقط مختص جنابخان نبوده و از سایر عروسکها نیز با صدای بحرانی استقبال شده مثل ببعی در کلاه قرمزی!
خسیس
آقای محترم ، من کاری با رامبد جوان و برنامه خندوانه ندارم ! اما به این موضوع مهم و اساسی اعتقاد راسخ دارم که اگر تلویزیون و به قول خودت مخاطب میلیونی نبود جناب خان شما همان عروسک ناشناخته و گمنام کوچه مروارید بود !

جناب خان اگر در یک برنامه تلویزیونی و جمع کثیر تماشاچی حاضر در برنامه و موقعیت های خلق شده در مواجهه با مهمانان معروف و چهره های سرشناس مطرح نمیشد هرگز فرصت چنین اشتهار و دیده شدنی را پیدا نمیکرد !

و خوب شاید طبیعی باشد که شما صبر کرده باشید تا این مراحل طی شود و به فکر امتیاز گرفتن بیافتید !

اون قسمت از فرمایشات شما در مورد تبدیل شدن جناب خان از شخصیتی نکته بین و ...... به شخصیتی مجیز گو اصلآ باور پذیر نیست و بیشتر به یک ژست شباهت دارد تا یک واقعیت ! چون جناب خان تا آخرین برنامه تقریبآ نکته بینی و صراحت لهجه و حاضر جوابی خود را داشت !
خوب حالا که حرف آقای سالارزهی را شنیده شد و حرف آقای جوان هم قبلا گفته شد کاش اجازه قضاوت به مخاطبان نیز داده میشد!!!
آقاي سالارزهي عزيز
با سلام و خسته نباشيد خدمت شما و ساير همكاران عزيزتون كه در خلق ظاهر جناب خان كه انصافا دوست داشتني است زحمت كشيده ايد
خوب شد از كوچه مرواريد گفتيد.... و خوب است بدانيد كه حتي يك درصد بيننده اي كه جناب خان را تحسين ميكنند و دوست دارند كوچه مرواريد را اصلا نميشناسند
فكر كنم اگر چشمهايتان را باز ميكرديد همچنان بدون چشم داشت اجازه ميداديد خالق اصلي جناب خان يعني صداپيشه اون و كسي كه بداهه گوييها و لهجه هاي شيرينش و زبان نيش دار و خوش سخنش كارشون رو ادامه بدن... شكي نداشته باشيد كه خالق اصلي جناب خان فقط و فقط صداپيشه و نويسنده متون مورد استفاده آن كه خود صذاپيشه ميباشد يعني آقاي محمد بحراني عزيز و دوست داشتني و بيش از آن بداه گوييهاي ايشان با انواع لهجه هاي شيرين ميباشد و صد البته فضاي برنامه خندوانه و همان مجري گري رامبد جوان كه شما برنامه و نقش جناب حان را در آن متملقانه و مجيز گو خطاب كرده ايد... بد نيست چشمهايتان را باز كنيد و ببينيد اينجا هم حق با شما نيست و اين شخصيت در اين قالبهاست كه مورد توجه مردم عزيز قرار گرفته....
خيلي به سرعت و راحت عروسك جناب خان با عروسك ديگري جايگزين ميشود و ظاهر عروسك به فراموشي سپرده ميشود ولي روح و كالبد آن كه آقاي محمد بحراني ميباشد كماكان زنده و پايدار خواهد ماند...
چشمهايتان را باز كنيد و نگذاريد عروسك دست سازتان بميرد.... به زنده ماندن هنر دستتان در قالب روح و كالبدي كه آقاي محمد بحراني به آن ميدهد بسنده كنيد....
پايدار باشيد
من خندوانه رو فقط بخاطر جناب خان و صدای زیباش تماشا میکردم.
جناب سالار زهی ضمن احترام به عقیده و حق حضرتعالی به عنوان خالق اثر به این نکته نیز توجه داشته باشید که بیننده با همهن شخصیت جناب خان خندوانه ارتباط برقرار کرده و جناب خان همانطور که دیده شده دوست داشتنی بوده حال اگر نظر شما شخصیت پردازی به شکل دیگری هم باشد آن شخصیت مورد نظر شما هنوز نمایش داده نشده تا عکس العمل و بازتاب نظر بیننده مشخص شود پس به هر شکل به غیر از زحمت سازندگی عروسک طبق فرمایش شما استفاده ای از شخصیت مد نظرتان نگردیده و از آن جهت شما زی حق نمی باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
"ذی" حق صحیح است نه "زی"
ذی کلمه ای عربی به معنای دارنده می باشد.
اونوقت معنی اضافه کردن" سالارزهی که ایده جناب خان را از..........کپی کرده است"دروسط نامه سرگشاده یکنفر که حقش نادیده گرفته شده چیه؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
معنیش اینه که وقتی خودت ایده یکی دیگه رو حتی در حد ظاهر عروسک ، کپی میکنی حرف از مالکیت نزن
کاراکتر ملی ؟!!!!
حال ادم بهم میخوره ای این همه رانت بازی و دغل بازی و حذف یکدیگه
حق با جناب خان هست
خداوکیلی چند نفر کوچه مروارید رو دیدن کی جناب خان رو از کوچه مروارید شناخت لطفا کوچه مروارید رو ببینید و فاصله جناب خان کوچه مروارید و برنامه خندوانه رو باهم مقایسه کنید به جرات می توان گفت که جناب خان در خندوانه درخشید و تمام درخشش این کاراکتر هنرمندی هوش و بداهه گویی صدا پیشه و قدرت تیم عروسک گردان اون بوده و همچنین ارتباط باور پذیر بین رامبد جوان واین کاراکتر
من پیام دوستان را خواندم خیلی ها درست گفتن ما اسیایی یا جهان سومی هستیم بعضی ها گفتن حق معنوی وووو بنظرم اینکه ما از کودکی زندگی گروهی را یاد نگرفتیم چون یادمان ندادند و یا با تعارفات بیخودی خو گرفتیم و هیچ وقت با رک گویی و صداقت حرفامون رو نزدیمو نمیزنیم ویا نه گفتن را بلد نیستیم و یا اگر یکی حق دیگری رو ازش استفاده کرد گفتیم خیلی زرنگه باید عرض کنم میشود خیلی از این دست اداب که به فرهنگمون بر میگرده رو علت این اتفاقات بدانیم و میشه گفت نتیجه ان هم همیشه اینگونه اختلافات هست ولی سوال من از این دوست گرامی فارغ از این مباحث که خودم هم بطور جدی به حرفای ایشون نقد دارم این است که شما که اینهمه خود را ذیحق میدانید چرا در بدو همکاری با یک وکیل صحبت نکردید تا برای شما یک قرارداد کاملی بنویسد که حقوق احتمالی شما حفظ شود؟ ایا این سهل انگاری و بی توجهی شما و الن بی حرمتی شما به مردم که این شخصیت را دوست دارند با هم قابل جمع هستند؟ ایا الان حق خواهی شما ناشی از توجه مردم به این شخصیت نیست؟ برادر شما مال باخته و حق باخته نیستید زیرا راه صحیح را خود نرفتید پس مقصرید و الان دارید بر موج اعتماد مردم سوار میشید و این حرفا رو میزنید در پایان یاد بگیریم که در کلیه موارد ی که تخصص نداریم از متخصص ان رشته و در اینجا از حضور وکیل قبل از هر کاری استفاده کنیم
اقا همين عروسك جناب خان رو مي خرم . اخرش چند ؟ پيشنهاد بدين ...
کاملا درست کفته است ،رامبد محبوبیتی ندارد
ای کاش باور کنیم موفقیت جناب خان مرهون یک کار تیمی است. تک تک اعضای مجموعه دارای پنانسیل هستند و وقتی در یک مجموعه قرار بگیرند شکوفا شده و موفقیتشان جلوه می کند.
درست مانند شخصیت های کمدی که با کارگردان قوی بهتر می توانند خودشان را نشان دهند و همین بازیگران را ،یک کارگردان دیگر خراب می کند. شاهد مثال بازیگران خوبی مانند مهران غفوریان،سیامک انصاری،جواد رضویان وقتی با کارگردانی مهران مدیری در کنار هم قرار بگبرند ،هنرشان به بهترین و ماندگار ترین شکل تجلی می کند و همین افراد در کنار کارگردانی مانند آقای مظلومی در مجموعه سیگنال ،ضعیف ترین بازی را ارائه داده و مجموعه کم ارزشی خلق شد.
هم رامبد در خندوانه و هم عروسک جناب خان ،باید بدانند موفقیت مجموعه شان در گرو یک کار تیمی است و با یکدیگر کامل می شوند و باید کنار هم بمانند.
«برخلاف آنچه که گفته می‌شود، اعتقاد راسخ دارم این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد.))
کاملا با این بخش موافقم. انصافا خندوانه بدون جناب خان ارزش دیدن نداره به هیچ وجه
با این کارهاشون هر دو طرف فقط نشون دادن که دنبال کاسبی هستن و عملا کاراکتر جناب خان رو هم به لجن کشیدن
این جناب خان نبود، این اقای بحرانی بود که با صدای شیرینش جناب خان را جذاب کرده بود، آن هم در برنامه خنداونه و با میریت رامبد جوان!
بقیه حرفها حرف مفته. مجیز گو شده بود و....
فقط و فقط مسئله پول در میانه. اگر همین مجیزگویی عروسک برایت پول زیاد می آورد، بسیار عالی بود
رامبد جوان چاپلوس واقعا مدیون جناب خانه
سلام این آقا دراین شرایط که جناب خان به اوج شهرت رسیده است واین چنین دربین خانواده هامحبوبیت بهم رسانده خواسته ازاین نمدبرای خودکلاهی بدوزدامادوست عزیز مطمئناکلاه گشادی بوده است که ازسرتووامثال توبزرگ می باشد.این عروسک بدون صدا ومتن آقای بحرانی پشیزی نمی ارزد واگراین صدا وفضای خندوانه نبود ریالی ارزش نداشت .کاش همه به حق خودقانع بودیم وازشرایط بوجود آمده سوءاستفاده نمی کردیم.عروسکت ارزونی خودت.
اینن یک مساله ملی است. باید رفراندوم برگزار بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
مساله ملی؟؟؟ یه عروسک؟؟؟ رفراندوم؟؟؟ :))))))
"این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد."
.
منتظر ریزش بینندگان خندوانه 4 باشید
امیدوارم روزی برسد که بدون تهدید، بدون قلدرمآبی و بدون تطمیع و دروغ بتوانیم کنار هم کار و زندگی کنیم...

این حرف خیلی به دل می نشینه...
كي گفته خالق اين عروسك شمايي؟؟؟ شما اين عروسكو دقيقا از روي يك عروسك خارجي كپي كردي
من برنامه خارجيشو زمانيكه كودك بودم كاملا به خاطر دارم
سلام . باید آقای جوان هر شب از این بنده خدا دعوت می کرد و پول چند میلیاردی میداد که این کارها را نکرد .حالا این آقا می خواد بگه من جناب خان را درست کردم ،نه عزیز جناب خان را اجرای بی نقص و خوب جناب محمد بحرانی و عروسک گردان های خوب آن آقایان مهدی برقعی و حامد ذبیحی زنده و متولد کردند.
آقای محترم خودت و خدات می دونن چه خبره ، خودت و گول نزن با این حرفهای جدید و دهن پرکن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبه یه عروسک ساختی در حد اختراع قرن بردیش بالا این همه دانش مند تو کشور هست سالها زحمت میکشن دو تا کاموا به هم بافتن که اینقدر افتخار نداره
با همدیگر کار کنید ؛ رامبد جوان ، بحرانی وجنابخان هر کدام یک بخش از خندوانه اند
باز هم میگویم با هم کار کنید تا با هم بخندیم
در اینصورتی که شما هرسه پیش میروید ..
باید به هم بخندیم
وقتي مسائل مالي بين دونفر پيش مياد تمام موارد اخلاقي كنار گذاشته ميشه و هركسي دنبال منفعت خودش
با يك عروسك چه داستان هايي درست مي كنند و خودشان را با آن سرزبانها مي آندازند و تيتر خبرگزاري ها ميشوند
تمام زيبايي و شخصيت جناب خان مربوط به صداي تاثيرگزار و زيباي آقاي بحراني است نه آقاي سالازهي سازنده آن . چنان از زحمات شبانه روزي درساخت عروسك گفته كه انگار فيل هوا كرده . اگر رامبدجوان ميخواست ميتونست با جناب خان ادامه بده ولي او اصول اخلاقي را رعايت كرد و اينكارو نكرد تا عيار شما رو درمعرض افكار عمومي قرار بده . دمش گرم
وشما آقاي سالارزهي چه زيبا شادي ميليونيها بيننده را ناديده گرفتي و با گل آلود كردن آب به فكر صيد ماهي براي خودت هستي
1-اینکه چند نفر آدم چند سال زحمت بکشند که رنگ یک عروسک خارجی رو از زرد به بنفش تبدیل کنند و دماغ و بزرگتر کنند و جای گوشش رو تغییر بدند و انقدر بر مالکیت و اختراع و ابداعش اصرار داشته باشند کمی غیرمنصفانه هست
2-جناب خان مجیزگو و پاچه خوار نبود بلکه آدم بی ریایی بود که از آدم های دوست داشتنی و آدم حسابی تعریف و تمجید میکرد و ازشون تشکر میکرد و اتفاقا مخاطب کیف می کرذ....محمد بحرانی خیلی باهوش بود در این زمینه
3-من هم موافقم اشتباه و ناعادلانه بود که رامبد جوان یکطرفه تریبون صدا و سیما رو در اختیار بگیره و هر چی بخواد بگه و به نظرم خیلی کار غیرحرفه ای کرد
4- جناب خان همه چیزش رو از محمد بحرانی داره... اگه اون نباشه خود عروسک چندان جذابیت نداره
تا بوده همین بوده! رامبد جوان که حقوق ملیاردی هم گرفته برای کی این برنامه دلقک بازی و معروف شده است حق نفر اصلی را پرداخت نکرده است! بس بهتر که این برنامه حجو کلا حذف شود
بنده هم به دست اندر کاران خندوانه پیشنهاد میکنم که مثلا کارکتری را بعنوان برادر جناب خان یا جناب خان بعد از عمل زیبایی یا رفیقش بسازند تا برهمگان معلوم شود ادعای شما چقدر محل اعراب دارد.
در نهایت: کار خوبی نکردی برادر...
من اصلا کاری به این بنده خدا و رامبد جوان ندارم ولی از یه چیز خیلی خوشحالم اینکه میبینم برای اولین بار در کشور حق کپی رایت، حق نشر، حق تالیف و حقوق مشابه با جلوگیری از حضور این عروسک به خندوانه رعایت شد اینکار احسنت داره
مقصر هرکی هست فرقی نمیکنه بیشترین ضرر را خانواده هایی می کنند دور هم جمع میشن وبجای دیدن خندوانه و جناب خان باید پای برنامه های ماهواره مثل سریال سخیف شهر فرنگ شبکه gem که دقیقا همزمان با خندوانه پخش میشه بشینند
تا قانون کپی رایت در ایران رعایت نشود این مسائل کماکان ادامه خواهد داشت البته کاراکتر جناب خان -صدا پیشه و کارگردانی واجرای رامبد جوان با هم به خنداونه روح نشاط را القائ می نماید .در این مشاجرات آنچه که هیچ کس دقت نمیکند نقش ضعیف تهیه کننده برنامه خندوانه ومدیریت ضعیف مدیران شبکه نسیم در حل این مشکل وسایر قضایا می باشد.
چقدر اسمون ریسمون می بافی قیمت بگو فی چند اعلام کن کلک کارو بکنی دیگه اینهمه فلسفه بافی نداره
صلی علی محمد جناب خان خوش امد یاور رامبد امد
خانوم ها و آقایون عزیز

لطفا توجه کنید

بهترین راه حضور آقای سالارزهی در برنامه خندوانه است و آشتی دو دوست قدیمی و توافق در حضور مردم. این یک فرهنگ سازی است که قدر دوستی هایمان را بدانیم و بخاط پول و یا هر چیز دیگری رفاقتهایمان را زیر سوال نبریم/
اصلا مشخص نیست که حق با کیست مگر اینکه در حضور مردم و دو طرف دعوا حضور داشته باشند.
دوستان عزیز تو رو خدا الکی نظر کارشناسی ندید.
ما همگی عاشق جناب خان هستیم و دوسش داریم
با تمام احترام اون کسی که شخصیت جناب خان و جناب خان کرده محمد بحرانی گوینده جناب خانه وگرنه که خود عروسک به تنهایی نه روح داره نه جذابیت ظاهری ؛ بعدشم اون همه عروسک تو کوچه مروارید بودن و هستن چرا اونا معروف نشدن پس حضور این عروسک در خندوانه باعث معروفیت اون شد و همراه با رامبد یه زوج هنری رو ساختن ... در آخر لازم نیست این همه هیاهو ایجاد بشه آقای سالار زهی عروسک جناب خانو تو کمدشون نگهداری کنن و آقای جوان و بحرانی هم با تزریق یه عروسک جدید به خنداونه با یه شخصیت دوست داشتنی زمینه ساز عدو شود سبب خیر شوند . با اون نبوغی که از بحانی می شناسم ( ببعی و آقای همساده و جناب خان ) این امر به سادگی امکان پذیر
به نظر من ختدوانه بدون جناب خان جایگاهی در بین مردم نداره
جناب رامبد جوان فقط بخشي از 540 ميليون توماني كه از آپ گرفتي را به لحاظ اخلاقي هم شده به خالق اثر بدهيد. دوستاني كه ميگويند جناب خان فقط حاصل هنرنمايي محمد بحراني است بايد بدانند كه موفقيت بي نظير جناب خان حاصل يك كار تيمي از طراحي شخصيت، شكل وشمايل عروسك و البته هنرمند نابغه محمد بحراني بوده و شايد محمد بحراني در هيچ عروسك ديگري همچون جناب خان ندرخشد.
خدایی بیخیال این مسخره بازیا شین! اگه واقعا اینجوری بود و شما ادم خوبی بودی وقتی دیدی مردم چقدر علاقه دارن بالاخره یجور کنار میامدی. الان این حرفا چیزی رو عوض نمیکنه. شما روبروی مردم ایستادی
آهان یعنی شما برای خراب شدن شخصیت جنابخان جلوگیری کردی؟ متملق!!!! نمیدونم پس اینی که ما دیدیم چی بوده.شاید ما بهنام رو دیدیم.فقط یه چیزی: خوبه همه با خودمون منصف باشیم.خدایی شما خودت ته دل خودت فک میکنی دلیل شهرت جنابخان خصوصیات اخلاقی بوده که شما براش گذاشتی؟؟ خدایی بی تعارف؟ اگه اینه پس چطور ما قبل از خندوانه اصلا جنابخان رونمیشناختیم.من همون شب از اخلاق غیر حرفه ای رامبد ناراحت و متعجب شدم که یک طرفه صحبتهاش رو کرد ولی شما هم بی تعارف چشمهاتو بستی.فراموش نکن خود رامبد و این بده بستونی که با جنابخان داره و موقعیتهایی که رامبد بهش داده و براش میسازه و هنرمندی فوق العاده محمد بحرانی دلایل محبوبت جنابخان هست.امیدوارم به توافق برسید.به نفع همه هست.اول اینکه شما با یه جسم بی روح ور دلت میخوای چه کنی؟؟؟رامبد هم محبوبت برنامشدر خطرمیفته و اینوخوب میدونه.ودر نهایت ما مردم بیچاره که همیشه خواسته هامون بین دعواها نا دیده گرفته میشه. وبه اسم مردم هرکاری میکنن درنهایت این مردم هستن که فراموش میشن.
همه جا باید ایرانی بودن خودمون رو نشون بدیم
وقتی یک عروسک اینقدر توی دل مردم جا باز می کنه چه فرقی می کنه کی اون رو ساخته
ما حتی توی یک موضوع ساده هم اینقدر بد و ضعیف عمل می کنیم که وای به موضوعات جدی
این مسخره بازی ها ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
در هر صورت فرق میکنه. بحث حقوق مادی و معنوی رو که نمیشه اینطوری کنار زد! ایرانی بودن ما اونجا معلوم میشه که به سازنده ی یک اثر اجازه داشتن حقوق مادی و معنوی رو نمیدیم!!! حالا این اثر میخواد این عروسک میخواد یه فیلم یا موسیقی باشه یا هر چیز دیگه.
انصافا اگر آقای بحرانی با آن اطلاعات وصدای دلجسبش نبود تنها عروسک جناب خان چیزی نبود
آن عروسک از اختراعات و خلاقیت های آن مرد است که می بایست قبل از اجازه برای حضور در برنامه، ثبت شود تا کسی نتواند ادعای مالکیت کند جز خود آن آقا.
پاسخ ها
اشکان
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
کدوم خلاقیت قربونت برم برو برنامه خیابان سسامی رو ببین این همون عروسک المو قرمز رنگ هست که فقط این آقای خلاق رنگش رو عوض کرده
برادر من هر كسي يه قيمتي داره خودشم فكر نمي كرده كه عروسكش اينقدر معروف بشه حالا دوستان درصد ايشان رو كم دادن يا بيشتر مي خواسته قبول نكرده در ضمن عروسك بايد مجیزگو باشه مثل كلاه قرمزي نكنه فكر كردي قراره جاي پرفسور سميعي صبحت كنه!!!!
باسلام خدمت شما آقای سالارزرهی باید به شما حق داد اما آیا این درسته که شما بخوای یک کار بزرگو معنوی انجام بدی و به خاطر مادیات اینکارو نکنی شما میتونستی با خنده ای روی لب مردم میشینه ی کار خیلی بزرگ انجام بدی میشد با این کار بزرگت ی آدمی که شاید سرطان داشته باشه بهش امید بدی و خنده رو لباش بشینه و شایدم خوب بشه ، این کار کار خیلی بزرگ و ارزنده بود اگر انجام میشد
به نظرم هنوز یک عده (که نظر می دهند) نمی دانند که خلق یک کاراکتر عروسکی گویا به معنی تولید یک عروسک از پارچه و ... نیست. بعضاً سال ها طول می کشد تا یک کاراکتر(با فیزیک صورت و اندام خاص، سبقۀ زندگی، نگاه و ...) شکل بگیرد.
در برنامه خندوانه از کراکتری استفاده شده است که مالکی داشته. این مطلب باید از نظر حقوقی پیگیری شود.
اگر موافق شکل گیری قوامی در هنر هستیم، به کپی رایت هنرمند(ان) احترام بگذاریم.
و بیاموزیم و بیاموزانیم که نباید از روی احساس نظر داد و پشت احساسات مردم مخفی ماند.
بابا اینم فک کرده چه خبره
این برنامه مضحک ارزش دیدن نداره چه با اون عروسک چه بدونش..
باید رضایت سازنده جناب خان جلب بشه این جای بحث نداره،در ضمن خندوانه بدون جناب خان ارزش دیدن نداره
خدا داند و خدا داند و خدا داند
سالار زهی ....

زهی خیال باطل

حداقل 10 میلیارد درخواست بده یعنی چی اینهخمه هوش و زکاوت و تدبیر را مفت مفت در اختیارشان بگذاری... مگه انرژی هستهای هست؟؟؟؟

وقتی به غفوریان برای حضورش 5 میلیون میدهند شما بابت این عروسک ارزشمند خودتون محاسبه کن دیگر...
یعنی جناب خان به جناب "جان" تبدیل شده است!
اقای زهی کی نشسته زیر پات که دعوی حق کنی بعد دوسال..تقصیر رامبد هم هست..از اول اول خوب بود همه چی مشخص میشد.منظورم حق و حقوقه..گذشته از اینا..فامیل دور هم خیلی باحاله..اگه به توافق نرسیدین..اونو بیارین
من نمیدونم حق با چه کسی است، وقتی در خیابان با مردم برخورد میکنم متوجه می شوم اکثر مردم از مشکلات روحی رنج میبرند که بسیار مرتبط به مسائل اقتصادی است و در کل مردم ما مردم ناراحتی هستند و جناب خان با شیرین کاری هایش، هر چند اندک ولی لبخند را میهمان لبان این مردم میساخت، حالا باید دید در میان این دعواها مردم چقدر برای این دوستان ارزش دارند.
رامبد جواان اوني نيست كه ابراز ميكنه يك ادم با شخصيت نمايشي با بررسي زندگي شخصيش ميتونيم به شخصيت اجتماعي و هنريش هم پي برد رامبد براي ديگران ارزش قائل نمي باشد و
بسيار خودپسند
بد رفقار
مغرور
عصبي است
هركي ايشونو در خيابان ديده باشه با نظر من موافق خواهد بود الانم ميخواد ثابت كنه اونه كه محبوبه و ديگر هيچ
جناب خان را هیچ کس واسه قیافه اش نپسندیده. بلکه این صدا و خلاقیت های بحرانی است که جناب خان را جذاب کرده.
اگه به جای عروسک فعلی جناب خان، عروسک یه گاو هم بگذارند، ولی با همون گفتمان قبلی، ماکه مثل قبل، حال می کنیم.
این بابا، هنوز جایگاه خودش را نفهمیده و بیخودی داره شلوغش می کنه.
از سال نود که تلاشم را برای خلق جناب خان ..... حقه باز یعنی تو عروسک المو در خیابان سسامی رو اصلا ندیدی ؟ بابا این عروسک جناب خان از روی المو کپی شده فقط رنگ قرمز اون عروسک رو بنفش کرده می گه خلق کردم خوب شد معنی خلاقیت رو هم متوجه شدیم به قول دوستان برو آویزونش کن تو اتاق خوابت و هر شب سسامی استریت رو هم ببین تا خوابت ببره
سلام..آیا رامبد جوان اجازه پخش فیلم های سینمایش را بدون گرفتن حقوق مادی و معنوی اثر خود میدهد...مالک اثر همیشه دارای حقوق مادی و معنوی است ..آیا باطن رامبد جوان همانند چیزی است که ما می بینیم..یا اینکه او تنها یک بازیگر حرفه ای است که نقش بازی می کند و با توجه به منافع خود حرف میزند و جبهه می گیرد...رامبد جوان با حرکتی اشتباه ..فقط صداقت و اخلاصی که در او می دیدیم و اعتمادی که مردم به او داشتند را ازبین برد و محبوبیت خود را کاهش داد.. شاید هم تصمیم گیرنده ی اصلی برای حذف این شخصیت او نباشد..
برنامه خندوانه و رامبد جوان بیشتر لوده گری را اشاعه میدهند تا آموزش خنده و حال خوب برای مردم
انچه مسلم صرفا ارزش یک عدد عروسک دست ساز ملاک قضاوت نیست بلکه شخصیتی که به ان روح بخشیده و زنده شده و قطعا خالق این اثر که تاثیر بسزایی در جذب بینندگان خندوانه داشته دارای حقوقی است که غیر قابل انکار است ٫ بطوریکه براحتی می توان جذابیت این برنامه را با جناب خان و بدون جناب به افکار عمومی سپرد و طی نظر سنجی به نتیجه ان پی برد. این نتیجه را حتی می توان در چهره اکثر میهمانان این برنامه مشاهد نمود. وسئوال از آقا ی جوان آیا اگر خودت بودی تن به همچنین گذشتی میدادی و نتیجه زحماتت را رایگان واگذار میکردی اگر چنین است مصداق ان رو در برنامه ای با این حد و اندازه مثال بزنید.
کاری نداره، به جای جناب خان با مهران غفوریان قرارداد ببندید هر شب بیاد خودش به آب و آتیش بزنه و چشم چالش و چپر چول کنه و با لحن همیشگی ادای خندیدن در بیاره تا ملت بخندند.. والا
ای ملت ساده تا کی می خواهید مختون را آکبند نگهدارید . مجری برنامه میلیون میلیون دستمزدش را ماهیانه میگیره . حالا مثلا جناب خان هم سرش کلاه رفته آنوقت شماها مثل ... جنگی با هم می جنگید .
اگر می خواهید قضاوت عادلانه بکنیم بگید مبلغ پیشنهاد شده به شما چقدر بوده که به نظرتان تحمیلی و غیر منصفانه است.
خندوانه دیگه خیلی چرند شده . حوصله آدمو سر میبره
کوچه مروارید اصلا چی هست جناب خان مال خندوانه است رامبد باید ی عروسک درست کنه بگه جناب خان جراحی زیبایی کرده اصلا قشنگی جناب خان صدای آقای بحرانی است اون عروسک ساز هم بره با عروسکش بازی کنه
سلام
به نظر من معروفیت جناب خان به دلیل کاری گروهی است نهذصرفا فیزیک عروسک که پلیش و پارچه ای بیش نیست. تکامل آن با دیالوگها و صدای آنست که اگر غیر این بود اگر این عروسک بعنوان عروسک ملی هم نام میگرفت قطعا اینگونه ثرطرفدار نبود همانند دارا و سارا. قطعا دیده شدن جناب خان در خندوانه صرفنظر از فیزیک عروسک به خاطر صدای آقای بحرانی و متن هایی است که برایش نوشته می شود. جناب خان محصول کاری جمعی است و هر دعوایی هست باید راهی برای آن یافت اگر واقعا به دنبال شاد کردن مردم هستید. که حتما هم راهی هست. ولی بعید میدانم جناب خان تنهاو بدون حضور در خندوانه همچون گذشته بدرخشد. جناب خان با خندوانه مردمی شد. بزرگ شد و رشد کرد. ما که از اصل ماجرا بی اطلاعیم ولی امیدوارم رسانه ملی برای مردم ارزش بیشتری قایل شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم