بازدید 6374
۴
با حضور پرشور مردم و روحانیون

پیکر آیت‌الله فاضل در بابل تشییع شد‌

پیکر آیت‌الله محمد فاضل، موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران و از علمای برجسته استان امروز در بابل تشییع شد.
کد خبر: ۶۴۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 28 November 2016
پیکر آیت‌الله محمد فاضل، موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران و از علمای برجسته استان امروز در بابل تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، پیکر آیت‌الله محمد فاضل موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران، امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز وفات نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع)، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، طلاب و روحانیت، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در بابل برگزار شد.

پیکر این روحانی وارسته صبح امروز همزمان با ایام سوگواری وفات نبی مکرم اسلام(ص) از آستانه امامزاده قاسم بابل به سمت حوزه علمیه فیضیه مازندران در روستای سلطان محمدطاهر تشییع و سپس برای دفن به قبرستان وادی‌السلام در نجف اشرف منتقل شد.

مراسم وداع با این عالم جلیل‌القدر شامگاه یکشنبه همزمان با شب وفات نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با حضور جامعه طلاب و روحانیت استان و بابل، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد فیضیه بابل برگزار شد.

به‌دنبال درگذشت این عالم جلیل‌القدر 2 روز در بابل عزای عمومی اعلام شد و شخصیت‌های دینی، حوزوی و دانشگاهی در پیام‌های تسلیتی، ارتحال این روحانی وارسته را تسلیت گفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
در مازندران شاید به تعداد انگشتان یکدست هم عالمی چون ایشان جامع الشرایط نداشته باشیم که بتواند در یک روستا حوزه علمیه آنهم به نام اعظم فیضیه باز کرده باشد. خدایش با اولیاء اش محشور نماید.
خدا رحمتشون کنه
ان شالله سر سفره رسول الله(ص) رفته باشن تو این روزهای عزیز.
انسان خوب و وارسته ای بود. خدا رحمتش کنه.
ایشان واقعا کم نظیر بودند.اگر ایشان مانند بقیه علماء به قم می آمدند قطعا از علمای طراز اول بودند ولی ایشان خودشان را وقف تربیت شاگردان کردند و توانستند هزاران عالم را را در یک روستای کوچک پرورش دهند و بدون هیچ ادعایی تا آخر عمر در همان روستا ماندند.مردم داری ایشان حقا بی نظیر بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی