بازدید 40009
پیامدهای لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس همچنان ادامه دارد؛

آیت الله علم الهدی از مطهری شکایت می کند!؟ علی مطهری با دولت برخورد قانونی!؟

یکشنبه پرحادثه؛ شاید بهترین عنوان برای حوادث امروز عرصه سیاست ایران باشد؛ روزی که« لغو»، «برخورد قانونی»، «برکناری»، «استیضاح» و «شکایت» مهم ترین کلید واژه هایش بودند. به نظر می رسد، در ماه های منتهی به انتخابات، یکی از دعاهای دائمی استانداران دولت روحانی، این باشد که از خدا بخواهند علی مطهری برای سخنرانی به استان آنان سفر نکند تا آنان قربانی لغو سخنرانی های او نشوند!
کد خبر: ۶۴۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 20 November 2016
یکشنبه پرحادثه؛ شاید بهترین عنوان برای حوادث امروز عرصه سیاست ایران باشد؛ روزی که « لغو»، «برخورد قانونی»، «برکناری»،«استیضاح» و «شکایت» مهم ترین کلید واژه هایش بودند؛ همه این کلیدواژه ها را به تنهایی لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد مقدس آفرید.
 
به گزارش «تابناک» لغو سخنرانی علی مطهری نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با عنوان امام حسین «ع» و اصلاح حکومت، در جمع اصلاح طلبان در مشهد مقدس، بلافاصله مورد توجه رسانه ها و برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفت، به گونه ای که یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اتفاق، ابتدا خواستار برخورد با استاندار خراسان رضوی و پس از چند دقیقه خواستار استیضاح وزیر کشور دولت روحانی به خاطر این اتفاق شد.
 
علی مطهری نیز بلافاصله نامه ای به رئیس جمهور نوشت، دو نکته کلیدی داشت و هر دو مخاطب این نکات کلیدی به علی مطهری واکنش نشان دادند. علی مطهری در نامه اش رئیس جمهور را تهدید کرد که اگر با مسببان این واقعه برخورد نشود، مجلس برخورد قانونی انجام خواهد داد، برخوردی که سنایوهای مختلفی در آن مستتر بود. بلافاصله پس از تهدید علی مطهری، ابتدا معاون استاندار خراسان رضوی واکنش نشان داد و لغو سخنرانی مطهری را غیر قانونی دانست؛ سامانی قائم مقام وزیر کشور نیز به لغو این سخنرانی اعتراض خود را اعلام کرد.
 
متعاقبا از نامه وزیر کشور به آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبری منتشر شد؛ وزیر کشور همچنین گروهی را مسئول بررسی این موضوع و برخورد با مسببان آن کرد و در نهایت از جانب دولتی ها خبر رسید که فرماندار شهر مشهد مقدس از کارش بر کنار شده است. همه این اتفاقات در واکنش به تهدید علی مطهری در مدتی کوتاه و چند ساعته به وقوع پیوست! سرعت عملی که برای دولتی که به کندکاری متهم است، مایه شگفتی بود!
 
اما نکته مهم دیگر نامه مطهری، اسم بردن از آیت الله علم الهدی به عنوان یکی از مسببان احتمالی لغو سخنرانی اش بود. وی در فراز ابتدایی نامه اش خطاب به رئیس جمهور نوشته بود: «همان طور که مستحضر هستید برنامه سخنرانی اینجانب در مشهد در روز اربعین تحت عنوان "تحلیل واقعه کربلا" به دستور دادستان مشهد و به قول خودش بر اساس نامه‌ای که به او رسیده است لغو شد. امیدوارم این نامه از آقای علم الهدی امام جمعه مشهد نباشد. ارتباط این موضوع با دادستان و احیانا امام جمعه برای من روشن نیست».
 
نائب رئیس مجلس، در این نامه به صراحت از امام جمعه مشهد، نام برده و به نوعی درباره نقش احتمالی وی در لغو سخنرانی اش تذکر داده بود. آیت الله علم الهدی، البته نه به سرعت دولتی ها، اما به هر حال او نیز با صدور اطلاعیه ای، به این گفته مطهری واکنش نشان داد و صراحتا عنوان کرد که سخنرانی علی مطهری برای وی اهمیتی ندارد و آن بخش از نامه علی مطهری به رئیس جمهور را که به نقش احتمالی امام جمعه مشهد در لغو سخنرانی اش در مشهد مقدس اشاره می کند، مصداق افترا می داند و این حق را برای خود قائل است که از شخص مفتری شکایت کند.
 
همه این اتفاقات در بعد از ظهر روز اربعین در حالی اتفاق افتاد که مردم در یک روز تعطیل، کمتر توجهی به اخبار سیاسی داشتند. با وجود این، تا کنون این حادثه یک نفر را در مشهد قربانی کرده و مشخص نیست در ساعات آینده استاندار خراسان رضوی نیز قربانی این حادثه خواهد شد یا خیر. به نظر می رسد، در ماه های منتهی به انتخابات یکی از دعاهای دایمی استانداران دولت روحانی این باشد که از خدا بخواهند علی مطهری برای سخنرانی به استان آنان سفر نکند تا آنان قربانی لغو سخنرانی های او نشوند!


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۲۰
باید مردم بدونن چی به چیه؟ چرا سخرانی قانونی لغو میشه؟!!
پاسخ ها
لیسانس فیزیک هسته ای بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
مایه شرمساری است که بیش از 8 میلیون نفر بیکار داریم
لغو کنسرت ها کار هر کسی بوده اینم لغو کرده
افترا؟؟؟؟؟؟ واژه ای است که این روزها یکطرفه ترجمه می شود.
چرا باید نیروهای فراتر از قانون در این کشور وجود داشته باشد که استانها سخنرانی نایب رییس مجلس شورای جمهوری اسلامی را لغو کنند؟ایا استانها دارند برای دوران پسا تجزیه ایران که غربیها دنبال ان هستند مقدمه چینی میکنند؟انشالله تا مردم ایران زنده هستند چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد
سیاست و حق گفتن شهامت و جرات می خواهد زمانی امام حسین خون داد تا حق بمان حالا افرادی نیز باید جایگاهشان را بدهند و از جایگاهشان نترسند تا حق بماند
چرا شما مرتب نام مطهری را پیش میکشید.بحث بر سر بی قانونی و هرج و مرج در مملکت است.مسئله ای که ریشه تمام مشکلات کشور و عامل همه بدبختی ها است.تکلیف مردم باید روشن شه که این مملکت مال همه است و همه میتونن اظهار نظر کنن یا اینکه فقط یه جریان خاص میتونن حرف بزنند و میتینگ بدن.
پدر حاشیه ی ایران : علی مطهری
مردم مشهد کجا هستن واقعا ؟؟؟!!!!!
با توجه به رخداد حماسه اربعین و ناکامی های جریان واگرایی در اجرای برجام و اعمال تمدید تحریم های سی ساله کنگره امریکا در خصوص ایران جریان واگرایی بمنظور به انحراف کشاندن افکار عمومی سناریوهای را در غالب ایجاد تنش و در گیری اماده اجرا نموده و هنرپیشه نقش اول از این دست تنش افرینی و ایجاد درگیری ها یعنی علی مطهری که سبفه گویای در این زمینه دارد را به ایفای نقش فرا خوانده و این فلیم جدید را تولید نموده اند و اینبار بر خلاف شیراز این علی مطهری خواهد بود بدلیل سئو استفاده از جایگاه شغلی و اعمال تهدید و زدن تهمت و افترا احتمالا با متشاکیان شیرازی خود در زندان هم بند خواهد شد
جناب آقای علم الهدی آیا شما امام جمعه مشهد هستید یا مالک شخصی این شهر مقدس؟ آیا مردم فقط مجبورند به سخنان شما گوش بدهند و مجاز به شنیدن سخنان افراد مخالف شما نیستند؟ مگر این مملکت رهبر و دولت مشخص ندارد؟ چرا شما به وظیفه شرعیتان که همانا ایراد خطبه های نماز جمعه است اکتفا نمی کنید و مرتباً سعی می کنید تمام امور این شهر مقدس را تحت کنترل خود در آورید؟ آیا در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی متوجه نشدید که اکثریت مردم ایران و از همه مهمتر همان شهر مقدس مشهد نشان دادند که با شما همفکر نیستند. برادر بزرگوار چرا بر خلاف خواسته اکثریت مردم حرکت می کنید.
کاش مطهری کاندید ریاست جمهوری بشه...
خیلی جاها آقای مطهری می تونستن علیه آقای علم الهدی شکایت کنن مثل قضیه شیراز که آقای علم الهدی گفتن: افرادی که با مطهری نماینده مجلس برخورد کردند اراذل و اوباش نبودند بلکه همین مردم ارزشمدار بودند که وظیفه خود دیدند با یک عنصر غیرارزشی و منحرف برخورد کنند یا سخنانی چون امروز فتنه در مجلس شورای اسلامی است و هزاران خطبه و سخنان گهربار دیگه که تیر و ترکش هاش را به سمت همه و همه روانه کردن ایشون ...پس دفترشون تندنره و آقای علم الهدی هم از سرعتشون کمی بکاهن
قانون بالاتر از فرد است.
فردی که فراقانونی باشد باید قانون را ریخت توی زباله.
مگه چی میخوای بگی علی مطهری که هی فکر میکنی سخنرانیت رو لغو میکنن
خوب توی همون مجلس بگو دیگه....
امیذوارم ویزای خراسان دلاری نباشه
ریالی حساب کنن
حرفها در سخنرانی ها هیچ وقت عملی نشده
پس چرا اصرار به سخنرانی دارند
فرض که آتشین هم بود که چه؟
آقایِ دکتر با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشود
خنده بازار!!!
استاندار باید به اتکای وجاحت قانونی که رای مردم براشون بوجود آورده تابع قانون باشند و از اقلیت قانون شکن و ناهنجار نترسند. دولت حمایت اکثریت مردم و بخشی از مردم شریف اقلیت را دارد . روزی با شرافت را هم خدا می رساند .
آقای مطهری نشان داده اند در چنین مواردی استاد موج سواری وجریان سازی اند..لابد یکی از اونجاها رد شده ایشون هم داوطلبانه سخنرانی را لغوکردند حالا هم که زمین وزمان باید جواب گوی ایشون باشند!!
افترا نزده آقای مطهری . به صراحت گفتند که مطمئن نیستند .
تو این مملکت جهان سوی تقریبا هیچی شفاف نیست و مردم همیشه در بی اطلاعی هستند و شاهد اتفاقاتی هستند که مستقیما بهشون مربوطه اما نامحرم محسوب میشن
چرا دادستانی لغو کرده است.؟
این داد و فریاد و جیغ های بنفش بخاطر به حاشیه بردن مطالبات مردمی از جمله رفع تحریمها و برجام و بیکاری و .... است.
دورود برفرزن خلف شهید مطهری که به تنهایی مبلغ اسلام راستین است
براساس نوشته شماعزيزان تابناكي من چيزي بنام تهمت نميبينم چرابايدمقامي ازموقعيت ومقامش هراس داشته باشد سمتها يك امانت ميباشند ومقامات موظف به رعايت مقررات وايجاد آرامش وامنيت براي مردم هستند اعمال اين عزيزان نيز بايد طوري باشد كه مردم را به حاشيه نكشد سخنراني يك مقام ونماينده مردم كه داراي مجوز بوده بيكباره لغوميشودآيا اينگونه اتفاقات مردم رابدبين نميكند؟بس است ديگر مردم به آرامش وكارهاي عملي جهت شكوفايي اقتصاد ورفع بيكاري واجراي اهداف اقتصادمقاومتي دارنددرفكروحدت وعزت اسلام ومسلمين باشيم نه تفرقه ووحشت .خداوندهمه مارابه راه راست هدايت فرمايد.
یک سر سوزن به باباش نرفته
مطهري خيلي مرد هست، خوب مدير كم توان بايد جايگزين شود
تابناک شما دیگه چرا ... فرماندار مشهد 10 روز پیش معاون استاندار شد. الان هم تا فردا تودیع و معارفه فرماندار جدیده .. ربطی هم به سخنرانی آقای مطهری نداره!!
مطهری نماینده واقعی هستش
او میخواهد با خودسری ها و خیره سریها برخورد کند حالا هر کسی که میخواهد باشد
ما از مطهری تمام ثد حمایت میکنیم
علی مطهری دمت گرم، از زمان مدرس نداشتیم همچنین نماینده ای، دمت گرم، خدا قوت، اگر50 تا نماینده مثل علی مطهری داشتیم وضعیت ایران ما، قطعا بهتر از الان بود، هر کس برای خودش در استان خودش حکومت فدرال درست کرده، قانون هم قاب کردن زدن تو تاقچه
بازی جدید برای اینکه سرمردم بند بشود
بهتر اين است به شهرهايي كه مسئولان و مردم افراتي دارند اصلا سفر نكنيد
بقیه استانداران نگران علی مطهری نیستند!
آخه بقیه استان ها مثل خراسان رضوی نیستند....
آقایان همه از راه حسین و شجاعت حسین و عدالت و حق خواهی حرف میزنند

پس چرا اجازه سخنرانی به آقای مطهری نمیدهید

مگر مطهری جز حرف حق چیز دیگری می گوید
در شیراز که آقای علم الهدی نبودند .
این جمله بسیار غیر حرفه ای و غرض ورزانه بود.
"...خدا بخواهند علی مطهری برای سخنرانی به استان آنان سفر نکند تا آنان قربانی لغو سخنرانی های او نشوند! "

از سایت قدیمی و پر مخاطبی تابناک بیشتر از اینها انتظار می رود.
شما که با جمله آخرتون که استاندار خراسان را معزول فرض کردید!
متن کاملا جانبدارانه بود...جهت اطلاع چون چاپ نمیکنی تابناک...
یکی نیست علی آقا را سرجایش بنشاند و در این موقعیت بفهماند که هیجان دو قطبی کردن به ضرر او نیز خواهد بود
سلام لغو سخنرانی ازطرف هرفردیاگروه وجناحی محکوم است واین نشانه عدم پویایی لغوکنندگان است مخالفین اگرمنطق ودلیل درستی دارند باسخنرانی واستدلال جواب دهند امان ازدست بی خردان
مطهری مشکل داره اخه نماینده هستی که هستی تو نماینده شمال تهرانی بهتره بری حسبنه ارشاد انهارا ارشادکنی قرار نیست راه بیفتی اینطرف وانطرف برای مردم مشکل ایجاد کنی
آقای مطهری خوش بحال تان سخنان ما را فقط رسانه ملی پخش می کند ولی سخنان شما را رسانه های بین المللی، حالا بگین کی مظلوم تره؟
کسانی که صبح تا شب علیه رقبای سیاسی شان به این علت که به بقیه تهمت و افترا میزنند جوسازی میکنند اکنون چه راحت و آسان و آشکارا تهمت و افترا میزنند....
استاندار و فرمانده نیروی انتظامی مشهد باید بلافاصله خودشان استعفا بدهند و گرنه دولت باید اقدام لازم انجام دهد
البته فرماندار مشهد به خاطر سخنراني ايشان عزل نشد و از قبل حكم فرماندار جديد نوشته شده بود و ابلاغ همزمان با اين اتفاق شد
باید هم دولتی ها برای فرار از پاسخگویی درخصوص عملکرد بیش از سه سال دنبال حاشیه سازی باشند در سال 76 هم حاشیه سازی اصلاح طلبان از مسجد حوض لقمان شروع شد و جنجال کشوری کردند
همچین تیتر زدید انگاری مطهری یه کار خلافی کرده
از انجائیکه پیشگیری از وقوع جزم از وظایف دستگاه قضایی میباشد با عنایت به طرح مطالب موهون اخیر مطهری در خصوص کنسرت و امام رضا (ع) علی رغم انجام عذر خواهی از جانب وی ؛ انگیزه فراوانی از سوی عاشقان ائمه اطهار در خصوص مقابله با وی وجود داشته و بسنده این بود اقای مطهری حداقل برای مدتی در اینگونه مراسمات شرکت نمی کرد خصوصا امدن ایشان به مشهد و انجام سخنرانی موجب واکنش های از سوی مردم می شد که دستگاه قضا با براورد مناسب از وقوع یگ درگیری و کشمکش با این اقدام سنجیده خود جلوگیری بعمل اورد
جالبه که دادستانی سکوت کرده
باعث تعجب است که اکنون سخنرانی های با مجور نیز به راحتی لغو می شود حتی اگر نماینده مجلس و مردم باشی و موضوع سخنرانی نیز سیاسی نباشد!!!
مطهری زنده باد
بين اين همه نكات برجسته چرا احتمال شكايت آقاي علم الهدي را تيتر كرديد؟...من تقريبا روزي نيم ساعت وقتم را صرف خواندن اخبار تابناك مي كنم چون منصف ترين سايت اطلاع رساني در ايران هست..اما سوالم اين است چرا تابناك اين رويداد رااز منظر قانوني مورد توجه وتجزيه تحليل قرار نميدهد تا قانون شكنان معرفي بشوند..ياد آوري مي كنم رهبر معظم انقلاب مكررا به اينكه همه بايد تابع قانون باشيم اشاره كردند..تقاضاي بنده وبسياري از مردم اين است كه مسبب يا مسببان اين قانون شكني معرفي ومجازات شوند
برای یک بار هم که شده با این تند روهای بی کله به اصطلاح اصول گرا باید طبق قانون برخورد شود...
علي مطهري از سالم ترين نمايندگان اين كشور است و بايد زبان ايشان بريده شود تا فضاي استفاده ما آلوده نشود.
ایکاش مسئولین راجب معیشت و اقتصاد خانوار حساس بودن و اینقدر جامعه را به موارد انحرافی سوق نمی دادند.
هرچند دل خوشی از اصولگراها ندارم ولی واقعا دم مطهری گرم
یعنی مرد عمله و شجاعانه حرفش رو میزنه و از ترس توی سوراخ قایم نمیشه که گربه شاخش نزنه
مگر دادستانی دستور نداده!
قانون چی میگه. اصلاً محدوده قانون برای کیست؟
خیلی جالبه که استان خراسان خودشو مستثنی از قانون بقیه ایران میداند.
خودتو اینقدر پیچ و تاب نده، تابناک!
تابناک خیلی جانبدارانه عمل کردی و همچنان تخریب دولت را صدر امور داری!!!!!!
حالاای آقاهمه کاراشوانجام داده وسخنرانیش!!!مونده.
با تشكر از همه كساني كه تمام تلاش خود را كردند تا روز بزرگ اربعين در حاشيه قرار گيرد. دست مريزاد.
زنده باد نماینده شجاع ما
آیا هنوز برای رفتن به مشهد کارت ملی کافیه یا باید پاسپورت هم ببریم؟!
به نام خدا
من گرايش سياسي به هيچ طرف ندارم
ولي دارم مي بينم كه اصولگرا ها با بي تدبيري و كج رفتاري هايي كه انجام مي دهند همه قافيه رو به طرف مقابل هديه مي كنند .
فقط آیت الله علم الهدی
بی دل وخسته دراین شهرم ودلداری نیست*غم دل باکه توان گفت که دلداری نیست*رومداوای خودکن ای دل ازجای دگر*کندراین شهرطبیب دل بیماری نیست
علی مطهری فرزند خلف پدرش بزرگوارش است و خدا روح اورا شاد کند
از جناب آقای مطهری تعجب میکنم که ایشان هنوز نمی دانند این شهر دیگر به ایلتی مستقل تبدیل شده ودیگر از قوانین این کشور تبعیت نمی کند.
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
بخوانید لطفا!

اینفوگرافی علی مطهری و مشهد:

1-حرف جنجالی علی مطهری در مورد حرمت مشهد و کنسرت

2- واکنشهای رسمی و مردمی به این حرف

3- مطهری و عقب نشینی و اصلاح حرفش

4- باقیماندن شدید حساسیتها به او در مشهد

5- دعوت عجیب از او به مشهد در ایام اربعین با وجود پیش بینی
تشنج شدید

6- دفع خطر تشنج احتمالی با لغو حضورش توسط دادستان

7- حمله مطهری به نهادها خصوصا آیت الله علم الهدی

8- تکذیب دخالت در موضوع توسط دفتر امام جمعه و اعلام پیگیری قضایی این اتهام

9- عقب نشینی مجدد مطهری و پوزش از این اتهام

10- نتیجه: دعوت مشکوک، جوسازی ساختگی ، ایجاد خوراک رسانه های خارجی برای دیده نشدن اربعین 95 ، تایید کلی اقدام دادستان برای حفظ آرامش و امنیت شهر و لزوم بازی نخوردن مسئولین خصوصا نایب رییس محترم مجلس.

یاحسین ادرکنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
جناب اینفوگراف محترم چی میگی واسه خودت!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
ظاهرا دوستی که به این نظر پاسخ داده هم جزو جدایی طلبان خراسانه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
در جواب سلام،
ما هم گوشمون درازه، مشکل ما اینه که نمی تونیم کلمونو بکنیم زیر برف،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
در بند پینجم و ششم فرمودن دفع تشنج. یکی نیست بگه تشنج کی. گروه های خودسر که همه میدونیم با نظر چه افرادی کار می کنند.... و به بهانه همین افراد مشکلات بسیاری همواره پیش اومده. مثل همین موارد تکراری لغو مراسم ها تا حمله به سفارت خانه ها و...
واقع بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
اینفوگرانویس ظاهرا ما نسبتی با سردار قلم دارید درست حدس زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
امیدوارم با شکایت آقای علم الهدی دروغگو رسوا شود
بعد از کنار رفتن احمدی نژاد از رقابتهای انتخاباتی سال آینده و بی رونق شدن این انتخابات ، ظاهرا مطهری وظیفه گرم کردن این تنور را به عهده گرفته است! امیدوارم حداقل از سرنوشت احمدی نژاد درس گرفته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
اتفاقا ما هم دوست داشتیم بیاید تا برای همه مشخص بشه این بشر 8 میلیون بیشتر رای نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
شما قوانین کشور رو اصلا قبول داری؟! اول برادی خودت را ثابت کن بعد بیا نظر بده
از مدتها پیش مشخص است که نماینده آقا در مشهد حرکات مشکوکی را آغاز کرده
این روزها هروقت صحبت از لغو چیزی میشه آدم فورا یاد مشهد میفته . لغو کنسرت ، لغو سخنرانی ، لغو پرواز ، لغو نفس کشیدن......
جناب آقای مطهری استان چهارمحال و بختیاری منتظر قدوم شما میباشد . جوانان غیور بختیاری اجازه گستاخی به میهمان خود را نخواهندداد
خداوکیلی یه نفر این پیام رو بده به آقای مطهری. ( وقتی دوست ندارن شما صحبت کنی یا به عملکرد خودت فکر کن یا از سخنرانی توبه کن.) بازم خداوکیلی موضوع سخنرانی چه سنخیتی با این بنده خدا داره؟؟؟
سلام جان ده تا نکته رو گفتی و نتیجه گیری........ خوبی حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ببینید من با هیچ کس کار ندارم ولی نمی شود که قانون و شرایط زندگی در مشهد با جاهای دیگر فرق کند .
ما شكايتمون از جناب اعلم الهدي را كجا ببريم ؟
راه حل این موضوع در رد صلاحیت کسی است که بدنبال ادبیات مسخره و استفاده از عناوین بسیار محرک برای آشوب است میباشد ، اگر آشوب صحیح است ابتدا باید خود مطهری را قربانی کرد تا این ملت به راه انقلاب خود ادامه دهد مطهری کسی است که به عنوان یک مانع در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب است این را در آینده بهتر ملاحظه خواهید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
به نظر میاد جزو از دیوار سفارت بالا روندگان باشی
تمامی ما از این که کلید شهر مشهد را به علم الهدی واگذار کنیم و او را به نماینده تام الاختیار در این شهر قرار بدهیم استقبال
ولی ولی تنها با یک شرط
این شهر بدون پول نفت خود را اداره کند
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
شما میتونی ایشون رو نماینده تام الاختیار خودت کنی . لطفا از طرف مشهدیا نظر نده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
بله. طبق معمول هم تهران تنها شهری میمونه که هیچ قانونی توش رعایت نمیشه و اتفاقا تمام پول نفت هم اونجا هزینه میشه. چه در قالب حقوق نجومی چه املاک نجومی. کلا همه چیش نجومی
با سلام
ما كشوري هستيم كه تازه داريم خود را پيدا ميكنيم و مورد احترام واقعي دنيا قرار ميگيريم. كشوري هستيم كه به عنوان مركز امنيت خاورميانه شناخته ميشويم. خواهشي كه از كليه مسيولين چه از امام جمعه ها و چه از مسيولين دولتي هست اين است كه خوراك برأي خارجيها درست نكنيم. با انجام يك كنسرت و يا سخنراني در مشهد و يا هر جاي ديگر زمين به اسمان نميايد. اگر حرفي برأي گفتن هست با استدلال، به ميزان زيادي تريبون در دست همه دوستان هست، به برخورد قهريه روي نياوريم. اگر زيرك باشيم ميتوانيم بهاي امنيت خاورميانه را در دراز مدت از كشورهاي هم جوار و اقتصاد داخلي تأمين كنيم. در سفره اين كشور به إنذاره كافي براي همه جا هست بي دليل زير ميز بازي نزنيد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
به نظر مي رسد شما توي ايران زندگي نميكنيد...پيشنهاد ميكنم به ايران هم يك سري بزنيد وببينيد تريبونها كجا ودست كيست
استاندار باید پاسخگو باشد وبدلیل کوتاهی عزل شود .این چه نمایندگی است که از سوی دولت در خراسان رضوی میشود
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
شاید هم این سناریوی دولت برای برکناری استاندار باشد
ان استاندارانی که دست به دعا میشن به جای اجرای قانون و برخورد با نیروهای خودسر همون بهتر که هرچه سریعتر برکنار بشن
علی مطهری=پیراهن عثمان دردست اپوزوسیون جمهوری اسلامی است
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
دیگه تهمت ضد انقلاب بودن نخ نما شده بابا.
با سلام جناب اقای علم الهدی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری الان وقت وحدت است نه تفرقه مشکلات مشهد خیلی بیشتر از برگزاری یک کنسرت یا سخنرانی میباشد شما باید جوانهارو به اسلام جزب کنید نه.........
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
کنسرت و سخنرانی که اصلا مشکل نیست
بعضي ها زورشان زياده و قانون براشون مهم نيست، نظام بايد اين افراد خودسر را باهاشون برخورد كند
آنروزي كه برخي مي گفتند سينما ، تئاتر و اخيرا"‌ كنسرت به ما ربطي ندارد بايد فكر اين روز را مي كردند ،
اگر نايب رئيس مجلس هم از دست اين جماعت در امان نباشد ، تكليف ما چيست ؟
درود بر جناب آقای علم الهدی دانشمند فرزانه اگه ایشون هم جلو اینا رو نگیره کی بگیره یه باره دبی رو بیارن تو مشهد الان مشهد هر چی داره واسه قداست اقا امام رضاس این مملکت این همه جوون که پشت لب شون هنوز سبز نشده رو نداده که شما از غربی ها تقلید کنید و کاوره راه بندازین اسمش کنسرت هست باطن ش چیز دیگه س . خون شهدا نمی زاره شما ها هر کاری دلتون بخواد انجام بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
خوشم کمیاد همیه در صحنه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
شما کجا زندگی می کنی یره که برای مردم یک شهر نسخه می پیچی؟
حق بین
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
کسانی که خون شهدا را به این خودکامگی و ظلم و ستمی که بر مردم روا می رود ربط می دهند عملا به شهدا جفا می کنند. وصیت نامه شهدا گویای اهداف عالی آنها در جنگ و طلب شهادت است. در هیچ یک از این وصیتنامه ها نشانی از این استبدادطلبی و خود رأیی دیده نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
لطفا معني كلمه "كاوره " رو هم بنويسيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
دختر جان برو لاکتو بزن
آقای علم الهدای حتما شکایت کنید
استاندار خراسان برای بی تدبیری در پدیده باید عزل شود این موضوع پس از استیضاح وزیر کشور صورت میگیره نگران نباشید
هنوز زوده اینهمه پیام مردمو تایید کنید شما دیگه کی هستید بعد میگن چرا مردم به رسانه های داخلی اعتماد ندارن چون نظرشونو با سانسور بعد ده روز اگه دلتون خواست تایید میکنید و هزار دلیل دیگخ که خودتون بهتر میدونید متاسفم
دختریاپسرعزیزم که این سخنان رادررابطه باسخنرانی یاکنسرت میزنیدهمین مردمیکه خودتون میدونیددراربعین مولایم اون حماسروباامنیتیکه قهرمانمون سردارسلیمانی ایجادکردن همراه بسیاری ازبرادران مدافع حرم همینها باکنسرت وسخنرانی مخالفتی ندارندالبته ب بشکل ارام وبامتانت نه حرکاتیکه درکشورهای دیگروجودداردپس تمام وفکارتان راتعمیم ندهیدچون جزنفاق وبهره برداری دشمن چیزی نیست
امروز عقل شعور مردم ايران بسيار بالاتر از آن است كه تشخيص ندهند چه كسانى از دين حمايت ميكنند و چه كسانى دين را پوششى براي زياده خواهى و قدرت طلبى قرار داده اند
راستی اگر این اتفاق در کردستان یا بلوچستان اتفاق افتاده بود چه میشد؟
به همه ملت فقط نشون دادید که نماینده ملت (نایب رییس)نماینده دولت(استاندار)و حتی رییس جمهور قدرتی ندارند.
ایول فاطمه خانم ب نکته خوبی اشاره کردی
ععععععع
نزدیک انتخاباته اینا طبیعیه
بعدش دوباره هر دو حزب باهم کبابهارو میخورن و به ما هیچی نمیرسه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان