بازدید 5642
۱

افشاگری البرادعی علیه نظام سیسی

کد خبر: ۶۴۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 15 November 2016
معاون رئیس‌جمهور برکنار شده مصر فاش کرد که به خاطر تلاش‌هایش برای حل مسالمت‌آمیز تنش‌ها در مصر پیش از سرکوب تحصن‌ها در میدان‌های "رابعه‌العدویه" و "النهضه" در سال ۲۰۱۳ از سوی برخی دستگاه‌های حاکم در کشور تهدید شده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از  شبکه خبری الجزیره، محمد البرادعی، معاون رئیس‌جمهور سابق مصر در بیانیه‌ای گفت: زمانی که معاون رئیس‌جمهور بودم یکی از نویسندگان معروف در مقاله طولانی در روزنامه دولتی مرا "مردی خطرناک" توصیف کرد و شب همان روز نیز علیه من در تلویزیون دولتی شدیدا انتقاد کردند.

وی گفت: قبل از سرکوب تحصن مردم در میدان "رابعه العدویه" و "النهضه" در سال ۲۰۱۳ برخی دستگاه‌های حاکم مرا به دلیل تلاش برای دستیابی به راهکار مسالمت آمیز برای حل بحران تهدید کردند.

البراددعی گفت: من همین که دیدم از زور علیه معترضان استفاده کرده‌اند، استعفا دادم.

پس از آنکه حامیان محمد مرسی، رئیس‌جمهور مخلوع مصر در سال ۲۰۱۳ دست به تحصن زدند، نیروهای امنیتی مصر این تحصن و اعتراضات را به شدت سرکوب کردند. طی سرکوب تحصن در میدان‌های رابعه العدویه و النهضه ۶۳۲ تن کشته شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
برادعی کثیف پست فطرت عامل صهیونیستها و امریکا است.هر موقع مردم مصر علیه حکام مزدور اعتراضی کردند این مردک رذل برای مدیریت اعتراضها وارد صحنه شده.در جریان کودتای خونین مصر البرادعی پای ثابت کودتا بود.پس از انکه ماموریتش را انجام داد .به ظاهر در اعتراض به سیسی استعفا کرد و از مصر خارج شد تا در صورت و قوع اعتراضات دیگری دوباره بتواند برای انجام مدیریت اعتراضات وارد صحنه بشود.اکنون که سیسی جنایتکار با مشکلات و اعتراضات فزاینده مواجه شده دوباره این کفتار در حال قد علم کردن برای انجام ماموریتی دیگر به نفع اربابان صهیونیست و امریکا یی خود است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی