بازدید 4195

درخواست باهنر از کاندیداهای احتمالی اصولگرایان

کد خبر: ۶۴۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 13 November 2016
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بعضی نگرانند نکند اصولگرایان بی کاندیدا شوند؛ افزود: تکثیر کاندیدا به نفع هیچ جریان و جناحی نیست.

به گزارش خبرآنلاین محمدرضا باهنر در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم به اصحاب رسانه و تسلیت محسن خزاعی خبرنگار شهید صدا و سیما در سوریه ابراز امیدواری کرد همواره نور این شهدا فروزان باشد و هر قلمی که از دست سرداری می افتد سرداران بیشتری به برکت این خون جایگزین شده و درجات شان متعالی باشد.

اولین پرسشی که از نائب رئیس مجلس نهم پرسیده شد، در خصوص ساز و کار اجماع اصولگرایان در انتخابات پیش رو بود. باهنر در پاسخ به این سوال به کثرت موجود میان اصولگرایان اشاره کرد و گفت: «متاسفانه درحال حاضر به دلیل غیبت احزاب فراگیر و قدرتمند بخشی از انرژی مان برای وحدت درونی صرف می شود و این صرفا مخصوص ما اصولگرایان هم نیست و اصلاح طلبان هم مشابه این مشکل را دارند و البته بعضا تلاش هایشان به نتیجه می رسد و در مقاطعی به صورت نسبی و موقت به اجماع می رسند.»

باهنر افزود: «اما مشکل و هزینه اضافه روش اجماعی فعلی این است که هر دوره هزینه ها و زمانی که باید برای وحدت صرف نمود تکرار می شود. ما تلاشمان این است اگر در انتخابات گذشته کاری کردیم و به ساز و کاری رسیدیم، از آن سرمایه استفاده و آن را تقویت کرده و توسعه دهیم.»

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسی ضمن اشاره به تعدد نامزدهای انتخابات که کار را برای رسیدن به وحدت دشوار می کند گفت: «ما در انتخابات اولا کمبود کاندیدا نداریم. من چه از خودم که بارها اعلام کردم کاندیدا نیستم و نخواهم شد و چه از دوستانی که احساس می کنند باید کنار زمین خودشان را گرم کنند؛ خواهش می کنیم منصرف شوند. چرا که بعضی نگرانند نکند اصولگرایان بی کاندیدا شوند! در حالی که همیشه در کشور ما کاندیداها در جناح های مختلف به اندازه کافی هستند و رقابت اتفاق می افتد؛ اما الان تکثیر کاندیدا به نفع هیچ جریان و جناحی نیست. چون اصلاح طلبان قطعا از روحانی عبور نمی کنند و اگر از بعضی گوشه و کنار ها ساز اختلاف از سوی آن ها کوک می شود، به نظر ما برای سهم بیشتر گرفتن جریانات اصلاح طلب است؛ والا تحلیل قطعی ما این است اصلاح طلبان از روحانی عبور نمی کنند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر