بازدید 2971

ایران انفجار تروریستی پاکستان را محکوم کرد

کد خبر: ۶۴۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 13 November 2016
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه انفجار تروریستی در استان بلوچستان پاکستان و کشتار زنان و کودکان بی گناه را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از کانال اطلاع رسانی مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، بهرام قاسمی انفجار تروریستی امروز -شنبه- در استان بلوچستان پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از انسانهای بی گناه بویژه زنان و کودکان شد را به شدت محکوم کرد.
 
وی ضمن تسلیت به دولت و ملت کشور دوست و همسایه پاکستان، با بازماندگان این جنایت هولناک و شوم تروریستی ابراز همدردی کرد و بار دیگر ، عزم و اقدام جمعی برای ریشه کن ساختن تروریسم در منطقه را ضروری خواند.
 
انفجار تروریستی در مقابل زیارتگاه فرقه صوفی ها در منطقه 'لسبیله' اطراف شهر 'حب' پاکستان که غروب شنبه رخ داد، تاکنون دست کم 30 کشته و حدود یکصد نفر زخمی برجای گذاشته است.
 
این انفجار مقابل زیارتگاه 'درگاه شاه نورانی' و هنگام انجام مراسم مذهبی 'دَمال' رخ داد که روزهای شنبه هر هفته در این مکان برگزار می شود.
 
به گزارش منابع بیمارستانی ایالت بلوچستان، بسیاری از قربانیان این انفجار تروریستی از زائران این زیارتگاه صوفی ها از جمله زنان و کودکانی بودند که از نقاط مختلف پاکستان روزهای شنبه هر هفته به این زیارتگاه می آیند.
 
با توجه به وخامت حال تعداد زیادی از مجروحان، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل