بازدید 17506

4 فرضیه عضو سابق منافقین برای مرگ رجوی

یک عضو سابق منافقین پیرامون اظهارات روز گذشته وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی درباره "مسعود رجوی" توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۰۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 10 July 2016
یک عضو سابق منافقین پیرامون اظهارات روز گذشته وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی درباره "مسعود رجوی" توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین پیرامون اظهارات روز گذشته ترکی الفیصل درباره سرکرده گروهک تروریستی منافقین در اجتماع پاریس گفت: ترکی بن فیصل وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی در گردهمائی مریم رجوی در بورژه پاریس دو بار در تجلیل از مسعود رجوی عنوان فقید را استفاده کرد و بعد از آن دیگر خبری نبود. 

وی چند احتمال برای مرگ مسعود رجوی برشمرد و اظهار داشت: چند حالت وجود دارد. اول اینکه او اشتباه لفظی کرده باشد. دوم اینکه او از مرگ مسعود رجوی به عنوان رئیس اطلاعات سابق عربستان اطلاع داشته و گاف داده است. سوم اینکه مسعود رجوی مرده است و می‌خواهند به این طریق شرایط را برای اعلام مرگ او آماده کنند. چهارم اینکه یک شگرد تبلیغاتی برای مطرح کردن مسعود رجوی باشد که فراموش نشود چون الان به شدت مطرح شده است. 

این عضو سابق گروهک تروریستی منافقین گفت: از آنجا که خود سازمان(گروهک تروریستی منافقین) در این خصوص سکوت کرده است حالت چهارم کاملا محتمل است. این گروهک همه را در ابهام باقی خواهد گذاشت تا همچنان مسعود رجوی مطرح باشد. واقعیت این است که مسعود رجوی عملا از صحنه حذف شده است و حضوری ندارد و این گروهک تروریستی به شدت نیازمند حضور او حتی به صورت یک اسم می باشد.

شایان ذکر است؛ ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان روز شنبه در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در پاریس، از مرگ «مسعود رجوی»، سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

وی در جریان سخنرانی خود چندین بار از لفظ «فقید» و «درگذشته» برای اشاره به رجوی استفاده کرد. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فرار سرکرده منافقین از عراق به عربستان، پس از حمله آمریکا به این کشور، منتشر شده بود.

فیصل همچنین خطاب به منافقین گفت: «ما با شما ایستاده‌ایم و از شما حمایت می‌کنیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل