بازدید 2429

نارضایتی سرمربی العربی از عملکرد نکونام

کد خبر: ۵۹۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 23 May 2016

جیان‌فرانکو زولا بازیکن سابق چلسی که در این فصل هدایت العربی قطر را برعهده دارد در جدیدترین مصاحبه خود درباره آینده‌اش با این تیم قطری و نحود عملکرد لژیونرهایش سخن گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، این طور که از صحبت های سرمربی العربی بر می آید او از عملکرد جواد نکونام راضی نیست و قصد ندارد با این بازیکن برای فصل جدید تمدید کند. زولا در مصاحبه با روزنامه الرایه قطر درباره اینکه در فصل آینده نیز سرمربی العربی خواهد بود، گفت: هنوز هیچ مسئولی به من از رفتن یا ماندم صحبت نکرده است. من با العربی یک فصل دیگر قرارداد دارم و دوست دارم کارم را با این تیم ادامه دهم. ولی به نظر می‌رسد باشگاه العربی در چند روز آینده انتخاباتی برای هیئت رئیسه دارد. باید منتظر ماند تا هیئت رئیسه جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

بازیکن اسبق چلسی درباره دو لژیونری که در نقل و انتقالات زمستانی آورد تا عملکرد تیم بهتر شود اظهار داشت: طبیعتا مقصر اصلی این افت ما در نیم فصل دوم تنها لژیونرها نبودند و همه تیم مقصر بودند  ولی من انتظاری که از لژیونرهای خود داشتم برآورده نشد. درباره تغییرات باید بگویم اگر باشگاه العربی بخواهد در میان 4 تیم نخست قرار بگیرد طبیعتا به لژیونرهای تاپ نیاز دارد.

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی کشورمان یکی از دو لژیونری بود که در نقل و انتقالات زمستانی به خواست زولا به العربی پیوسته بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان