بازدید 6788

حرکت جالب کی روش برای آب گرفتگی زمین تمرین تیم ملی

کد خبر: ۵۷۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 27 March 2016
تمرین امروز تیم ملی در زمین پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد
به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با عمان از هفته پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت تهران پیگیری کرد.

* این تمرین از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز و با حضور 23 بازیکن در حالی برگزار شد که رضا قوچان‌نژاد تنها غایب تمرین بود و به خاطر مصدومیت در تمرینات حضور نداشت و از سوی دیگر اشکان دژاگه که روز گذشته به خاطر سرماخوردگی تمرین نکرده بود امروز بدون مشکل به تمرینات بازگشته و به کارهای گروهی بازیکنان اضافه شد.

* باران شب گذشته تهران تمرین امروز را تحت الشعاع قرار داده بود تا جایی که بازیکنان با بادگیرهای سبز رنگ وارد میدان شده و از سوی دیگر آبگرفتگی برخی از نقاط زمین باعث شده بود تا مشکلاتی به وجود بیاید که معضل آبگرفتگی زمین با اقدام کادر فنی از جمله کی‌روش و فرو کردن چند میله در زمین برطرف شد. در این زمان کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی چند میله را در زمین فرو برده تا آب‌ها به درون زمین برود.

*با آغاز تمرین بارش باران قطع شده و هوا نیمه ابری شد هرچند که هر از گاهی نم نم باران هم موجب شادابی و نشاط بیشتر بازیکنان در تمرین می‌شد.

* امروز عید پاک مسیحیان است و به همین دلیل خبرنگاران و اعضای کادر فنی این عید را به مارکار آقاجانیان عضو ارمنی اعضای کادر فنی تبریک می‌گفتند.

* قبل از آغاز تمرین بازیکنان به مدت 5 دقیقه به صورت اختیاری و در گروه‌های مختلف خود را گرم کرده و پس از آن حدود 10دقیقه کی‌روش ملی پوشان را جمع کرده و برای آنها صحبت کرد.

* تمرینات امروز از ساختمان مجاور زمین چمن توسط خان بان فیلمبرداری شد. مراحل تمرینی تمرین قبل از آغاز آن از سوی دستیاران کی‌روش طراحی شده و از قبل آماده بود.

* امروز نیز استقبال خوبی از سوی ساکنین مجموعه به عمل آمده به جایی که حدود 20 تماشاگر که در بین آن‌ها سه خانم علاقمند به فوتبال دیده می‌شود برای تماشای تمرین تیم ملی خود را به زمین چمن مجموعه رساندند.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی در حین تمرین با خبرنگاران شوخی می‌کرد و جالب اینکه تماشاگران از گرفتن عکس با پیروانی استقبال کرده تا جایی که برای گرفتن عکس یادگاری با او یک صف طولانی به وجود آمد!

* نکته جالب اینکه با وجود آنکه این احتمال وجود دارد که تمرین امروز در مجموعه صنعت نفت آخرین تمرین شاگردان کی‌روش در این مجموعه باشد اما کارکنان این مجموعه در حال زدن بنر به دور و اطراف زمین هستند.

* بازیکنان پس از صحبت‌های کی‌روش با دویدن در عرض زمین و کارهای ترکیبی و استارت‌های کوتاه و بلند با توپ برای مرحله اصلی تمرین آماده شدند. در این بین دروازه‌بان‌ها جداگانه از سایرین به تمرین پرداختند.

* اوسیانو کروز مربی سیه چرده تیم ملی با کلاه قرمز رنگ خود امروز تیپ جالبی دارد و کی‌روش نیز با کلاه سرمه‌ای تمرینات امروز را زیر نظر گرفت.

* قبل از آغاز مرحله اصلی تمرین بازیکنان یک بار دیگر به صحبت‌های کی‌روش گوش دادند و جالب اینکه قبل از آغاز مرحله اصلی و با دستور کی‌روش بازیکنان برای دکتر دیه گو دست زدند. در این میان دروازه‌بانان مشغول زدن ضربه پنالتی بودند.

* شوخی‌های عزت اللهی و رضائیان در مراحل میانی تمرین در نوع خود جالب توجه بود. ضمن اینکه حاج صفی نیز قطعا قصد داشت بازیکنان پیش روی خود را دریبل بزند.

* در مرحله بعدی تمرین بازیکنان تمرین حمله به دروازه با کارهای ترکیبی را انجام دادند که این تمرین تکرار تمرین روزهای قبل بود به این شکل که 4 مدافع یعنی حسینی، پور علی گنجی، پورغاز و منتظری با پوشیدن کاورهای زرد رنگ وظیفه دفاع از دروازه را به عهده گرفته و سایر بازیکنان وظیفه داشتند به صورت ترکیبی با سانتر از جناحین و شوت دروازه را مورد هدف قرار دهند. نکته جالب اینکه میکو و دکتر دیه گو نیز با پوشیدن کاور زرد وظیفه داشتند تا برای تیم حمله کننده مزاحمت ایجاد کنند. در این تمرین کی‌روش مرتبا نکات فنی را گوشزد کرده و به بازیکنان می‌گفت با تمرکز کامل این تمرینات را انجام دهند.

* در مرحله پایانی تمرین امروز اینگونه بود که بازیکنان به دو تیم سفید و قرمز تقسیم شده و فوتبال درون گروهی را انجام دادند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار