بازدید 7168

روایت مشاورحقوقی زنجانی از پرداخت‌نشدن بدهی

یکی از مشاوران حقوقی بابک زنجانی در گفتگویی اعلام کرده که آمریکایی ها اجازه نداده اند او بدهی‌اش را پرداخت کند.
کد خبر: ۵۷۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 07 March 2016
یکی از مشاوران حقوقی بابک زنجانی در گفتگویی اعلام کرده که آمریکایی ها اجازه نداده اند او بدهی‌اش را پرداخت کند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از اعلام شدن حکم دادگاه بدوی بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده، یکی از مشاوران حقوقی او در کوالالامپور مالزی گفته که دو ماه می شود تلاش می کنند بدهی زنجانی را پرداخت کنند.

زهره رضایی، از مشاوران حقوقی بابک زنجانی در خارج از کشور در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی، این حکم را "ناعادلانه" توصیف کرده است و گفته: "این پرونده تنها یک بدهکاری ساده بوده است."

رضایی در مورد مشکلات پیش آمده در راه بازپرداخت این بدهی گفت: "زمانی که خبر پرداخت این بدهی از طریق بانک‌های تاجیکستان رسانه‌ای شد، سفارت آمریکا با آنها (بانک های تاجیکستان) تماس گرفت و همین مسئله باعث شد که تاجیکستان نامه را قبول نکند. در آن زمان تحریم ها علیه ایران برداشته نشده بود و همکاری با ایران جرم بود. تاجیکستان نیز منافع ملی کشورش را ترجیح داد و نخواست با بابک زنجانی و دولت ایران همکاری داشته باشد."

به گفته رضایی، آنها دو ماه است که در تلاش برای پرداخت بدهی‌های آقای زنجانی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
خانم محترم
شما منخصص حقوق هستید ونیک می دانید که حقوق از ریشه حق است
چرا روز روشن از ناحق دفاع میکنید
زمان تحریم نتوانستند بدهی خود را پرداخت کنند
چرا بعد از برجام ورفع تحریم ها پرداخت نکردند
چگونه جرات میکنید بدهی زنجانی را یک بدهی ساده بنامید پس بهی مرکب از نظر شما چیست
دیناری ولقمه ای از نانی که کنار این مفسد میبرید حرام است زیرا حق محرومان ایران است
پول بیت المال که مستضعفین این مملکت چشم براهش هستن یک بدهی ساده هست خوب شما خود پرداختش کنید و بتبک جونتون از مرگ نجاتش دهید از انصاف و حکم قاضی صلواتی متشکریم
ابعاد و جزئیات کامل این پرونده بایستی روشن شود با اعدام یکنفر هیچ چیزی تغییر نمی کند بایستی اموال بیت المال برگردانده شده و افراد دیگری هم که در این کار دخیل بوده اند معرفی و محاکمه شوند ملت بیدارند و با اعدام یکنفر هیچ چیزی خاتمه پیدانخواهد کرد.
چقدر این خانم بزرگ فکر می کند که دزدی از پول یک مملکت و منفعت بردن از آن طی چندین سال را فقط یک بدهکاری ساده می داند ؟ لابد چند تا نون قرض گرفته و حالا نداد هم , نداده . مهم نیست .
خب شما پولشویی کرده اید و الان نمی توانید در هیچ کشوری یکهو حدود دو ونیم میلیارد یورو را از تو کمد بردارید و ببرید بانک و بگید من می خوام اینرا به ایران منتقل کنم. بانکداری بین المللی حساب و کتاب داره و رد پولها رو می گیرند و از شما خواهند پرسید اینهمه پول از کجا آمده. حالا مشکل بانک مرکزی و دولت و وزارت نفت نیست که شما با ثروت خدا داد و قانونی مردم ایران مثل کالای قاچاق و یا مواد مخدر رفتار کردید و پولش را نمی دانید چطور منتقل کنید. مسئله زنجانی فقط مسئله یک تاجر بدهکار نیست بلکه مسئله یک باند خیانت کار است.
ممکن است طرفداران اعدام این فرد توضیح دهند که با اعدام چه هدفی عاید خواهد شد . ملیاردها دلار و یورو که اینسو و آنسو پخش است سر نخش از بین رفته وبجیب عده ای خواهد رفت . مطمئن باشید عده ای منتظر سر به نیست شدن این متهم هستند چون هر لحظه ممکن است پایشان به این پرونده باز شود . این پرونده با این همه ابهام نیاز به بررسی های بیشتری دارد .
وقتی دولت مردان اعلام میکنند هنوز سویفت وصل نشده است شما چگونه توقع دارید بابک بدهیش را بپردازد
شم متاسفانه پیامها رو سانسور میکنید
ما متاسفانه در رسانه ها افراد را مفسد معرفی و افکار عمومی را میسازیم دیگه امید اجرای عدالت امری محال میشه کسی قدرت میکند بگوید اون یک بدهکار است نه بزهکار
اعدام بسیار حکم کمی است . چون در این میاردها تومن پول هزاران هزار نفر معتاد فقیر بیکار و.. شدهاند.
تازه در مقابل احکام سختی که برای قاچاقچیان گذاشته میشود این حکم چیزی نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس