بازدید 47333

سانحه دلخراش سقوط پل عابر در ملارد

پل عابری که قرار بود در سه راه اندیشه تعبیه و استقرار یابد، پس از ماه ها بلاتکلیفی در حاشیه خیابان، در نهایت منجر به حادثه ای تلخ شد که یک کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۷۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰ 05 March 2016
پل عابری که ماه ها در سه راه اندیشه شهرستان ملارد بدون هیچگونه مانع و علامت هشداری در حاشیه خیابان رها شده بود بالاخره منجر به حادثه ای تلخ شد و یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش مهر، پل عابری که قرار بود در سه راه اندیشه تعبیه و استقرار یابد، پس از ماه ها بلاتکلیفی در حاشیه خیابان، در نهایت منجر به حادثه ای تلخ شد که یک کشته بر جای گذاشت.

سانحه دلخراش سقوط پل عابر در ملارد

غروب جمعه برخورد یک دستگاه پراید با پل مذکور یک کشته بر جا گذاشت.

حادثه امروز نتیجه سوء مدیریت است


رضا مومیوند یکی از شهروندان ساکن در این شهرستان که از نزدیک شاهد این حادثه بود در گفتگو با خبرنگار مهر و در تشریح سانحه مذکور اظهار داشت:خودروی پراید به دلیل عدم نصب علائم هشدار و نبود مانع در مقابل پل، با سرعت نه چندان بالایی به پل برخورد کرد و این حادثه تلخ رقم خورد.

سانحه دلخراش سقوط پل عابر در ملارد

وی افزود: این حادثه نتیجه سو مدیریت مسئولان این منطقه است، زیرا مدت ها از رها شدن این پل در حاشیه خیابان می گذرد اما هیچ اقدامی برای نصب آن صوت نگرفت و در نهایت منجر به این سانحه تلخ شد.

چه اصراری به رها کردن پل کنار خیابان بوده است


مریم فراهانی یکی از ساکنان منطقه مارلیک در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد:اگر قرار بود این پل نصب نشود، چرا آن را از انبار خارج و به این محدوده منتقل کرده اند.

سانحه دلخراش سقوط پل عابر در ملارد

وی افزود:حادثه مذکور نتیجه مدیریت نامناسب مسئولان شهر ملارد است که پس از انتقال پل و گذشت ماه ها همچنان بصورت بلاتکلیف در حاشیه خیابان رها شده است.

فراهانی عنوان کرد: اگر قرار بود اقدامی بر روی این پل انجام نشود، چه اصراری به انتقال و استقرار آن به این شکل در حاشیه خیابان بوده است.

سازه رها شده بصورت مناسبی مهار نشده بود


سروان عباس مهرپور فرمانده راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این سانحه عنوان کرد: سازه مذکور از مردادماه در این محدوده قرار گرفته و با وجود مکاتباتی که با شهرداری ملارد مبنی به جابجایی  پل مورد اشاره داشتیم، اما بنا به دلایلی که ما از آن بی اطلاع هستیم، اقدام خاصی در این خصوص انجام نشد.

سانحه دلخراش سقوط پل عابر در ملارد

وی افزود:علت حادثه به صوت دقیق مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی مستلزم بررسی بیشتر خواهد بود، اما آنچه که مبرهن است، سازه مورد اشاره به نحو مطلوبی زیر بلوک نیوجرسی مهار نشده  و این امر می تواند یکی از دلایل سانحه به شمار رود.

رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد یادآور شد: سرعت مجاز در این محور ۵۰ کیلومتر در ساعت است، اما با عنایت به عدم وجود خط ترمز، نمی توانیم اظهار نظر دقیقی در خصوص سرعت خودرو داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۳۵
خسارت پل را هم از بازماند هاش میگیرن. خدا بیامرزدش
تصادف بوده یا سقوط؟ چرا نوشتید سقوط؟
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
سقوط بوده مطمئنا" مگه میشه تصادف باشه بعد ماشین اینطوری بره زیره آهن ها گیر کنه !!! کاملا" مشخصه که از بالا افتاده روی ماشین .
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
تصادف عمدی بوده...
ای شهردار با مدیرییییت جهادی!!!
تقصیر شهرداذ نیست تقصیر معاونش است . تقصیر معاونش نیست تقصیر مسئول سد معبر است . تقصیر او هم نیست تقصیر پیمانکار است . تقصیر پیمانکار نیست تقصیر کارگرش است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
دوست عزيز اشتباه مي كنيد تقصير هيچكدام نيست. تقصير راننده پرايده كه مظلومانه جانش رو از دست داد و چون الان در قيد حيات نيست پرونده بسته اعلام مي شود.
این چه تیتر زدنیه ؟ کجا سقوط کرده .......
خودتون میگی پل ثابت رو زمین بوده و ماشین رفته زیرش پس چرا تیتر خبرو برعکس نوشتید؟؟؟؟
بنده ساکن همان منطقه هستم.این پل بیشتر از یکسال است همانجا رها شده.
و جالب است که این پل دقیقاً کنار اتاقک پلیس راهنمایی و رانندگی قرار داشته که عکاس محترم این مورد را در عکسهایشان نشان نداده اند.
دقیقاً سمت چپ عکس دوم اتاقک راهنمائی و رانندگی قرار دارد. که درعکس دیده نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
آقا شما تابناک رو هم با فیلترشکن میای؟؟ نکنه مارلیک سوئدی؟
اگر از زاویه دیگری عکس را می گذاشتیت گویای آن می شد که ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی دقیقا درآن طرف خیابان می باشد و با وجود به وجود آمدن مشکلات بسیار در تردد توسط این سازه ها، ماموران راهنمایی و رانندگی به فکر جریمه مسافر کشانی هستند که به دلالهای همشهری با ماموران حق الحساب نمی دهند!!!!
وضعیت آن منطقه از نظر عدم رعایت قانون حتی توسط ماموران آنقدر فجیح هست که خواهشمندم تابناک در مورد همان منطقه گزارشهای قابل پیگیری تنظیم نماید و فک کنم تا ورود بازرسین فرا منطقه ای ما مردم آن منطقه زورمان به مافیای ماموران راهنمایی و رانندگی و دلالان آن منطقه نرسد.
جالب آنکه به دلالان آن مطقه اجازه در دست داشتن صوت و برگه برای یادداشت شماره ماشین هایی که حق الحساب نمی دهند داده شده است و ماموران از روی آن لیست اقدام به صدور برگه جریمه می کنند !!!!
جالبه اخرشم انداختن گردن سرعت راننده.
متاسفم
چندبار باید اتفاق بیافته تا آقایون به خودشون بیان و یک قانون بازرسی بذارن برای این جور سازه ها؟!
جان و مال انسان ها چقدر برای شهرداری های کشور با ارزش هست؟
چقدر باید این خبرای تاثر آور رو بشنویم!
بیچاره خونواده اش، شب عیدی!
چه ساده ای از کنار این حوادث می گذریم تجسم کنید اگر عزیز شما در این حادثه بود چه حالی داشتید در کشور های دیگه برای کوچکترین اشتباه شخص مقصر اول عذر خواهی می کند و بعد استعفا اما در کشور ما ...
من ساکن همون منطقه ام. واقعا جای تاسف داره. که به خاطر سهل انگاری شهرداری باید یه انسان تلف شه که یادشون بیفته یه سازه اونجا هست. هرچن بزرگان این کشتی ککشون هم نمیگزه
وقتی مسئولین این حادثه محاکمه بشن و دیه این شهروند رو پرداخت کنن بعلاوه مجازات تخلفشون ، یاد میگیرن دیگه هر کاری دلشون خواست نکنن . هر کی به هر کی شده هر جا سود توش باشه فقط همونجا هستن .
سلام اصل قضیه مهمه که بازم به خاطر سهل انگاری شهرداری و ... یک هموطن جان خودشو از دست داد .
باور کنید اگر راننده مرحوم نمیشد میبایست خسارت شهرداری رو هم بده
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
احتمالا همین حالا هم ورثه باید بدهند
در سهل انگاری پراید شکی نیست اما شدت تصادف نشان میدهد سرعت پراید نا ایمن خیلی زیاد بوده
متاسفانه از شهری صحبت میکنیم که به علت فقر امکانات حتی مسئولینش حاضر به سکونت در اون شهر نیستند. به جرات تعداد انگشت شماری از مسئولین شهر ملارد در اون شهر سکونت دارند. باید هم شهردار از وجود این پل در چهار راه اصلی شهر خبر نداشته باشه.
بیچاره مرحوم خدمتکار خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف بود! واقعا متاسفم بخاطره این همه کم مسئولیتی مسئولین!
موقع رانندگی چرا چشممان را باز نمیکنیم اگر پل نبود یک بچه بود چی؟!!
مسبب این کار هرکیه انشالله سر عزیزانش همون بلا بیاد
قانونی که تو این حادثه همهرا ول کن بچسبه به راننده جان باخته باید برای متاسف شد
واقعا جای تاسف برای مسئو لین شهرستان. این پلهای پارک شده تا الان خیلی دردسر برای مردم ایجاد کرده.خدا روحش را شاد کند
دادگاه دیه را از جیب مسولین شهرداری بگیرد تا دیگر کسی با جان مردم بازی نکند
به استحضار میرساند که در آینده ای نزدیک همه دست اندرکاران محترم، اعم از شهرداری، پلیس و ... موارد فوق را تکذیب و پرونده بسته می شود.
سهل انگاری شهرداری، بی توجهی شورای شهر ونماینده ملارد و قدس و شهریار در مجلس که فقط موقع انتخابات سرو کله ش پیدا میشه... کلا چندین ساله این منطقه هیچ پیشرفتی نداره، خدمات دهی ب ساکنان بسیار پایینه، ی پروژه ساده گاهی سالها طول میکشه...این یه نمونه ی کوچیک از خروار هستش...
چرا شهردار اخراج نمی شود؟
همیشه تقصیره خلبانه! خلبان خوب خلبان مرده است!
این معاون شهردار ملارد رو بیارید رو صحنه تصادف...اون با وجود تجربه و سن و سال بسیار کم شده معاون شهردار....جمع کنید بساط معاون شهردار رو....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار