بازدید 3814

نشست امنیتی حیدر العبادی در پی انفجار بغداد

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق انفجار تروریستی روز یکشنبه در شهرک صدر بغداد را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸ 29 February 2016
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق انفجار تروریستی روز یکشنبه در شهرک صدر بغداد را محکوم کرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه سومریه، «عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق انفجار تروریستی روز یکشنبه در شهرک صدر بغداد را محکوم کرده و مسئولیت هرگونه اهمال در مسائل امنیتی را متوجه دستگاه های اطلاعاتی دانست.

عمار حکیم گفت: یک بار دیگر تروریسم داعش مردم بی گناه را در شهرک صدر بغداد هدف قرار داد. تروریسم برای جبران شکست های متوالی که از نیروهای مسلح، گروه های مردمی، نیروهای پیشمرگه و فرزندان عشایر متحمل شده است تلاش مایوسانه ای انجام می دهد.

عمار حکیم با طلب مغفرت برای قربانیان این انفجار تروریستی و شفا برای مجروحان، نیروهای امنیتی را به بازنگری فوری در راهکارها و شیوه های خود دعوت کرد.

از سوی دیگر حیدر العبادی نخست وزیر عراق به منظور بررسی تحولات امنیتی اخیر در بغداد که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از مردم و عناصر امنیتی گردید، جلسه امنیتی تشکیل داد. دفتر حیدر العبادی طی بیانیه ای از جلسه وی با افسران ارشد فرماندهی عملیات بغداد پیرامون تحولات امنیتی و حملات تروریستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هدف قرار دادن مسجد رسول اعظم در شهر الشعله و بازار مریدی در شهرک صدر نیروهای عراقی را از پاکسازی اراضی عراق از لوث تروریست ها بازنخواهد داشت.

در همین حال سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق نیز انفجار تروریستی در شهرک صدر بغداد را محکوم کرده و دستگاه های اطلاعاتی را به جلوگیری از اقدامات ضدامنیتی فراخواند.

لازم به ذکر است که در انفجار انتحاری روز یکشنبه در بازار مریدی در شرق بغداد که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت ۹۰ نفر کشته و زخمی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان