بازدید 45422

جزئیات حادثه دلخراش در اتاق زایمان

مادر به اکسیژن نیاز پیدا می‌کند؛ ولی در اتاق عمل به محض اینکه ماسک اکسیژن را روی صورت بیمار قرار می‌دهد، وی دچار سوختگی شدید می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 16 February 2016
مادر شدن شاید بزرگ‌ترین و زیباترین اتفاق زندگی یک زن باشد؛ وقتی پس از ۹ ماه تحمل بار حاملگی، آن‌هم با زحمت بسیار انتظار تولدی را می‌کشد. شاید شوق دیدن و به آغوش کشیدن نوزاد است که تحمل سختی‌ها این ۹ ماه را آسان می‌کند و هر مشکلی را به جان می‌خرد.

به‌گزارش فارس،  روزی را به یاد می‌آورد که پس از ۹ ماه قرار است مادر شود. مثل همه مادرانی که یک روز برای به دنیا آوردن فرزند به بیمارستان می‌روند و با خیال آسوده خود را به پزشک می‌سپارند و چشم‌انتظار پرستاری تا فرزندش را به آغوش او بسپارد.

داستان از یک زایمان ساده شروع می‌شود. از صبح روز ۲۷ دی‌ماه امسال، وقتی‌که مادر با احساس درد و ناراحتی به اورژانس بیمارستانی در شمال تهران مراجعه می‌کند. هفته سی و هفتم بارداری است و مادر انتظار دوقلوهایش را می‌کشد. به اظهار پزشک اورژانس حال مادر نامساعد تشخیص داده می‌شود و بنا به پیشنهاد وی مادر برای زایمان پیش از موعد بستری می‌شود.

مادر جوان در بیمارستان بستری و دوقلوها متولد می‌شوند. اما بعد از عمل حادثه‌ای تلخ رقم می‌خورد که شیرینی تولد دوقلوها را برای پدر و مادر تلخ می‌کند.

سوختگی به دلیل تنفس گازی که اکسیژن نبود


پس از عمل مادر به اکسیژن نیاز پیدا می‌کند؛ ولی در اتاق عمل به محض اینکه ماسک اکسیژن را روی صورت بیمار قرار می‌دهد، وی دچار سوختگی شدید می‌شود.

ظاهرا این عارضه بر اثر نوع گاز پر شده در کپسول اکسیژن است؛ اینکه به جای گاز اکسیژن گاز دیگری در آن پر شده و باعث می‌شود صورت، لب، دهان، گلو، ریه و چشمان این مادر دچار سوختگی شدید شود.

مادر بلافاصله پس از این حادثه به مدت یک روز به کما می‌رود و پس از بهوش آمدن در بخش سوختگی بیمارستان چمران بستری می‌شود و امروز تقریبا یک ماه است که روی تخت بیمارستان خوابیده است.

وی همچنان با استفاده از لوله تراکستومی که در داخل گردنش گذاشته شده است نفس می‌کشد و تغذیه می‌کند و توان صحبت کردن نیز ندارد.

به زودی گزارش بازرسی‌ها اعلام می‌شود


در همین رابطه به سراغ خسرو رحمانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفتیم. وی در گفت‌وگو با فارس گفت: پس از دریافت شکایت مبنی بر مشکلاتی که برای یکی از بیماران بیمارستان شهید چمران تهران به وجود آمده بود بازرسی و بررسی‌های لازم انجام شد.

وی ادامه داد: بیمار از ناحیه صورت و لب دچار سوختگی شده که علت و جزئیات حادثه در دست بررسی است و به‌زودی موارد به پزشکی قانونی و مسئولان مربوط برای رسیدگی بیشتر اعلام خواهد شد. وی با اشاره به حال عمومی این مادر گفت: خوشبختانه خطر برطرف شده و بیمار قادر است که تنفس کند ولی متأسفانه همچنان قادر به صحبت کردن نیست و بعد ازاینکه راه‌ تنفس دهانی وی به‌طور کامل باز شد می‌توان دراین‌باره نظر داد.

معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: حال دوقلوها خوب است، یکی از آن‌ها بعد از تولد در Nicu بستری بود که خوشبختانه در حال حاضر بدون مشکل و در حالت طبیعی است.

با متخلفان برخورد خواهد شد


محمد حلی ساز رئیس بیمارستان شهید چمران ضمن ابراز تأسف از حادثه رخ‌داده برای این مادر گفت: مادر و نوزادان پس از تولد نیاز به اکسیژن داشتند و ازآنجاکه در اتاق عمل امکان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برای ۲ بیمار بیشتر وجود نداشت، پرسنل مجبور به استفاده از کپسول اکسیژن می‌شوند.

وی ادامه داد: اما بعد از استفاده از کپسول برای مادر، وی دچار سوختگی از ناحیه صورت می‌شود. تا اینجا آنچه مشخص است اینکه کپسول حاوی اکسیژن نبوده و اشتباه گاز دیگری در آن پر شده است که در ترکیب با هوا ایجاد سوختگی می‌کند.

رئیس بیمارستان شهید چمران افزود: این کپسول‌ها در خارج از بیمارستان پر می‌شود و در حال پیگیری علت بروز این مشکل هستیم.

وی با اشاره به وضعیت بیمار گفت: بنده از روز اول در جریان کامل روند مشکل ایشان بوده‌ام و از هرگونه اقدام لازم در خصوص روند درمانشان دریغ نکرده‌ایم و امیدوارم هرچه زودتر بهبودی کامل برایشان حاصل شود.

حلی ساز در پایان گفت: در حال پیگیری تخلف انجام شده هستیم و حتما متخلفان به قانون معرفی خواهند شد و این یک گناه قابل گذشت نیست.

مسئولان یک ماهه گذشته کجا بودند؟


پدر دوقلوها در گفت وگو با فارس ضمن گلایه از مسئولانی که در یک ماه گذشته سراغی از خانواده اش نگرفته اند، گفت: در این یک ماه به همه جا سر زدم و شکایتم را برای همه مسئولان عنوان کرده ام ولی جوابی نگرفتم و هیچ کدام از مسئولان وزارت بهداشت برای بررسی و پیگیری حضور نداشتند.

وی ادامه داد: در نهایت دست به دامن رسانه شدم شاید بتوانم مشکلم را حل کنم و جلوی بروز اینگونه حوادث را برای خانواده های دیگر بگیرم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از ورود رسانه به موضوع، حضور مسئولان در صحنه پررنگ تر شد و ادبیات و گفتار و رفتارشان کلا نسبت به قبل تغییر کرد و تیمی هم برای بررسی به بیمارستان آمدند.

حوادث پزشکی کی تمام می‌شود؟


مادر ۹ ماه انتظار دوقلوها را کشید و امروز یک ماه است که دوقلوها انتظار مادر را می‌کشند. روزهای پس از زایمان یکی از شیرین‌ترین روزهای زندگی مادر است، البته روزهایی که هم نیاز به توجه و هم رسیدگی اطرافیان دارد و حالا این خاطرات شیرین به حادثه‌ای تلخ تبدیل شده و مادر در این مدت تنها با سرم تغذیه کرده است، همه اینها به خاطر یک حادثه که با کمی دقت و توجه قابل پیشگیری بود.

این بیمارستان دولتی از مجموعه تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است؛ هرچند این نخستین حادثه رخ داده در سیستم بهداشت و درمان کشور نیست ولی امیدواریم با همت مسئولان و رفع مشکلات نظارتی در وزارت بهداشت، این آخرین اتفاق باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۱
انتشار یافته: ۷۸
مادر شدن شاید بزرگترین و زیباترین اتفاق زندگی یک زن باشد اصلا اینطور نیست...تمام نزدیکان من پشیمانند یا تمایلی به بچه ندارد اگر هم بچه دار می شوند به دلیل جبر محیط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
الان بحث اصلي چيز ديگري هست. شما متاسفانه در مورد بي ربط ترين بخش خبر اظهار نظر كردي.
اين دليل دلسوزی آقای وزيره: رسانه
یعنی اشتباه تا چقدر-خدایا خودت رحم کن
ترابخدا آقاي وزير چهارتا مدير لايق ومدبر برا ي بيمارستانهاي دولتي انتخاب كن از اين بي لياقتي ها خسته شديم
در تمام سازمانها و نهادهای دولتی و شرکتهای بزرگ گواهینامه و خط مشی HSE (ایمنی-سلامت-بهداشت) اخذ و در دید عموم نصب شده ولی مثل بقیه چیزها فقط در ظاهره و در عمل هیچ توجه ایی به اون نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
تمام این گواهینامه ها رو به سادگی می فروشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
HWC
خدا پدر و مادر مهران مدیری رو بیامرزه با اون نگاه انتقاد امیز. متاسفانه جامعه پزشکی تحمل بسیار کمی در برابر نقد دارد.
ما كه در كارهاي پزشكي كشورمان شاهد
اين همه مسائل اين چنيني هستيم چرا
سريال در حاشيه را قطع كردند ؟
این دکتر ها بیشتر از تصادفات و سیل و زلزله و داعش برای ما خطرناکند چون با اطمینان کامل میروی سمتشان ولی خبر نداری میتوانند چه بلایی بر سرت بیاورند
واااای! بیچاره!
درد زایمان کم بود، مشکل جدید هم اضاقه شد!
کی از بچه ها نگهداری میکنه؟! اگه هیچکی یرای نگهداری از بچه ها نبود، تکلیف چی بود؟!
آقای وزیر که دیروز گفتن نباید با کسانی که سلامت مردم رو به خطر میاندازند مماشات کرد ببینیم اینجا چی کار می کنن.
حوادث پزشکی کی تمام می‌شود؟
وقتی موقع مراجعه بیمار به بیمارستان از بیمار و همراه و ... تعهد بی قید و شرط نگیرند که هر اتفاقی افتاد کادر پزشکی از پیگرد قانونی مصون است.

حق کاپیتالاسیون برای کادر درمان قایل شدن این عواقب را دارد.
خيلي وحشتناكه.ياد بيمارستان در حاشيه افتادم كه بعلت ارزانتر بودن گاز خانگي ان را بجاي اكسيژن به بيماران ميدادند.امان از دست اين دكترها بيمارستانها با اين ندانم كاريها
واقعا متاسفم.آخه آدم چی بگه! خود بیمارستان نمیدونه شاید کپسولها از کدوم شرکت آمده که جریمه شان کنن! تورو خدا اگه شماره حسابی چیزی دارن در اختیار عموم بزارین تا کمک کنیم.
اگر تابناک می خواهد به این نابسامانی ها در بیمارستانها پایان بدهد وظیفه دارد که حداقل نام بیمارستان را اعلام کند زیرا این حق طبیعی مردم است که بیمارستان خود را باشناخت قبلی انتخاب کنند.درغیراینصورت تابناک هم در تکرار چنین نابسامانی ها شریک خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
بیمارستان چمران
حالا وزیر هی جلوی دوربین ها فیگور بگیرد
اون مقصر اصلي كه به لطف رابطه و اين حرفا از زير ماجرا در ميره ، يكي رو پيدا ميكنن همه چيو از صفر تا صد ميندازن گردنش بعدشم با ٣٠٠ هزار تومن جريمه ماجرا تموم ميشه
اگه اينجوري نشد من اسممو عوض ميكنم
وی افزود: خوشبختانه بعد از ورود رسانه به موضوع، حضور مسئولان در صحنه پررنگ تر شد و ادبیات و گفتار و رفتارشان کلا نسبت به قبل تغییر کرد و تیمی هم برای بررسی به بیمارستان آمدند.
این جماعت همین هستن. تا زور نباشه پاسخگو نیستند.
از خدا ميخام زودتر حال اين مادر رو خوب كنه تا بتونه بچه هاي كوچيكش رو بزرگ كنه مطمئنا خداي مهربون بخاطر بچه هاش اين كار رو ميكنه.
هاشمی وزیر پزشکان و زالی مدعی پزشکان در پزشکی قانونی احیانا حرفی ندارن بزنن؟ نمیخوان اطلاعیه بدن؟ تحصن کنن؟؟ تجمع کنن؟؟
کلاهتون رو بزارین بالاتر فقط همین
دقت کردید ؟! تا موضوع رسانه ای نشده و صداش کاملا در نیامده هیچ اقدامی در موردش انجام نشده !!! واقعا این یک ضعف شدید و عمیق نیست که حتما برای رسیدگی به یک موضوع ، تمام ملت یک مملکت باید خبر دار شوند تا شاید به موضوع رسیدگی شود ؟!
یا خود خدا
چقدر دردناک
یعنی فقط کار خداست که الان تو این مملکت زنده و سالم هستیم!
واقعا تلخ بود؛
امیدوارم که خدا هر چه زودتر شفا بده و مادر رو به دوقلوهاش برسونه!
واقعا متاسفم به این سیستم ارزیابی بیمارستان! این همه پول می گیرین آخرش ...
برو بابا
با متخلفان برخورد می شود که نشد حرف

همون طور که موقع هر عملی از مریض ها تعهد می گیرن
از دکترها و کادر پزشکی ها تعهد بگیرین خوب که اگه تو کارشون سهل انگاری کردن باهاشون به شدیدترین وجه برخورد بشه

بعدش می بینی چه قدر کم میشه از این موارد
مقصر صاحب دکه جلو بیمارستان یا باغبون بیمارستانه
این پزشکا الان چرا اعتصاب نمیکنن؟ اگه بهشون بگی بالای چشمت ابروئه فوری جو زده میشن و تحصن و اعتراض و ... ولی اگه هر بلایی سر مریض بیارن میشه اشتباه پزشکی و کوتاهی عوامل بیمارستان و ...
حدود 7 ماه قبل همسرم برای زایمان در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد پس از مرخص شدن از بیمارستان متوجه شدیم که استخوان ترقوه نوزاد شکسته کسی مسئولیت کار و قبول نکرد. با چند تا پزشک مشورت کردیم گفتن زود خوب میشه دیگه پیگیری نکردیم. رسیدگی تو بیمارستانها خوب نیست.
با سلام
در يك بيمارستان حضور داشتم ميخواستم نمونه ازمايشم را جهت بردن بيرون از بيمارستان تحويل دهم
همانجا متوجه شدم در نمونه ارسالي يك نفر اشتباه شده بجاي اينكه ازمايش اول را اول ذكر كنند دوم ذكر كرده بودنند و ازمايش دوم را هم اول . بدون اينكه اقدامي در خصوص جلوگيري از اين اشتباه صورت گيرد انها كار خودشان را ادامه دادنند.
وزیر بهداشت چرا استعفا نمیده؟
بعضی از مسئولین چقدر رو دارن به خدا. الان باید از خجالت دود بشه بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
الان مشغول بازیه کی بود کی بود من نبودمن
متاسفانه بیشتر پزشکان با توجه به حقوق فضایی خودشون بقیه را شهروند درجه دو فرض می کنند.
به خیال خود فقط انها هستند که زحمت کشیده اند و دیگران کوچکتری زحمتی نکشیداند.

کجای دنیا درآمد پزشک 50 تا 70 برابر حداقل حقوق است؟
این بی عدالتی در پرداخت ها تا کی باید ادامه داشته باشد؟
وی ادامه داد: در نهایت دست به دامن رسانه شدم شاید بتوانم مشکلم را حل کنم و جلوی بروز اینگونه حوادث را برای خانواده های دیگر بگیرم.

با رسانه ای شدن موضوع مسئولان مجبور به پاسخگویی می شوند ........................
واقعا این حادثه دردناکه . خواهشمندیم مسئولان رسیدگی و از مادر آسیب دیده دلجویی شود. طفلک دوقلوهای دور از مامان
یاد در حاشیه مهران مدیری افتادم اگر پزشکان میگذاشتند نقدی بهشون بشه خطاها کمتر میشد
این دکترایی که به در حاشیه اعتراض می کردند الان کجا هستند...
فکر کنم کار از برخورد گذشنه باید بفکر آموزش باشین.خودتون شعار میدین پیشگیری بهتر از درمان
واقعا مسخره و تاسف اوره
خدای من مگه می شه؟تصورشم وحشتناک
طبق معمول و مانند خیلی از موارد دیگه این مورد هم به نفع کادر درمان تموم میشه
یا نهاینا یه مجازات خفیف
کلا این جور جا افتاده پزشکان ما پاک و مطهر هستند و از اشتباه به دور و اگه اتفاقی هم رخ بده مقصر بیماره
ایران تنها جایی هست که در صورت بیماری باید هم از مرض ترسید هم از طبیب
آقا آخر سر هم سازمان نظام پزشکی از بیمار به دلیل ایجاد اختلال در روند اتاق زایمان شکایت می کند
برووووووووووووووو عمو.پای یک انسان درمیانه. توجیه نکن
در حاشیه تلویزیون را که نگذاشتید پخش شود بخیه کش ها نیز یک سکانس باشد ....
..خوشبختانه بعد از ورود رسانه به موضوع، حضور مسئولان در صحنه پررنگ تر شد و ادبیات و گفتار و رفتارشان کلا نسبت به قبل تغییر کرد و تیمی هم برای بررسی به بیمارستان آمدند.
من اگر بودم مجوز پزشکی ریس بیمارستان تا دستیار بیهوشی رو باطل میکردم. این حجم قصور قابل تصور نیست. هر کدومشون اگر بهتر کار میکردن میتونستن مانع این اتفاق شوند
این نشان دهنده هرج ومرج کامل در بیمارستانهاست
يعني واقعا .... زندگي يه خانواده رو چطوري از هم پاشوندين آينده بچه ها
کار از تاسف گذشته هیچ چیزی قابل گفتن نیست . آهای اونای که مملکت رو اداره می کنید مثلا .کجایید.به چه کاری مشغول هستید که بی عدالتی رو نمی بینید.
وقتی همه پول رو به پزشک ها می دن معلومه باقی پرسنل بیمارستان کارشونو درست انجام نمی دن. لابد مسئول کنترل تجهیزات مربوطه به اندازه حقوق دریافتی وقت گذاشته واسه انجام مسئولیتش.
متاسفانه آدم می ترسه بیمارستان مراجعه کنه
کاش یکم وجدان کاری افراد داشته باشند. جای تاسف است.
واقعا که رسیدگی نمی شود و نظارتی بر کار درمان نیست.
به قول افلاطون درجامعه ای که پزشکان احترام زیاد داشته باشند مردمش مریضند.
درجامعه ما حرمت پزشکان بیش از حد است و ما هم مریض....!
در پاسخ به این سوال شما که حوادث پزشکی کی تمام می‌شود؟ باید گفت حوادث پزشکی تمام شدنی نیست ؛ در تمام دنیا و حتی کشور های پیشرفته نیز حوادث مثل هر حوزه کاری دیگر وجود دارد.تنها با رعایت استاندارد ها و هزینه کردن میتوان از میزان آن کاست.
البته بویژه در این مورد تاسیسات و قسمت مهندسی بیمارستان درگیر بوده و باید بهسازی و مورد سوال قرار گیرند.
عجب حماقتی ... از این جور اتفاقات مسخره فقط در کشور ما اتفاق می افتد...
حالا بازم پزشکها واسشون اینقدر اهمیت داره که مثل سریال در حاشیه تحصن کنن؟ فقط ادعا
مردم از همه طرف آبستن حوادث ناشی از ندانمکاری بعضی ها در جامعه هستند کی تمام خواهد شد خدا میداند.
و این هم دسته گل جدید،مسئولین بی لیاقت بیمارستان و طبق معمول بررسی مسئله وعلاج واقعه بعد از وقوع!!!!!!!!!!!!!!!!
......با متخلفان برخورد خواهد شد......
وای خدای من
لعنت به ادمای بی مسئولیت
در حاشیه!!!!!!!!
حالا ازفیلم درحاشیه1
ایرادبگیرید!
اقدام عملی در تعطیل کردن برنامه در حاشیه است و لاغیر
اين مردم بيچاره تاكي بايد از اين بي مسئوليتي بيمارستان ها بايد بكشند
اين اتفاقات تلخ در بيمارستان ها جديدا خيلي زياد شده واقعا وضيعت بيمارستان ها در ايران اسفناك است
شايد حدود 80درصد بيماران كه به دلايل مختلف در بيمارستان ها بستري مي شوند ناراضي هستند اميدواريم مسئولين فكري به حال اين مردم بكنند
اگر این وضعیت بیمارستانی در شمال تهران بزرگ و پایتخت کشور است ...
تصور کنید وضعیت بیمارستانی در یک شهر مرزی 80 هزار نفری ، امکانات وصف ناشدنی و با دکترایی که تازه میخوان فارغ التحصیل بشن و جهت طی کردن دوره آموزشی و گذراندن پایان نامه شون میان عمل جراحی انجام میدن و خدا میداند چه بر سر بیماران میاورند.
مشكل اينه كه با متخلفان برخورد جدي نميشه و كسي حساب نميبره. مگه اون كسانيكه بخيه اون بچه رو كشيدند چكارشون كردند؟
در چنين مواردي اگر دونفر را حلق آويزنمايند عبرتي ميشود براي سايرين
باز هم قضاوتهای بدون فکر ! پرکردن گاز داخل دستگاه وظیفه پزشک نیست. در یک بیمارستان و یا کارخانه و بطور کلی هر مجموعه عوامل مختلفی کار میکنند و هر قسمت مسول عملکرد صحیح کار خودش می باشد. اشتباه واحد تدارکات بیمارستان در خصوص تهیه اکسیژن چه ربطی با دکتر اطاق عمل دارد!!؟؟ البته مدیریت کلان بیمارستان باید جوابگو باشد
به جای اکسیژن گاز نیتروژن مایع پر شده بوده و از شدت سرما بسیار زیاد سوختگی ایجاد شده. این گاز حتی استخوان را بر اثر سرما شدید میسوزوند. این بیمارستان یعنی یک نفر نبوده وسایل را بررسی و... بعد بر بیماران استفاده شود؟؟ متاسفانه ساعات کار بسیار زیاد در ایران اما غیر مفید و دستمزدهای بسیار پایین در مقیاس جهانی و پارتی بازی در گماردن افراد بی دانش همه و همه باعث اینجور حوادث میشود
از وقتی هاشمی وزیر بهداشت شده، اوضاع سلامت و بهداشت جامعه از همه نظر وخیمتر شده...
کپسول اکسيژن اشتباه پر شده پزشک مقصر است؟ لاقل اگر دين نداريد ازاده باشيد
سوراخ دعا را واقعا گم شده روزي بايد همه در برابر خدا پاسخ اين تهمتهايشان را بدهند بيخود گناه ديگران را به خود نخريد
با سلام
واقعا برای کادر پزشکی و پرستاری متاسفم
حیف پول که در این راه خرج بشه
مادر بیچاره .....بعد میگن تولید مثل کنید به چه قیمتی؟ کپسول گاز
اصلا پرستار ها خیلی بی کفایت و بیرحمن ....یک مشت آدم ناشی با جون مردم که مثل موم تو دستشونه بازی میکنن
حیف پول
من خودم پرستارم- اقا دراین مملکت از وقتی که پولهای میلیونی در طرح تهوع سلامت این وزیر به این پزشکان دادند اقا وضعیت بدتر شده وایشان تبلیغات مثبت را سرلوحه خود قرار داده؟ عجب شگردی است این تبلیغات؟؟ من نمی دانم ایشان را چرا استیضاح نمی کنند و....
توروبخدا خجالت نمیکشن
سلام منم مادرم خیلی ناراحت شدم انشالاه هرچی زودتر خوب بشن برگرده پیش بچه هاش ؟؟ منم واسه زایمان رفتم بیمارستان سجاد شهریار درد شدید داشتم ساعت 4 صبح بود دکتر خواب بود تو بیمارستان رفتیم بیدارش کردیم ناراحت شد که چرا بیدارم کردین همینجوری ی معاینه کرد و گفت برو خونه 15 روز دیگه داری تا زایمان منم درد خیلی شدیدی داشتم امدم خونه 6 صبح شد دیگه دردم خیلی شده بود میخواستن ببرنم بیمارستان دیگه وقت نشدن بچه ام تو خونه به دنیا امد با هزار بدبختی اگه درست معاینه میکرد این همه من سختی نمیکشیدم بچه ام الان تنگ نفسی داره ادم دردش به کی بگه
سلام امید وارم هرچی زودتر سلامتیش به دست بیاره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل