بازدید 3662
آیت الله موحدی کرمانی:

اصولگرایان فعلا بر روی لیست تهران متمرکز هستند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا می خواهد به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ما وارد شود و نفوذ اقتصادی را نیز در برنامه دارد که باید جلوی این نفوذ را بگیریم.
کد خبر: ۵۶۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 28 January 2016
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا می خواهد به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ما وارد شود و نفوذ اقتصادی را نیز در برنامه دارد که باید جلوی این نفوذ را بگیریم.

به گزارش فارس، آیت الله موحدی کرمانی ظهر امروز در همایش اصواگرایان در تهران طی سخنانی اظهارداشت: ما دو مسئولیت در قبال مسایل فردی و اجتماعی داریم و ایجاد تشکل یکی از راه های ادای مسئولیت‌های اجتماعی افراد است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اصولگرا یعنی انسان‌های مومن و تابع ولایت و پیرو قرآن و ولایت که می‌خواهند دست به دست هم دهند و متحد شوند.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه رهبر انقلاب از آگاه ترین افراد جامعه است و دشمن و توطئه های آنرا می شناسد، افزود: آمریکا را از در بیرون کردیم ولی او می خواهد از پنجره وارد شود.

وی ادامه داد: آمریکا می خواهد به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ما وارد و نفوذ اقتصادی را نیز در برنامه دارد و باید جلوی نفوذ آمریکا را بگیریم و برای این کار باید تفکر کنند و ببینند که چطور می‌توان راه نفوذ آمریکا به مجلس و خبرگان را گرفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ما در صدد هستیم که انسان هایی سالم، صالح و تابع ولی فقیه را شناسایی و به مردم معرفی کنیم و چنین افرادی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بروند.

آیت الله موحدی کرمانی اذعان کرد: در این برهه از زمان، مجلس خبرگان اهمیت بیشتری نسبت به مجلس شورای اسلامی دارد.

وی درباره فهرست نهای کاندیداها اظهارداشت: گروه های مختلف اصولگرا 180 نماینده معرفی کردند و فعلا به آنها گفته شده درباره 30 نفر تهران نظر دهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: هنوز درباره شهرستان‌ها تصمیمی گرفته نشده البته در تهران و شهرستان‌ها اصولگرایان باید یک لیست بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس