بازدید 6568
رئیس قوه قضاییه:

هدف دشمن ترویج سکولاریسم است

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دشمن اقتدار مردم را نشانه گرفته است گفت: جامعه باید در مقابل تحرکات و رفتار دشمنان حساس باشند.
کد خبر: ۵۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 25 January 2016
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دشمن اقتدار مردم را نشانه گرفته است گفت: جامعه باید در مقابل تحرکات و رفتار دشمنان حساس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صادق لاریجانی آملی دوشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل با اشاره به اینکه دشمن با ترویج سکولاریسم در دانشگاه‌ها و رسانه‌ها قصد دارد تا قدرت ایمان را از جمهوری اسلامی بگیرد گفت: هدف از راه‌اندازی صدها کانال فارسی‌زبان این است ;i در خانه‌های ما ورود کنند.

وی با گرامیداشت حماسه مردم آمل و اینکه حضرت امام راحل در وصیت‌نامه الهی و سیاسی خود از شهر آمل یادکرده است گفت: این حماسه برگ زرینی در تاریخ انقلاب است.

آیت‌الله لاریجانی با عنوان اینکه تاریخ درس عبرت است و سنت‌های الهی جریان دائمی دارد گفت: علت این حادثه تاریخی را با بررسی ریشه‌های آن می‌توان درک کرد و حماسه ششم بهمن مردم آمل، طومار نفاق را درهم پیچید.

وی با اظهار اینکه با تفکر می‌توان علت این حوادث تاریخی را پیدا کرد افزود: ایمان، بصیرت و جهاد در راه خدا سه رکن اساسی پیروزی مردم غیور آمل بر سیاهی، نفاق و کفر بوده است و  خداوند متعال هرگاه بر امتی نعمت‌ها را ارزانی دارد، آن‌وقت راه را برای سعادت باز می‌کند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه ایمان نوری است که انسان را در مسیر رستگاری قرار می‌دهد و قلب‌ها را روشن می‌کند افزود: ظلمات و سیاهی ناشی از اعمال انسان است و حضرت حق با ایمان، دست انسان را می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر تلاش‌های ما برای دنیا باشد، اثر عمل در این دنیا باقی خواهد ماند افزود: باید کاری کنیم تا تلاشمان در این جهان گم نشود.

آیت‌الله لاریجانی آملی با اشاره به اینکه طبیعت انسان در زیان و خسران است گفت: جهاد درآیات قرآن به‌صورت فراوان موردتوجه قرارگرفته است و ایمان سبب تغییر در مسیر سرنوشت می‌شود و شهدا با مجاهدت معامله عجیبی با حضرت حق کرده و آنچه داشتند را طبق اخلاص قرار داده‌اند و به رستگاری دست‌یافته‌اند.

وی افزود: ایمان و جهان انسان را به سعادت می‌رساند و دشمنان فهمیده‌اند که اقتدار ملت ایران، به ایمان است و به برکت خون شهدا، ایران اسلامی مقتدرترین کشور در منطقه و یکی از اثرگذارترین کشورها در جهان است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دشمن با ترویج سکولاریسم در دانشگاه‌ها و رسانه‌ها قصد دارد تا قدرت ایمان را از جمهوری اسلامی بگیرد و هدفش از راه‌اندازی صدها کانال فارسی‌زبان این است تا در خانه‌های ما ورود کند گفت: دشمن هزینه‌های بسیاری کرده تا اقتدار را از ما بگیرد و پشتیبانی مدیران این کشورها از اهالی فتنه بی‌جهت نبود زیرا قصد بی‌تفاوت کردن مردم را داشته‌اند.

وی با اظهار اینکه دشمن اقتدار ما را نشانه گرفته است، خواستار هوشیاری مردم برابر توطئه‌های دشمنان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر