بازدید 28197

لباس «ال چاپو» محصول دو طراح ایرانی ـ آمریکایی از آب درآمد!

سام استقبال درباره علت درخواست وسیع مردم برای خرید این پیراهن که باعث شده، گروهی از آنها برای مدتی در صف انتظار قرار گیرند، گفت: فکر می‌کنم مردم به دنبال چیزهای منحصر به فرد هستند و آنها احتمالاً فکر می‌کنند این تی‌شرت منحصر به فرد است، چون ال چاپو به جای آنکه یک تی‌شرت سه یا ده هزار دلاری بپوشد، این تی‌شرت باراباس را پوشیده است.
کد خبر: ۵۶۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 15 January 2016
پیش از دستگیری ال چاپو، بزرگ‌ترین قاچاقچی و جنایتکار تحت تعقیب جهان، تصویری از گفت و گوی او با شان پن بازیگر و کارگردان آمریکایی منتشر شد که در آن تصویر، این قاچاقچی پوشش خاصی بر تن داشت؛ پوششی که توسط دو طراح لباس ایرانی در امریکا عرضه شده بود و حال با دستگیری ال پاچو، این لباس‌ها با طیف وسیعی از مشتریان مواجه شده است.

به گزارش «تابناک»، خواکین گوزمن لوئرا معروف به ال چاپو، بزرگ‌ترین قاچاقچی موادمخدر جهان که مدتی پیش از زندانی فوق امنیتی گریخته بود، چندی پس از آنکه با شان پن بازیگر و کارگردان گفت و گویی برای مجله رولینگ استون انجام داد، در مکزیک دستگیر شد تا بزرگ‌ترین زندانی تحت تعقیب جهان، به پشت میله‌های زندان بازگردد.

لباس «ال چاپو» محصول دو طراح ایرانی-آمریکایی از آب درآمد!

در این میان، تصویری که پیش از دستگیری این قاچاقچی در حال دست دادن با شان پن منتشر شده بود، حواشی فراوانی داشت که یکی از مهم‌ترین این حواشی، استقبال بسیار گسترده از این تی‌شرت‌ها در آمریکا بود، به گونه‌ای که تولیدکننده تی‌شرت ال چاپو با سفارش‌های متعددی از سراسر آمریکا مواجه شده است.

سی ان ان به لس آنجلس و سراغ تولیدکنندگان این تی‌شرت‌ها رفته که دو برادر ایرانی-آمریکایی هستند. شان استقبال طراح این پیراهن‌ به همراه برادرش سام استقبال با برند «باراباس» این تیشرت‌های خاص را طراحی کرده‌اند و به بازار فرستاده‌اند؛ تی شرت‌هایی که قیمتشان قابل توجه است و حال که ال چاپو بر تن کرده، شهرت جهانی یافته‌اند.

لباس «ال چاپو» محصول دو طراح ایرانی-آمریکایی از آب درآمد!
سام و شان استقبال

پیراهن ساتن پنبه‌ای که ال چاپو بر تن کرده، 128 دلار قیمت دارد و با اینکه بر تن یک مرد بدنام دیده شده، در آمریکا با اقبال مواجه شده است؛ اتفاقی که شاید چندان مرسوم نباشد و طبیعتاً انتظار می‌رود، لباس‌هایی با استقبال روبه رو شود که بر تن ستاره‌های موسیقی و سینمای آمریکا مشاهده می‌شود.

سام استقبال درباره علت درخواست وسیع مردم برای خرید این پیراهن که باعث شده گروهی از آنها برای مدتی در صف انتظار قرار گیرند، گفت: فکر می‌کنم مردم به دنبال چیزهای منحصر به فرد هستند و آنها احتمالاً فکر می‌کنند این تی‌شرت منحصر به فرد است، چون ال چاپو به جای آنکه یک تی‌شرت سه یا ده هزار دلاری بپوشد، این تی‌شرت باراباس را پوشیده است.

البته برند باراباس با بیش از 500 نمایندگی در آمریکا، مکزیک، ایتالیا و برزیل و سایر کشورها، برند ناشناخته‌ای نیست؛ اما احتمالاً هیچ کس نمی‌دانست صاحب این برند دو برادر ایرانی ـ آمریکایی هستند و این دو برادر نیز تصور نمی‌کردند بدین طریق مشهور شوند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان