بازدید 9021
وزارت خارجه آلمان خبر داد

احتمال لغو تحریم های ایران تا پایان ژانویه

«مارتین شفر» سخنگوی وزارت خارجه آلمان از احتمال لغو کامل تحریم های غرب علیه ایران تا پایان ماه جاری میلادی (ژانویه) خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 04 January 2016
«مارتین شفر» سخنگوی وزارت خارجه آلمان از احتمال لغو کامل تحریم های غرب علیه ایران تا پایان ماه جاری میلادی (ژانویه) خبر داد.

به گزارش ایرنا از برلین، سخنگوی دولت آلمان روز دوشنبه در جلسه هفتگی دولت با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بحران در روابط ایران و عربستان در عادی شدن روابط ایران با جهان غرب و به ویژه لغو تحریم ها تاثیر خواهد گذاشت، گفت: این سوال مهمی برای وزارت خارجه آلمان است اما هیچ گونه شواهد مشخصی در دست نیست که تهران حتی در فکر آن باشد که بخواهد از توافقنامه جولای 2015 وین عقب نشینی کند بلکه درست برعکس، ما در اجرای این توافق نامه به مراتب سریع تر از آنچه که انتظار داشتیم پیشرفت کرده ایم.

«مارتین شفر» افزود: آن روزی که ایران تمام تعهدات خود در توافقنامه وین را به اجرا درآوَرَد، تعهداتی که موجب لغو و یا تعلیق تحریم ها خواهد شد و آنچه که هدف بزرگ ایران می باشد ممکن است همین ماه (ژانویه) به وقوع بپیوندد.

وی در پایان گفت: ایران در هیچ مقطع زمانی تا این اندازه به هدف خود یعنی لغو یا تعلیق تحریم ها نزدیک نبوده است و ما بر این عقیده هستیم که دولت ایران هیچ علاقه ای مبنی بر عقب نشینی از تعهدات خود در توافق نامه وین ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان