بازدید 6134

خودروهای پلیس به معاینه فنی نیاز ندارند

رئیس پلیس راهور پایتخت از عدم نیاز خوردوهای پلیس به برگه‌های معاینه فنی مطابق با قانون خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 04 January 2016
رئیس پلیس راهور پایتخت از عدم نیاز خوردوهای پلیس به برگه‌های معاینه فنی مطابق با قانون خبر داد.

به گزارش آنا، سردار تیمور حسینی در واکنش به اظهارات قائم مقام ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مبنی بر اینکه هیچ یک از خودروهای پلیس معاینه فنی ندارند، اظهار کرد: کسی که این صحبت‌ها را مطرح کرده است در واقع از قانون خبر ندارد زیرا بر اساس قانون خودروهای پلیس نیازی به انجام معاینه فنی ندارند.

حسینی‌منش در نشست خبری صبح امروز خود با بیان اینکه پلیس به مطالعات شهرداری تهران در خصوص منابع آلاینده و تحقیقاتی که با قدرتمند‌ترین دانشگاه تهران یعنی دانشگاه صنعتی شریف انجام شده است اعتقادی ندارد و می‌گوید این تحقیقات جزوات درسی بیش نیستند، گفته بود: انتظار این است که پلیس برخورد جدی‌تری در این زمینه داشته باشد اما تا به امروز مشاهده نشده است که هیچ یک از خودروهای پلیس برای دریافت برگه معاینه فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

همچنین سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در نشست خبری امروز خود در این باره گفته بود: تمام خودروهای پلیس باید دارای معاینه فنی باشند. آنهایی که پلاک شخصی هستند باید همانند بقیه خودروها در شهر معاینه فنی داشته باشند اما ماشین‌های فرم پلیس نوسازی می‌شوند و ما به طور حتم این موضوع را به پلیس راهور اعلام می‌کنیم. در واقع هر خودرو نظامی و انتظامی باید معاینه فنی داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی