بازدید 10369

درگذشت یک پیشکسوت عرصه رسانه

محمد فاضلی - پیشکسوت عرصه رسانه، مطبوعات و مدیر مسئول هفته نامه یزد - امروز (پنجشنبه) درگذشت.
کد خبر: ۵۵۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 31 December 2015
محمد فاضلی - پیشکسوت عرصه رسانه، مطبوعات و مدیر مسئول هفته نامه یزد - امروز (پنجشنبه) درگذشت.

به گزارش ایسنا، مرحوم فاضلی که سال‌ها ناراحتی قلبی داشت، دهم دی ماه از اواسط نشست مسوولان نشریات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل ناراحتی قلبی به اورژانس منتقل شد و پس از دقایقی به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی درگذشت این فعال عرصه رسانه، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم فاضلی، مدیر مسئول هفته نامه «یزد امروز» را تسلیت گفت.

متن پیام حسین انتظامی بدین شرح است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت همکار پیشکسوت مرحوم «محمد فاضلی» صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه یزد امروز را به خانواده گرامی آن مرحوم، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران مطبوعاتی یزدی تسلیت می گویم و از پروردگار مهربان برای آن عزیز که از فرهنگیان پیشکسوت بود و حتی عروج او نیز در جلسه مطبوعاتی و در کنار همکاران خود اتفاق افتاد، رحمت واسعه و برای خانواده آن مرحوم، شکیبایی و اجر در تحمل مصیبت مسألت دارد.»

محمود شاکری شمسی، فرماندار یزد هم در پیام تسلیتی در همین رابطه آورده است:

«خبر درگذشت جناب آقای محمد فاضلی پیشکسوت عرصه رسانه، مطبوعات و مدیر مسئول هفته نامه یزد امروز موجب تأسف و تألم خاطر شد.

بدون تردید خدمات و تلاش‌های ارزنده ایشان در عرصه خبرنگاری و مطبوعات هیچ گاه از خاطر مسئولین، همکاران و جامعه رسانه‌ای استان فراموش نخواهد شد.

اینجانب بدین وسیله ضایعه درگذشت این مرد شریف، متواضع، اخلاق مدار عرصه رسانه را به جامعه فرهیخته رسانه‌ای یزد و به ویژه خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای وی آرزوی آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسئلت دارم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس