بازدید 6562
در آستانه سال نو میلادی

پایتخت آلمان در وضع هشدار امنیتی

در آستانه سال نو میلادی، برلین از بیم وقوع حملات تروریستی، در وضع هشدار امنیتی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰ 31 December 2015
در آستانه سال نو میلادی، برلین از بیم وقوع حملات تروریستی، در وضع هشدار امنیتی قرار گرفته است.

به گزارش پرس تی وی، در آستانه سال نو میلادی شهر برلین، پایتخت آلمان در حالی در وضع هشدار امنیتی قرار گرفته است که نتایج نظرسنجی‌ها از احتمال حمله تروریست‌های داعش به این کشور در سال 2016 خبر می‌دهد.

نتایج نظرسنجی موسسه "یوگاو" حاکی است 66 درصد از آلمانی انتظار دارند که تروریست‌های داعش در سال آینده این کشور را هدف قرار دهند.

همچنین 17 درصد از آلمانی معتقدند که این کشور در سال 2016 از سوی تروریست‌ها مورد حمله قرار نخواهد گرفت و 17 درصد نیز نظری درباره این موضوع نداشتند.

 نتایج این نظرسنجی پرده از فضای وحشت و ترس مردم آلمان از احتمال حملات تروریستی در این کشور برداشته است؛ در حالی که آلمان در سال‌های اخیر صحنه حملات تروریستی نبوده است، اما به نظر می‌آید حوادث اخیر در پاریس و بیروت بر ترس و وحشت مردم این کشور افزوده است.

تنها حمله تروریستی صورت گرفته در آلمان در سال 2011 روی داد؛ زمانی که یک مرد آلبانیایی تبار در حمله‌ای در فرودگاه فرانکفورت، دو امریکایی را کشت و دو نفر را زخمی کرد.

با این وجود آلمان در حالت هشدار امنیتی به سر می‌برد و مسابقه دوستانه فوتبال میان تیم‌های ملی آلمان و هلند در ماه گذشته نیز از بیم تکرار حملات پاریس، لغو شد.

در انگلیس نیز نتایج نظرسنجی مشابهی که توسط موسسه ایپسوس موری انجام شد، حکایت از آن دارد که 74 درصد از مردم این کشور معتقدند در سال آینده حمله تروریستی گسترده‌ای در خاک این کشور رخ خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار