بازدید 19419
سرلشکر ایزدی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار همدانی:

خبرهای خوبی از سوریه و عراق خواهیم شنید

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی از عقبه و ایدئولوژی قوی و انسان‌های متعهد بسیار برخوردار است، گفت: به طور حتم این روزها از پیروزی رزمندگان اسلامی در سوریه و عراق می‌شنوید.
کد خبر: ۵۴۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 17 November 2015
معاون راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی از عقبه و ایدئولوژی قوی و انسان‌های متعهد بسیار برخوردار است، گفت: به طور حتم این روزها از پیروزی رزمندگان اسلامی در سوریه و عراق می‌شنوید.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم چهلمین روز شهادت سردار همدانی در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که ملاحظه می ‌کنید ایران اسلامی یک کشور با ثبات و با امنیت است که در منطقه پرتلاطم جنوب غربی آسیا موجودیت دارد.

وی افزود: این امنیت به واسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهیدان بزرگواری مانند شهید سردار همدانی است که از ابتدای انقلاب در داخل کشور در مبارزه با ضد انقلاب و بعد هم در راستای حمایت از جبهه مقاومت در کرانه‌های دور به نبرد پرداختند.

ایزدی تصریح کرد: اگر ما قوه دفاعی و زور در صحنه نداشته باشیم قطعا تهدیدات متوجه ما نیز خواهد شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برخی کشورهای مرتجع منطقه مشوق این امر هستند، ما باید کاملا هوشیار و بیدار باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اخیرا خبرهایی از برنامه‌ریزی‌های داعش برای اقدامات تروریستی در ایران و آمریکا بعد از فرانسه منتشر شده است و وزیر اطلاعات نیز داعش را مهم‌ترین تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران خوانده است گفت: ما یک انقلاب را با فراز و نشیب‌های زیادی پیش‌برده و از آن دفاع کردیم، نظام جمهوری  اسلامی و نیروهای مسلح آن هوشیار هستند و با اینکه در اطراف کشور ما فجایع زیادی مانند جریان داعش وجود دارد، همچنان توانسته‌ایم از امنیت کشور پاسداری کنیم و اگر ما هوشیار و بیدار باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم این مسیر تداوم خواهد داشت.

ایزدی در ادامه افزود: شما دیدید صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پیروزی بود. انقلاب اسلامی از عقبه، ایدئولوژیی قوی نه تنها در ایران بلکه در منطقه و جهان برخوردار است.

وی در خاتمه اظهار داشت: این حرکت در نقاط عطف مختلفی با پیروزی گذشته و در سوریه نیز پیروز خواهد شد و این روزها هم حتما از پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه و عراق خواهیم شنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی