بازدید 4259
۱

اول مهر، مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در طرح استقبال از مهر برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۳۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 09 September 2015
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در طرح استقبال از مهر برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، احسان مقدم با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها حجم تردد بین شهری و ترافیک ناشی از آن افزایش پیدا می‌کند افزود: همه ساله استفاده از مترو به عنوان یکی از بهترین و به صرفه ترین وسایل حمل و نقل عمومی برای دانشجویان و دانش آموزان مطرح بوده و در این راستا شرکت بهره برداری هم تمام توان خود را برای ارئه بهترین خدمات در این ایام به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح استقبال از مهر برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است افزود: این طرح از 16 شهریور تا 15 مهرماه در مترو تهران اجرا می‌شود که استفاده حداکثری از توان مترو، ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و رایگان بودن خدمات در روز اول مهر برای دانش آموزان و دانشجویان از جمله برنامه‌های این طرح است.

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: در مهر ماه مترو تهران با حداقل هدوی و اعزام قطارهای فوق العاده در زمان ازدحام در ایستگاه‌ها سعی می‌کند تا نسبت به تسهیل تردد در این ناوگان اقدام کند و اکنون قطارهای نیز به صورت کامل تعمیر، بازبینی و نظافت می‌شوند تا به بهترین نحو آماده خدمات رسانی باشیم.

به گفته مقدم برابر برنامه ریزی‌های انجام شده برای توسعه خطوط مترو، در آینده نزدیک نیمه شمالی خط 3 افتتاح خواهد شد که این امر باعث افزایش تردد مسافران در خطوط مترو خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت برای استقبال از مهر گفت: در تمام ایستگاه‌های مترو با نصب بنر، لمینت و پخش کلیپ‌های ویژه، فضا سازی لازم جهت استقبال از ماه مهر صورت می‌گیرد. همچنین روز اول مهر کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران با اهدا شاخه گل به دانش آموزان و دانشجویان خوش آمد خواهند گفت.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سرود و نمایش‌های مرتبط در ایستگاه‌ها و برپایی کارگاه مشاوره کودک ویژه اولیا و مربیان در 10 ایستگاه منتخب از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این ایام است.

مقدم با بیان اینکه اقدامات طرح استقبال از مهر شرکت بهره برداری مترو تهران تنها محدود به ایستگاه‌ها نیست افزود: به منظور آشنایی دانش آموزان با مسائل مرتبط با مترو، نمایش کودک و آموزش شهروندی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در مدارس منتخب برپا می شود همچنین مسابقه ای هم با موضوع آموزش شهروندی در دو بخش انشا و نقاشی در 50 مدرسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کارت دانشجویی میخوان . آخه یکی نیست بگه اول مهر کدوم دانشگاه کارت دانشجویی صادر کرده که بخواد کسی داشته باشه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر