بازدید 22012
۱

وحشت نتانیاهو از « پهپاد انتحاری ایران »

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با سناتور جمهوری خواه آمریکایی با ابراز نگرانی از پهپاد انتحاری ایران خواستار تشدید تحریم‌ها شد.
کد خبر: ۴۶۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 27 December 2014
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با سناتور جمهوری خواه آمریکایی با ابراز نگرانی از پهپاد انتحاری ایران خواستار تشدید تحریم‌ها شد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اسرائیلی "عاروتص شوع"، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر شنبه با "لیندسی گراهام" سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی دیدار کرد.

نتانیاهو گفت: ما هم اکنون با چالش‌های بزرگی مواجه هستیم. نخستین چالش از سوی فلسطینیان مطرح شده است. "صائب عریقات" مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین اسرائیل را با داعش مقایسه کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این همان تشکیلات خودگردانی است که دستان حماس را فشرده است و همواره علیه ایران به تحریک می پردازد و نمونه این تحریک‌ها را دو روز پیش مشاهده کردیم که یک کوکتل مولوتوف به سوی دختر کوچکی پرتاب شد و من به نیروهای امنیتی خود دستور دادم که تروریست‌ها را دستگیر کنند.

وی با اشاره به تلاش تشکیلات خودگردان فلسطین برای عقب‌نشینی اسرائیل از شرق بیت‌المقدس و کرانه باختری تا سال 2015 گفت: همان تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش دارد تا قطعنامه‌ای به شورای امنیت بیاورد و به دنبال تحمیل شرایطی علیه ما است که امنیت ما را تضعیف می‌کند.

نتانیاهو افزود: من می‌خواهم این اطمینان را به شما بدهم که ما قاطعانه ایستاده‌ایم و چنین دیکته‌ای را رد می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: چالش بزرگ بعدی از ایران می‌آید. ایران امروز رزمایشی با هواپیمای بدون سرنشین انتحاری انجام داد. من نباید سناتور‌های شما را قانع کنم که مهمترین وظیفه در مقابل ما جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته ای است.

وی اضافه کرد: من معتقدم چیزی که مورد نیاز است تحریم‌های بیشتر و تحریم‌های قوی تر است. من از مقامات شما در راستای این تلاش استقبال می‌کنم. من فکر می‌کنم این چیزی است که برای صلح جهانی مهم است. شما می‌دانید زمان‌هایی در تاریخ هستند که ملت‌ها باید محکم بایستند. اسرائیل در هر دو طرف و در هر دو موضوع قاطعانه ایستاده است.

گراهام لیندسی نیز در این دیدار از نتانیاهو دعوت کرد که در ماه ژانویه به آمریکا بیاید و شاهد تصویب تحریم‌های بیشتر علیه ایران باشد.

پیشتر "امیر پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام مأموریت موفقیت‌آمیز پهپادهای انتحاری این نیرو خبر داد و گفت: این پهپاد می‌تواند برای حمله به اهداف هوایی و زمینی مورد استفاده قرار گیرد و در صورت دیدن یک هدف مشکوک به آن حمله کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱
نتانیاهو روباهی مکار است . هم ما و هم شما میدانید که آمریکا و اروپا این کشور را به مدرنترین سلاحها مجهز کرده اند و دلیلی ندارد حتی از بمب هسته ایران بترسد ولی این آدم حیله گر راه مظلوم نمایی را به خوبی یاد گرفته و بارها از این حربه بر علیه کشورمان موضع گرفته.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر