بازدید 6805

درخواست اعزام فوتبالیست‌های سرباز به استرالیا

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره درخواست وزیر ورزش و جوانان از سازمان نظام وظیفه عمومی مبنی بر اعزام فوتبالیست‌های سرباز به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا توضیح داد.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲ 27 December 2014
رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره درخواست وزیر ورزش و جوانان از سازمان نظام وظیفه عمومی مبنی بر اعزام فوتبالیست‌های سرباز به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا توضیح داد.

به گزارش تسنیم، ناصر سراج  درباره نامه وزیر ورزش و جوانان به سازمان نظام وظیفه برای اعزام فوتبالیست‌های سرباز به جام ملت‌های آسیا گفت: این موضوع جزو اختیارات سازمان نظام وظیفه است و اگر صلاح بداند می تواند مانند سفرهای زیارتی، تضمینی بگیرد و اجازه خروج بدهد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: سازمان نظام وظیفه می‌تواند پس از انجام بررسی‌ها، اجازه خروج کسانی که شرایط لازم را دارند بدهد.

سراج همچنین درباره ورود سازمان بازرسی به موضوع کارت‌های معافیت برخی بازیکنان فوتبال گفت: در حال بررسی موضوع هستیم و هنوز گزارش‌ها تکمیل نشده تا به مرجع ذی صلاح ارسال کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور پیشتر نیز در این خصوص گفته بود: در چند قسمت در حال بررسی موضوع کارت معافیت بازیکنان فوتبال هستیم . همان‌طور که قبل‌تر گفتم به لحاظ قانونی حق افشای گزارش‌های سازمان بازرسی را نداریم، اما به صورت دقیق در حال بررسی بر روی تک تک کارت‌های معافیت بازیکنان فوتبال هستیم.

سازمان نظام وظیفه عمومی کارت معافیت از خدمت حدود 40 بازیکن فوتبال را به دلیل ابهام در معافیت‌هایشان، ابطال کرده است که از این تعداد نام چهار بازیکن در فهرست کی‌روش سرمربی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا وجود دارد.

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اخیرا از نامه وزیر ورزش به سازمان نظام وظیفه عمومی به منظور موافقت با اعزام این بازیکنان به جام ملت‌های آسیا خبر داده است.

از بین این بازیکنان تا کنون دو بازیکن شامل سروش رفیعی و حسین ماهینی از تصمیم سازمان نظام وظیفه مبنی بر ابطال کارت‌های معافیت‌شان به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند که شکایت سروش رفیعی رد شد اما هنوز رای پرونده ماهینی صادر نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر