بازدید 3176
وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی مطرح کرد ;

دولت مستقل فلسطینی یعنی نابودی صهیونیسم

وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی می‌گوید که تشکیل دولت مستقل فلسطینی مانند خودکشی دسته جمعی صهیونیست‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳ 16 December 2014
وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی می‌گوید که تشکیل دولت مستقل فلسطینی مانند خودکشی دسته جمعی صهیونیست‌ها خواهد بود.

به گزارش فارس، «یووال اشتاینیتز» وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه گفت که درخواست فلسطینی‌ها برای تشکیل دولت مستقل، باید از سوی این رژیم با پاسخ مناسب روبرو شود و تشکیل چنین دولتی، مانند خودکشی دسته جمعی صهیونیست‌ها خواهد بود.

بر اساس خبر روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این وزیر صهیونیست امروز بیانیه‌ای را در خصوص اقدام فلسطینی‌ها برای به رسمیت شناخته شدن دولت مستقلشان منتشر کرد و ضمن لازم دانستن پاسخ مناسب از سوی رژیم صهیونیستی برای این درخواست، این اقدام را به مثابه خودکشی دسته‌جمعی همه صهیونیست‌ها دانست.

در بیانیه اشتاینیتز چنین آمده است: «درخواست مقامات فلسطینی برای تشکیل یک دولت در تمامی کرانه باختری، شبیه به درخواست از اسرائیلی‌ها برای دست زدن به خودکشی دسته‌جمعی است.»

وی همچنین هشدار داده که در صورت تشکیل دولت مستقل فلسطینی، پای رزمنده‌های حماس به قدس خواهد رسید.

فلسطینی‌ها چندی پیش طرحی را برای به رسمیت شناخته شدن دولت مستقل خود در میان ملل متحد به سازمان ملل ارائه دادند که در صورت تصویب آن، سازمان ملل متحد از صهیونیست‌ها «خواهد خواست» که تا مرزهای تعیین شده در سال 1967 عقب بروند.

نمایندگان آمریکا در سازمان ملل با تلاش بسیار، رأی گیری در خصوص این طرح را تا اوایل سال 2015 میلادی به تعویق انداختند ولی فلسطینی‌ها اصرار دارند که تکلیف این مورد هر چه زودتر مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل