بازدید 12616

خوردبین: پرسپولیس نباید روز جمعه به میدان برود

سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید اگر جای مدیرعامل این باشگاه بود اجازه نمی‌داد پرسپولیس روز جمعه به میدان برود.
کد خبر: ۴۵۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹ 03 December 2014
سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید اگر جای مدیرعامل این باشگاه بود اجازه نمی‌داد پرسپولیس روز جمعه به میدان برود.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایسنا درباره محکومیت پرسپولیس به انجام بازی بدون تماشاگر اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم آقای حسن زاده چه مشکلی با پرسپولیس و هواداران این تیم دارد. ایشان تصمیماتی می‌گیرد که همگان را متعجب می‌کند. حرف زدن با ایشان هم هیچ فایده‌ای ندارد چرا که تصمیمات غیرعادلانه خودش را می‌گیرد.

وی افزود: بازیکن ما در بازی مقابل گل گهر سیرجان پس از گلزنی یک شادی گل معمولی انجام داد که نمونه آن را بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو هم انجام می‌دهد اما داور او را با کارت زرد جریمه کرد. ما پس از آن اعتراض کردیم تا این کارت زرد بخشیده شود اما این اتفاق رخ نداد. من فکر می‌کنم دست‌های پشت پرده نمی‌خواهند پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی به محرومیت امید عالیشاه اشاره کرد و گفت: امید عالیشاه به خاطر بازی‌های لیگ محروم شده است اما باید محرومیتش را در جام حذفی پشت سر بگذارد. چطور وقتی کارت زرد می‌گیرد در لیگ کارت زرد گرفته و در جام حذفی محاسبه می‌شود اما محرومیتش باید در جام حذفی محاسبه شود. سوال های ما همه بی جواب است و حسن زاده هیچ جوابی برای آن‌ها ندارد. آقای تاج پس از بازی با استقلال نامه‌ای نوشتند و اعلام کردند که لیدرها و تماشاگران پرسپولیس فوق العاده بودند و هیچ کار غیراخلاقی انجام ندادند اما گویا مسئولان کمیته انضباطی این موضوع را ندیده‌اند.

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من اگر جای آقای سیاسی بودم اجازه نمی‌دادم تیم روز جمعه به میدان برود. اینها می‌خواهند ما را بازنده کنند پس بهتر است بدون انجام بازی نتیجه 3 بر صفر به سود ذوب آهن شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار