بازدید 5030

وزیر خارجه بحرین حزب‌الله را گروه تروریستی نامید

وزیر خارجه بحرین در موضعی همسو با رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان را که با تروریست‌ها در حال نبرد است و سلاح وی تنها متوجه اشغالگران است، یک گروه تروریستی خواند.
کد خبر: ۴۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ 27 September 2014
وزیر خارجه بحرین در موضعی همسو با رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان را که با تروریست‌ها در حال نبرد است و سلاح وی تنها متوجه اشغالگران است، یک گروه تروریستی خواند.

به گزارش تسنیم، شیخ «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگو با تلویزیون «اسکای نیوز» تصریح کرد، ائتلاف بین‌المللی برای مواجهه با گروه داعش شامل جنگ نظامی و ایدئولوژی و خشکاندن منابع مالی گروه‌های تروریستی است.
شیخ خالد بن احمد آل خلیفه افزود: دولت بحرین در این حمله نظامی علیه داعش با هواپیماهای F 16 خود مشارکت دارد.

وزیر خارجه بحرین در موضعی همسو با رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را که با گروههای تروریستی در نبرد است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است، یک سازمان تروریستی قلمداد کرد.

وی در سخنانی علیه مقاومت لبنان -که تنها از اراضی این کشور در مقابل صهیونیست‌ها و متجاوزان دفاع می کند- حزب الله را در ردیف گروههای تروریستی القاعده قرار داد و مدعی شد: کشورهای عربی از وجود گروه‌های تروریستی متعدد مانند القاعده در شبه جزیره عربی و حزب‌الله تروریستی در لبنان که جنایاتی را علیه ملت‌های سوریه، لبنان، عراق و همچنین بحرین کرده است، رنج می‌برند.

وی ادامه داد، تروریسم گروه داعش در درجه نخست کشورهای عربی و سپس آمریکا و کشورهای جهان را هدف قرار داده است و ما بایستی از مشارکت آمریکا و حمایت آن از کشورهای‌مان، قدردانی کنیم.

این وزیر بحرینی مسئله مشارکت کشورهای عرب خلیج‌فارس را در جنگ علیه گروه تروریستی داعش اختیاری دانست و تأکید کرد مشارکت بحرین در جنگ علیه داعش تا پایان یافتن آن ادامه خواهد داشت و این یک گام بلند مدت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر