بازدید 11883
۴

ناظم متهم به تعرض محاکمه شد

قضات دادگاه کیفری استان تهران ‌برای صدور رای پرونده ناظمی که متهم است به سه کودک در مدرسه‌ای تعرض کرده وارد شور شدند.
کد خبر: ۴۲۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ 28 August 2014
قضات دادگاه کیفری استان تهران ‌برای صدور رای پرونده ناظمی که متهم است به سه کودک در مدرسه‌ای تعرض کرده وارد شور شدند.

به نوشت شرق، اولین شکایت در این پرونده توسط پدر پسری نوجوان مطرح شد و او به پلیس گفت: «پسرم توسط ناظم مورد آزار جنسی قرار گرفته و من به‌خاطر این موضوع شکایت دارم.» وقتی تحقیقات ماموران آغاز شد آنها متوجه شدند کسی که اولین‌بار ماموران فوریت‌های پلیسی را خبر کرده یکی از کارکنان مدرسه بوده. او که زنی جوان است، وقتی توسط یکی از دانش‌آموزان در جریان قرار گرفت ناظم، همکلاسی ‌او را به نماز‌خانه برده و قصد آزار وی را دارد بلافاصله خود را به نمازخانه رساند و متوجه واقعیت شد. این زن گفت: ما سعی می‌کردیم بسیار مراقب بچه‌ها باشیم و همیشه آنها را تحت‌کنترل داشتیم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم همکارم دست به چنین کاری بزند.

با بازداشت ناظم مدرسه و آغاز تحقیق از وی در شعبه 79 دادگاه کیفری ‌استان تهران، اولیای‌دم دانش‌آموز دیگر نیز به این شعبه مراجعه و شکایت خود را مطرح کردند. آنها نیز مدعی شدند فرزندشان توسط ناظم مورد آزار قرار گرفته ‌است. مادر این دانش‌آموز گفت: «مدتی بود متوجه تغییر رفتار فرزندم شده ‌بودم اما هرچه سعی می‌کردم بفهمم چه شده فایده‌ای نداشت. وضعیت تحصیلی او بد شده ‌بود در حالی‌که قبلا شاگرد زرنگی بود تا اینکه بعد از فاش‌شدن تعرض ناظم به یکی از دانش‌آموزان پسرم گفت او نیز توسط ناظم مورد آزار قرار گرفته ‌است.»

دادگاه فقط از اولیای‌ دانش‌آموزان و ناظم مدرسه تحقیق کرد و همچنین مدارک موجود در صحنه جرم نیز جمع‌آوری و برای آزمایش به پزشکی‌قانونی فرستاده ‌شد. در ادامه مدیر مدرسه برای عذرخواهی از خانواده‌هایی که فرزندانشان مورد آزار قرار گرفته بودند از سمت خود استعفا کرد و وزارت آموزش‌وپرورش نیز شکایتی را از ناظم مدرسه مطرح کرد. در ادامه والدین سومین دانش‌آموز نیز شکایت مشابهی را طرح کردند و خواستار پیگیری موضوع شدند.

قضات پرونده در ادامه، دستور معاینه سه کودک توسط پزشکی‌قانونی را نیز صادر کردند. در حالی‌که ناظم مدرسه منکر تعرض به کودکان بود، پزشکی‌قانونی اعلام کرد هرچند تجاوز جنسی به معنای قانونی اتفاق نیفتاده اما آثاری روی بدن کودکان وجود دارد که نشان از قصد تعرض دارد. به این ترتیب با تکمیل تحقیقات، رسیدگی به این پرونده آغاز شد و قضات در دو جلسه گفته‌های شکات و متهم را یک‌بار دیگر شنیدند و مدارک را مورد بررسی قرار دادند. روز گذشته قاضی محمدی‌کشکولی، رییس شعبه 79 دادگاه کیفری‌استان تهران و چهار قاضی مستشار آخرین دفاعیات متهم را اخذ و ختم رسیدگی را اعلام کردند و برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۴
هرچند تجاوز جنسی به معنای قانونی اتفاق نیفتاده

یعنی چی ؟
فقط اعدام
اعدام باید گردد
عجب صبرى خدا دارد....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل