بازدید 6740

فعالیت نخستین مراکز قانونی مشاوره ازدواج

کارهای قانونی برای ساماندهی مراکز مشاوره انجام شده است و اولین مراکز مجاز فعالیت خود را در هفته ازدواج آغاز می‌کنند‌‌.
کد خبر: ۴۲۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳ 10 August 2014
مدیرکل دفتر تعالی ازدواج وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه فضای مجازی محیط مناسبی برای انتخاب همسر نیست، گفت که کارهای قانونی برای ساماندهی مراکز مشاوره انجام شده است و اولین مراکز مجاز فعالیت خود را در هفته ازدواج آغاز می‌کنند‌‌.

بهمن بهمنی در گفت‌وگو با فارس درخصوص ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج گفت: خوشبختانه کارهای قانونی برای ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج انجام شده است و اولین مراکزی که به صورت مجاز و قانونی به آنها اجازه فعالیت داده شده است در هفته ازدواج فعالیت خود را شروع می‌کنند‌.

وی درخصوص نظارت روی سایت‌های همسریابی نیز گفت: در این خصوص با پلیس فتا رایزنی‌هایی انجام شده است و ما به دنبال این هستیم که به صورت قانونی برای این سایت‌ها قوانینی در نظر گرفته شود و به صورت رسمی ساماندهی شوند‌.

مدیرکل دفتر تعالی ازدواج تصریح کرد: اما توصیه من به جوانان این است که برای انتخاب همسر از فضای مجازی استفاده نکنند و در صورتی که این کار را انجام دادند سریع آن را وارد چارچوب خانواده کنند تا با نظارت والدین از آسیب‌های احتمالی پیشگیری شود‌.

بهمنی افزود: همچنین افرادی که در دام سایت‌های همسریابی گرفتار می‌شوند می‌توانند از طریق پلیس فتا شکایت خود را مطرح و پیگیری کنند و ما هم‌اکنون درگیر این هستیم که به صورت زیربنایی اقداماتی صورت گیرد که منجر به تبیین قوانین شود اما هم‌اکنون متاسفانه نظارتی بر عملکرد این سایت‌های غیرمجاز وجود ندارد‌.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی