بازدید 3304

تعداد شهدای غزه به ۱۶۵۶ تن افزایش یافت

تعداد شهدای فلسطینی از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، به یک هزار و 656 تن رسید.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ 02 August 2014
تعداد شهدای فلسطینی از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، به یک هزار و 656 تن رسید.

به گزارش ایرنا، به نقل از رسانه ها، از دیروز (جمعه) در پی نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی، نظامیان صهیونیست حملات هوایی و توپخانه ای خود را تشدید کرده و حدود یکصد تن از مردم بی پناه غزه را فقط در رفح به شهادت رساندند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در این زمینه گفت: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون دستکم یک هزار و 656 فلسطینی به شهادت رسیده اند که بیشتر آنها غیرنظامی هستند.

رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود به غزه با زیرپا گذاشتن همه قوانین و مقررات بین المللی و عدم پایبندی به اصول اخلاقی و انسانی، از طریق زمین، هوا و دریا مردم بی پناه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

با وجود گذشت 26 روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، ملت مبارز فلسطین همچنان با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده و ارتش رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه 2014) حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بی گناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر