بازدید 11196

فرار مرگبار قاچاقچی حرفه‌ای از دستان پلیس

با کسب خبری مبنی بر حضور یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب این یگان که حدود دو ماه قبل پنج کیلوگرم هروئین را به قم منتقل و متواری شده بود با کسب دستور از مقام قضایی اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر مخفیگاهش را شناسایی و برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.
کد خبر: ۴۱۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱ 25 July 2014
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم گفت: یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر، قبل از دستگیری از پنجره ساختمانی پنج طبقه بیرون پرید و در دم جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ منوچهر طالبی گفت: با کسب خبری مبنی بر حضور یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب این یگان که حدود دو ماه قبل پنج کیلوگرم هروئین را به قم منتقل و متواری شده بود با کسب دستور از مقام قضایی اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر مخفیگاهش را شناسایی و برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.

وی افزود: با ورود ماموران به مخفیگاه متهم، وی برای فرار از قانون و با علم به اینکه مشمول مجازات سختی خواهد بود، با آویزان شدن از پنجره آشپزخانه طبقه پنجم، قصد فرار و اختفا داشت که سقوط و در دم فوت کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم افزود: با اعلام موضوع به قاضی ویژه قتل و انجام اقدامات قانونی، متوفی به عوامل بهشت معصومه تحویل داده شد.

وی گفت: همچنین با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر دو قاچاقچی که مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین به قم منتقل کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ طالبی افزود: در بازرسی از داخل خودروی قاچاقچیان یک بسته هروئین به وزن حدود یک کیلوگرم کشف شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس