بازدید 10713

حزب‌الله لبنان هواپیماهای بدون سرنشین می‌سازد

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که حزب الله لبنان با استفاده از پوشش شرکت‌های لبنانی در حال ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین است.
کد خبر: ۴۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 15 July 2014
وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که حزب الله لبنان با استفاده از پوشش شرکت‌های لبنانی در حال ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین است.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری ام تی وی؛ وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است حزب الله لبنان با استفاده از شرکت های لبنانی برای پیشبرد برنامه های نظامی مربوط به نیروهایش کمک می گیرد.

این وزارتخانه آمریکایی در ادامه مدعی شده است: شرکت استار گروپ هولدینگ که مقر اصلی آن در بیروت است،‌ در حال خرید مواد و دستگاه های لازم برای این حزب به منظور ساخت هواپیماهای بدون سرنشین است.

نشریه آمریکایی وورلد تریبیون در گزارشی در این خصوص به نقل از دیوید کوهن معاون وزارت خزانه داری آمریکا می نویسد: شبکه خرید وسیع و گسترده حزب الله از نظام مالی بین المللی برای توسعه توان نظامی این حزب در سوریه و فعالیت های تروریستی در تمام اقصی نقاط جهان استفاده می کند.

این نشریه آمریکایی می افزاید: دولت آمریکا هرگونه تعامل با مالکان این شرکت لبنانی و شرکای آنها را ممنوع اعلام کرده است.

براساس نوشته این نشریه آمریکایی: منابع مسئول و آگاه در این باره تاکید کردند که شرکت استار گروپ برای موتورها و دستگاه های ارتباطات الکترونیکی و سیستم های ناوبری از چین و امارات متحده عربی تهیه شده است و حزب الله مواد دیگری را از کشورهای کانادا و اروپایی و آمریکا تهیه و فراهم کرده است تا از این طریق بتواند هواپیماهای بدون سرنشین بسازد و در طرح های دیگر هم از این تجهیزات استفاده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر