بازدید 25638

کمی اضافه‌بار دستاورد هنرمندان مشوق تیم‌ملی!

سرانجام برگشتند بعد از 2 هفته پر هیاهو . دو هفته ای که شاید تنها دو یا 3 شبی را در کنار ملی پوشان بودند و خیلی هم حضور گرمی در میان مردم نداشتند.
کد خبر: ۴۱۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰ 29 June 2014
سرانجام برگشتند بعد از 2 هفته پر هیاهو . دو هفته ای که شاید تنها دو یا 3 شبی را در کنار ملی پوشان بودند و خیلی هم حضور گرمی در میان مردم نداشتند.

به گزارش خبرآنلاين، گروه هنرمندان اعزامی به برزیل غیر از دو یا سه شبی را که در سالوادور در هتل تیم ملی بودند و چند عکسی را با هم به یادگار گرفتند تقریبا در باقی طول سفرجدا از تیم ملی بودند.هتلهای 5 ستاره ، مسافرت های هوایی و زمینی و فرصت گشت و گذار در ریو و بودن چند ساعته گهگاهی در کنار تیم ملی.

هنرمندان که ابتدا قرار بود برای ساخت پروژه ای برای شبکه خانگی به برزیل بروند بعد از حواشی بسیار ، سرانجام با تعدادی محدود که کمتر از 20 نفر بودند راهی سفر شدند تا مشوق تیم ملی شان باشند. جماعتی که انتشار همان اولین تصویرشان در تهران غوغایی به پا کرد. اتفاقی که در لحظه ورود به تهران، محراب قاسمخانی که این بار دیگر شلوار بلند و گشاد پوشیده، درباره اش می گوید: «دیدی چه شلوغی شد. اصلا نگذاشتند ببینند چی شده و چه اتفاقی افتاده!» و رضا یزدانی حرف های او را این طور تکمیل می کند: «باز دم همشهری جوان گرم با جلدی که بستند یک گوشه ای از اتفاقات را توضیح دادند. بابا آنجا ما از فوتبال آمده بودیم. تا حالا دیدی کسی با شلوار پارچه ای رسمی فوتبال بازی کند؟ خب معلوم است که ما با شلوارک رفته بودیم فوتبال!»

او که در این سفر بیشتر همراه بود با محراب قاسمخانی و پژمان جمشیدی می گوید از بازی های تیم ملی راضی بوده و به نظرش بچه ها تمام تلاششان را کرده بودند. محراب هم می گوید: «قبل از بازی ها که اصلا امیدی نداشتیم. ولی همین که تا بازی آخر و دقایق پایانی هنوز امیدمان زنده بود، خودش خیلی حال داد.»

به عکس این دو اما پژمان که سابقه 12 بازی ملی هم دارد ، حسابی از بازی تیم ملی ناراضی بود. او در این باره می گوید: «خیلی بد بودیم. همه اش دفاع. هیچ وقت آرژانتین و نیجریه این قدر ضعیف نبودند. ما اگر تیم 98 مان را در این بازی ها داشتیم به راحتی از این گروه صعود می کردیم.»

پرسیدن سوالی مشابه از محمدرضا شریفی نیا و نرگس محمدی خیلی هم تاثیری ندارد چون این دو بیش از هر چیز سرگرم جمع و جور کردن سوغاتی های زیادشان  بودند. فرصت زیاد این گروه هنرمند برای خرید از شاپینگ سنترهای مختلف برزیل البته باید هم اینچنین اضافه بار به همراه داشته باشد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۲۶
خداییش چی بگم؟
میگن یه اسپانسر خصوصی این هزینه رفت و برگشت و تفریحات رو پرداخت کرده ای کاش یه صحبتی با همین اسپانسرا می کردن تا وام های ازدواجی که بانکها پرداخت نمیکنند رو مثلا به 100 تا زوج جوون میدادن تا زندگیشونو شروع کنن.بهتر نبود؟؟؟
اصلن رفتن ک رفتن خوب کردن رفتن ب کسی چ مربوط؟عجب مردمانی داریم ها
ما از پشت كوه اومديم آقاي قاسم خاني
اینان تقصیری ندارند مسافرت و خوش گوزرونی. هرکسی بود وفتی مجانی به سفری میرفت چنین تفریح میکرد مگر کارکنان دستگاههای دولتی در ماموریتهای خارج از کشور آسته میرند آسته میان.؟ مهم حرکت دور از انتظار وسوال برانگیز اسپانسر مورد نظر است که باید دید چه اهدافی پشت پرده داشته و دارد؟ بهتر است رسانه ها علت این دست و دلبازی را بررسی کنند
اگه هزینه سفرشون از بودجه بیت‌المال بوده باشه من یک ریال از حق خودمو زن و بچمو حلال نمی‌کنم ..
قانون 20و80 همينه ديگه .20 درصد هميشه منتفعند. 80 درصد حسرت مي خورند كه چرا!
خدا را شكر كه لا اقل هنرمندان ما به رسالت واقعيخود در برزيل (خريد سوغات)عمل كردند در اين مورد هم نمونه بوديم بهتر است به جاي اين روشها به تيمهاي پايه همان بچه هاي زمين خاكي آبادان بندرعباس و....بپردازيم به اميد 2018 روسيه
با هزینه دولتی که نرفتند شما اینقدر انتقاد می کنید
حس می کنم به حریم زندگی خصوصی مردم وارد شدین ! اینکه یه عده هنرمند هستند دلیل نداره که چشم ما همه جا حتی تو فرودگاه بالا سرشون باشه ! اونا هم میخوان برای خودشون اینور اونور برن به کسی واقعا ربطی داره ؟!
در متن همين خبر كوتاه مي‌توانيد دليل وضعيت فعلي هنر و خصوصا سينماي كشورمان و عدم استقبال مردم از آن را متوجه شويد.
با کدام پول؟
حاج اقا تقبل الي اله
وای خدا مسخره ترین کشور تو دنیا ایرانه! بابا چیکار دارین اونا اونجا چیکار کردن یا چرا رفتن؟! کدوم کشور انقدر به کار و زندگی بازیگرها و هنرمنداش کار داره که شما دارین؟ اینکه چی خرید کردن یا توریستی بوده به ما چه ربطی داره؟ عجب بدبختیه زندگی تو ایران. اینکه مردم هم عکس العمل نشون دادن، نشون دهنده بد بودن کار اونها نیست! همین مردم تو پیج مسی و داور و حقیقی و مجری بزریلی و ... رفتن فحش دادن!
من نمیفهمم این حریم ها کی میخواد تو ایران حفظ بشه. طرف رفته برزیل بعد حق نداره شلوارک بپوشه!! کی شماها دست ازین کارا برمیدارین؟!
بالاخره معلوم نشد با پول بیت المال رفته بودن یا از جیب مبارک خرج کرده بودن!!!
آقا یکی شفاف سازی کنه
یرزیل فوقالعاده کشور گرونیه، بعید میدونم کسی به جز قهوه چیزی خریده باشه!...بندگون خدا
اگه با پول مردم رفته باشند واقعا شرم آوره
البته این روزا ...
به ما و شما چه ربطی داره که اینا سوغاتی گرفتند . وای ما ملت چقدر حسودیم
ریا، دو رویی، تظاهر... فقط همین...
خسته نباشن...سفیر های فرهنگی ایران که برای حمایت فرهنگی رفته بودن با شلوارک که احتمالا نماد فرهنگ ایرانی هست خوش درخشیدن و دستاوردهای سفرشون که همان سوغاتی های برزیل و خرج دلارهای فرهنگی بوده به ایران بازگشتن!!!!!!!!!!
مسئولین فرهنگی باید جوابگو باشن
واقعا با اين همه هزينه كي روش 7ميليارد تومان بجز هزينه هي ثابت و متغير .به نظر شما اين افتخار داره مگه ما رفته بوديم كه گل نخوريم كدام بازي قشنگ تورا به خدا اين همه حيف و ميل كردن بيت المال به اسم فوتبال ما مسلمانيم خودمان را گول نزنيم و واقعيت اينكه بدترين بازي را ارائه كرديم نپوشانيم خسه چهار تا تيم با يك چهارم مبلغ مربي ما به دور بعد صعود كردن
هنر را به كجا ميبريم
اينها سفراى فرهنگ وهنر ما بودند؟
متاسفم
اصلا" قانع کننده نبود . حیف پول
میشه بفرمایید چرا سفر این چند نفر اینقدر برای خبرگزاریهای کشور مهم شده ؟ یعنی مردم دیگه هیچ معضل و مشکلی ندارن؟ اگه اینها نمیرفتن برزیل ، زندگی مردم گل و بلبل میشد؟ بابا بس کنید...
تیم 98 مان از ضعیفترین آلمان تاریخ 2 گل خورد اونوقت میتونست جلو آرژانتین +مسی دوام بیاره؟؟
اونوقت این هنرمندای خانم ورزشگاه برن برا تشویق تیم ملی ایرادی نداره ایران زنا برن ورزشگاه ایراد داره !!!!!! این آقایون هنرمند برن ورزشگاه خانمای بی حجاب بینن ایراد نداره ما از تلویزیون چند تا خانم ببینیم ایراد داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ورزشگاه های برزیل نا هنجاری نداره ورزشگا ههای ایران داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل