بازدید 23042
۷

زنان بازداشت شده در ورزشگاه آزادي آزاد شدند

با پيگيري فوري و با همكاري نيروي انتظامي اسباب آزادي اين افراد را فراهم شد و در همان لحظات اول زنان حامي تيم ملي از اين بازداشت كوتاه‌مدت رها شدند.
کد خبر: ۴۱۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱ 24 June 2014
پيگيري‌هاي دفتر رييس‌جمهوري و معاونت امور زنان باعث شد زنان بازداشت شده در روز جمعه مقابل ورزشگاه واليبال، آزاد شوند.

شهيندخت مولاوردي، معاون امور زنان رياست‌جمهوري در اين خصوص به برنا گفته است: دفتر رياست‌جمهوري به محض اطلاع از اين اتفاق كه در همان دقايق ابتدايي بازداشت صورت گرفت دستور ويژه‌يي براي پيگيري و آزادي اين افراد صادر كرد و معاون امور زنان رياست‌جمهوري با پيگيري فوري و با همكاري نيروي انتظامي اسباب آزادي اين افراد را فراهم ساخت و در همان لحظات اول زنان حامي تيم ملي از اين بازداشت كوتاه‌مدت رها شدند.

وي افزود: بحث اتخاذ تدابير و ساز و كارهاي لازم براي ورود زنان به ورزشگاه‌ها توسط دفتر رييس‌جمهور، وزير ورزش و جوانان و معاونت امور زنان رياست‌جمهوري در حال بررسي است تا به صورت ريشه‌يي اين مشكل حل و فصل شود. اين موضوع را بنده در هيات دولت مطرح كردم و رييس‌جمهوري به دنبال آن دستور بررسي آن را صادر كردند كه به زودي نتايج آن به اطلاع عموم خواهد رسيد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۰
انتشار یافته: ۷
اصلا چرا بازداشت شدند؟! همین که از ورود آنان به ورزشگاه ممانعت کردند کافی بود. هرچند می توان این مسئله را با تدبیر و خردمندی مدیریت و حل کرد.
اي خدا
جلاالخالق زنان یواش یواش اول بعنوان تماشاچی وارد ورزشگاه می شن بعد به مرور با مردان در ورزشگاه بازی هم خواهند کرد آقا دو تیم تشکیل میدهیم یک تیم خانم در مقابل آقا بازی می کنند آخر زمان شده به خدا....مسئولان به هوش باشید
چرا اینقدر ترحم؟ اگر چند تا از اینها را 5 سال زندانی کنند دیگر به فکر این کارهای خلاف نمی افتند. جای زن ایران در استادیوم نیست بلکه در جایگاه والای آشپزخانه است.
بنطرم این برخورد فیزیکی شایسته نطام ما نیست باید مسئولان محترم چاره اندیشی کنند کجا گفته شده ورود ورزشکاران زن به مجموعه های ورزشی حرام است.بالاخره خیلی از زنان دوست دارند همانند مردان در ورزشگاه حضور داشته باشند و این عیب نیست . یک فکر اساسی کنید عصر حجر که نیست .
بعدا به چه جرمی گرفتنشون؟؟؟
زمانی خواهد رسید هم به این کار خواهیم خندید و هم بغضمان خواهد گرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست