بازدید 5931

خطر سیل و آبگرفتگی در شمال آذربایجان غربی

خطر سیل و آبگرفتگی معابر طی امروز و فردا شمال استان را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۴۰۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ 03 June 2014
مدیر کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: خطر سیل و آبگرفتگی معابر طی امروز و فردا شمال استان را تهدید می‌کند.

مطلبی فر در گفت‌وگو با ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اعلام مطلب فوق افزود: آسمان استان طی امروز کمی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در شمال و مرکز استان رگبار و رعد و برق و برای فردا‌ (چهارشنبه) نیز قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد در نواحی شمالی همراه با رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال وزش شدید باد در استان به اندازه‌ای که در تهران به وقوع پیوست نخواهد بود، افزود: خطر سیل و آبگرفتگی معابر در شمال استان بیشتر محتمل می باشد و لذا ضروری است تا شهروندان با رعایت نکات ایمنی از تردد در مسیر های پرخطر خودداری کنند.

مطلبی فر با بیان اینکه انتظارات مردم و مسئولان از اداره کل هواشناسی زیاد است افزود:متاسفانه اعتبارات کافی در راستای خرید تجهیزات و فراهم کردن زیرساخت‌های تاسیسات هواشناسی تخصیص نمی‌یابد و انتظار داریم تا مسئولان توجه جدی و اساسی به امر هواشناسی داشته باشند.

مدیر کل هواشناسی آذربایجان غربی با اعلام اینکه هزینه ایی که در بحث هواشناسی صرف می‌شود، سرمایه‌گذاری است، افزود: اطلاعیه‌ها و هشدارهایی که سازمان هواشناسی در مواقع اضظراری صادر می‌کند، باعث کاهش جدی خسارات به بخش‌های مختلف و کاهش تلفات مادی و انسانی می‌شود که این امر نقش و اهمیت هواشناسی را پررنگ‌تر می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها