بازدید 20115

پایان فرود اضطراری، ۷۴۷ راهی مالزی شد

علت درخواست فرود اضطراری را نیاز فوری یک بانوی 60 ساله به خدمات پزشکی به دلیل افت فشارخون بود.
کد خبر: ۴۰۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲ 03 June 2014
هواپیمای بویینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که روز دوشنبه در مسیر پروازی تهران ـ کوالالامپور در فرودگاه بین المللی زاهدان فرود اضطراری کرد، ساعت 18و20 دقیقه این فرودگاه را به مقصد مالزی ترک کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با تایید این خبر افزود: هواپیمای بویینگ 747 شرکت ایران ایر به شماره پرواز 814 که ساعت 15 دقیقه بامداد امروز با 290 مسافر از تهران به مقصد کوالالامپور حرکت کرده بود در ساعت دو بامداد تقاضای فرود اضطراری از فرودگاه زاهدان داشت.

حسن اعرابی مقدم علت درخواست فرود اضطراری را نیاز فوری یک بانوی 60 ساله به خدمات پزشکی به دلیل افت فشارخون عنوان کرد و ابراز داشت: پس از ارائه خدمات پزشکی لازم به این بیمار که حدود یک ساعت به طول انجامید هواپیما آماده ادامه مسیر به مقصد مالزی شد اما به دلیل آشکار شدن نقص فنی در سامانه هیدرولیک ناچار به توقف مجدد در فرودگاه زاهدان شد.

وی ابراز داشت: پس از ارسال قطعه یدکی از تهران و رفع عیب هواپیما این پرواز دقایقی پیش زاهدان را به مقصد فرودگاه کوالالامپور در کشور مالزی ترک کرد.

وی با اشاره به میزبانی از مسافران در چند هتل و سالن ترانزیت فرودگاه زاهدان در چند ساعت توقف اجباری، گفت: اقدامات انجام شده برای حفظ سلامت مسافران مطابق استانداردهای رایج دنیا است.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان ابراز داشت: زاهدان در مسیر کریدور بین المللی هوایی قرار دارد و روزانه حدود 100 پرواز خارجی از آسمان این شهر مرزی عبور می کنند.

در زمان حاضر به جز زاهدان چند فرودگاه دیگر شامل چابهار، زابل و ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان پروازهای منظم داخلی و خارجی دارند اما فرودگاه سراوان فقط در موارد خاص فعال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل