بازدید 9075

توصیه آیت‌الله مصباح به جبهه پایداری

کد خبر: ۴۰۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴ 21 May 2014
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: آیت‌الله مصباح با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطاب به اعضای جبهه پایداری، گفتند که مسئله مهم در این برهه زمانی کار فرهنگی است و باید مردم را در جریان آنچه در مورد مسائل فرهنگی در حال به وقع پیوستن است، قرار دهید.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد و آقای آقاتهرانی گزارشی از روند کار‌های اقدام شده و تصمیمات جبهه پایداری را به اطلاع ایشان رساندند.

وی افزود: علامه مصباح ضمن سفارش به تقوا، رعایت مسائل شرعی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و باقی‌ماندن خط امام و رهبری بر ضرورت کار تشکیلاتی تاکید کردند و فرمودند که کار تشکیلاتی یکی از ضروریات است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: آیت‌الله مصباح با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطاب به اعضای جبهه پایداری، گفتند که مسئله مهم در این برهه زمانی کار فرهنگی است و باید مردم را در جریان آنچه در مورد مسائل فرهنگی در حال به وقع پیوستن است، قرار دهید و به تبیین اتفاقات فرهنگی بپردازید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی