بازدید 3405

حملات تند سخنگوی جبهه پایداری به اصلاح طلبان

سخنگوی جبهه پایداری با انتقاد از حمله اصلاح‌طلبان علیه دولت، گفت: اصلاح‌طلبان می‌گویند سفره مردم کوچک شده است. سفره مردم را به قدری کوچک کردید که هر قدر بزرگ شود، باز هم کوچک دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 29 October 2023

به گزارش تابناک، «مجید متقی‌فر» سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رویکرد این جبهه اظهار کرد: نگاه ما به انتخابات، فراحزبی و فراجناحی است. انتخابات به کل ملت ایران تعلق دارد و جهت‌گیری‌ها هم باید به گونه‌ای باشد که ملت، پیروز انتخابات شود. روح حاکم بر انتخابات باید متناسب با فرهنگ انقلاب باشد.

وی افزود: فراموشی آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و شهدا در انتخابات یعنی فراموش‌کردن ملت. بالاخره ما ایرانی آباد، زیر سایه اسلام می‌خواهیم؛ چرا که اسلام جامع‌ترین تأمین‌کننده منافع ملت، دولت و کشور است. البته اگر مجلس کارآمد، متعهد و انقلابی شکل بگیرد، منافع آن، به ملت می‌رسد و مشکلات مردم را حل می‌کند؛ اما اگر مجلس به فرقه‌گرایی و گروه‌گرایی دچار شود، مردم آسیب خواهند دید.

 

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه هدف انتخابات، پیروزی احزاب نیست اضافه کرد: هدف در انتخابات، پیروزی احزاب نیست و نباید باشد. احزاب می‌توانند کمک کنند تا انتخابات به سمت منافع ملت، حرکت کند؛ منافع ملت در قانون اساسی تعریف و در رهنمودهای امامین انقلاب نیز تصریح شده است. اگر ما بر مدار ولایت بچرخیم و امور را بر مدار رهنمودهای ایشان تنظیم کنیم در این صورت قطعاً در همه عرصه‌های نبرد، پیروزیم. البته اطاعت از ولی‌امر یک شعار و سلیقه نیست بلکه امری کاربردی است.

کسی انقلابی نباشد، تعهدی به آرمان‌ها ندارد
متقی‌فر ادامه داد: اگر مجلس تابع قانون اساسی و تابع رهنمودهای امام(ره) و رهبری باشد، حتماً کارآمد خواهد بود. اگر روح انقلابی از مجلس حذف شود، روح کارآمدی، دلسوزی و دغدغه‌مندی هم حذف می‌شود. وقتی روح انقلابی حاکم نباشد، روح دینی هم کنار می‌رود و در نتیجه، تعهدات ملی نیز حس نخواهند شد. این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اسلام‌گریزی و انقلابی‌گریزی، بزرگ‌ترین آسیب در انتخابات است تاکید کرد: اگر کسی انقلابی نباشد، تعهدی هم به انقلاب و شهدا نخواهد داشت و همواره، متناسب با منافع فردی و گروهی، در مجلس حضور پیدا خواهد کرد.

وی در ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم اظهار کرد: این مجلس نسبت به مجلس قبلی، انقلابی است و کارهای زیادی انجام داده و مصوبات خوبی داشته است؛ البته این مجلس ضعف‌هایی هم دارد که اگر بررسی کنید، به تعدادی از نمایندگان خواهید رسید که در شجاعت، ولایی‌بودن، انقلابی‌بودن و بصیرت، کم آورده‌اند. اگر این افراد نبودند، حتما مجلس خدمتگزار تری در این ۴ سال می‌داشتیم.

 

ایجاد شرکت سهامی در انتخابات، منطبق بر رهنمودهای امام(ره) و رهبری نیست
متقی‌فر با اشاره به فهرست‌های انتخاباتی و با تأکید بر اینکه مردم از ایجاد شرکت تعاونی و سهامی خوش‌شان نمی‌آید، اظهار کرد: وحدت باید وحدت دینی و آرمانی باشد. ایجاد شرکت سهامی در انتخابات، منطبق بر رهنمودهای امام(ره) و رهبری نیست. وحدت، معطوف به وحدت امت است. وحدت اعتباری، پایداری ندارد و مدت زمان دارد. وحدت، امری پایدار در جامعه اسلامی است و همیشه باید در آن وجود داشته باشد، نه فقط در ایام انتخابات.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: گاهی احزاب به جای اینکه در تقویت وحدت امت نقش داشته باشند، نقش تفرقه‌انگیزی دارند و مردم را دچار شک و تردید می‌کنند و این معضل، با تهمت‌زدن به این و آن و متهم‌کردن جریان انقلابی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی جریان‌ها که توسط مردم از حاکمیت کنار گذاشته‌اند، بسیار ناراحت‌اند گفت: غرب‌گراها برای بازگشت به قدرت، به جای تغییر رویه‌ی غلط گذشته، دیگران را متهم می‌کنند. این‌ها می‌خواهند کشور، دوباره مسیر غرب را برود و مردم را بدبخت کنند.

متقی‌فر اضافه کرد: اصلاح‌طلبان و غرب‌گراها، در حال حذف‌شدن از عرصه قدرت و سیاست هستند و به همین دلیل، دارند دست و پا می‌زنند و منتظرند که اتفاقی مثل حوادث پارسال، رخ دهد تا بتوانند دوباره فعال شده و با حمایت از اغتشاشات، احکام دینی را به چالش بکشند.

بعضی اصلاح‌طلب‌ها با گروه‌های مسلح ضد انقلاب همنوا می‌شوند
سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: ما به عنوان جبهه پایداری همیشه از ابتدای تاسیس در ششم مرداد ۱۳۹۰ تا امروز، اعلام کرده‌ایم که اگر جایی خلاف رهنمودهای رهبری و امام(ره) موضع‌گیری کردیم، به ما گفته شود. ناراحتی عده‌ای از ما چیست که اینقدر هجمه وجود دارد؛ چه ضعفی از ما دیده‌اند؟ یک سری دروغ علیه مسئولان جبهه پایداری می‌گویند که جواب هم داده شده اما همچنان دروغ‌های خود را تکرار می‌کنند. ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم ولو اینکه صدها بار دیگر به ما انگ افراط بزنند. اگر تبعیت از امام(ره) و رهبری و عملیاتی‌کردن رهنمودهای آنان، عملی افراطی است، بله ما افراطی هستیم. افراطی، به کسی می‌گویند که در فضای جهالت قدم بر داشته و آرمان، هدف و ایدئولوژی ندارد اما مسیر ما کاملا روشن است.

باید نهایت دقت صورت بگیرد تا «فرد اصلح» را انتخاب کنیم
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: چه از کسانی که در حال حاضر نماینده هستند و چه از دوستان دیگری که می‌شناختیم، درخواست کردیم که پیش‌ثبت‌نام کنند و عدد بالایی را هم در نظر گرفتیم زیرا باید نهایت دقت صورت بگیرد تا وظیفه خود را به طور کامل انجام بدهیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به روند وحدت اصولگرایان برای انتخابات آینده تاکید کرد: اگر فضا به سمت شایسته‌گزینی و انتخاب اصلح رفت، سعی خواهیم کرد با سایر نیروهای انقلابی وحدت کنیم؛ در غیر این صورت به حداکثر افراد مشترک در فهرست‌ها برسیم. اگر هم فضا به سمت شایسته‌گزینی نرفت، سعی می‌کنیم شکاف زیاد نشود.

متقی‌فر گفت: در صورت اختلاف سلیقه و حتی عدم توافق، تلاش ما عدم تضعیف گروه‌هایی است که در دایره اصولگرایی تعریف می‌شوند. از آن‌ها نیز دعوت می‌کنیم، پایداری را تضعیف نکنند؛ زیرا منفعت این کار، به دشمن می‌رسد.

وی در ادامه با انتقاد از کم‌کاری مجلس درباره اصلاح قانون انتخابات اضافه کرد: مجلس، درباره سیاست‌های ابلاغی انتخابات، کم لطفی کرد و آنطور که انتظار داشتیم، عمل نکرد. مجلس می‌توانست دقت بیشتری داشته باشد و قانون انتخابات را غنی‌تر کند. البته انصافاً قانون موجود، بهتر از قانون قبل است. امیدواریم که در آینده، اصلاحیه بخورد و کاستی‌های آن جبران شود.

اصلاح‌طلبان مردم را بیکار کردند و حالا طلبکار هستند
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور اظهار کرد: آقای رئیسی عضو جبهه پایداری نیست و مشخص است که در سپردن مسئولیت‌ها، به پایداری‌بودن یا نبودن افراد توجهی نکرده است. باید آقای رئیسی را حمایت کرد. نسبت آقای رئیسی با رهبری، مانند رهبری با امام(ره) است. یعنی همانگونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی(ره) به لحاظ تقید شرعی ارتباط داشتند، ارتباط آقای رئیسی با رهبر انقلاب نیز همان‌گونه است و این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد.

سخنگوی جبهه پایداری بیان کرد: ارتباط جبهه پایداری با دولت، به صورت سیستماتیک برقرار است و بعضی از اعضای ما در جلسات تکلیفی نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور شرکت می‌کنند و نظرات را انتقال می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ما یقین داریم آقای رئیسی چیزی را که نظر رهبر انقلاب باشد، حتما اجرا می‌کند چرا که آقای رئیسی از رهبر انقلاب، علاوه بر تکلیف قانونی، به لحاظ شرعی نیز اطاعت می‌کند؛ رئیس دولت در نظام جمهوری اسلامی باید اینگونه باشد.

متقی فر گفت: آقای رئیسی در مواقع مختلف، نشان داده که یکی از خدمت‌گزارترین مسئولان بعد از انقلاب اسلامی است و هر جا حادثه‌ای اتفاق می‌افتد، شخصا در صحنه حاضر می‌شوند. آقای رئیسی در هیچ زمینه‌ای، کوچک‌ترین توقفی ندارد. گر چه مشکلات زیاد است اما طولی نمی‌کشد که اقدامات اقتصادی مبنایی دولت سیزدهم، نتیجه خواهد داد.

وی با اشاره به تلاش دولت برای تقویت معیشت اقشار ضعیف گفت: دولت برای تقویت اقتصاد خانوارهای ضعیف، مشوق‌هایی در نظر گرفته است و این اقدامات کاملا محسوس هستند.

 

جبهه پایداری، نتیجه‌گرایی و تکلیف‌گرایی را جدای از هم نمی‌داند
وی در ادامه با اشاره به نسبت جبهه پایداری با بحث نتیجه‌گرایی تصریح کرد: جبهه پایداری، نتیجه‌گرایی و تکلیف‌گرایی را جدای از هم نمی‌داند. گاهی با بررسی فهرست داوطلبین، به افراد خاص‌تر و ناب‌تری می‌رسید که متاسفانه اصلاح‌طلب‌ها و حتی برخی مدعیان اصولگرایی مکررا آن را در قالب واژه جعلی خالص‌سازی در رسانه‌های خود مطرح می‌کنند. ما در اسلام، خالص‌سازی به معنای یک دست‌کردن جناحی نداریم اما مسلما در انتخاب‌هایمان توجه زیادی به ارتقای مستمر ایمان و تقوای افراد در هر دوره داریم. البته باید اقتضائات زمانه را نیز در نظر گرفت. امیرالمؤمنین(ع) هم نتوانست همه استاندارانش را آنطور که می‌خواهد، انتخاب کند. ما در جبهه پایداری به این موضوع مهم توجه داریم.

کسی حق ندارد حکم خدا را به چالش بکشد
سخنگوی جبهه پایداری در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به موضع این جبهه درباره طرح «ساماندهی فضای مجازی» گفت: القای این تحلیل که جبهه پایداری پشت این طرح قرار دارد، انحرافی است. وقتی مصالح و منافع کشور به خطر می‌افتد، باید در کجا مقابل آن بایستیم؟ شرف انسانی و اسلامی ما را به حراج می‌گذارند، بعد ما بنشینیم بگوییم که چون به ما تندرو می‌گویند، باید سکوت کنیم. غوغای رسانه‌ای ایجادشده در خصوص طرح ساماندهی، سیاه‌نمایی و به انحراف‌کشیدن افکار عمومی بود که در آن ادعا شد، می‌خواهند آزادی را بگیرند. متقی‌فر با بیان اینکه همه‌ی کشورها به دنبال جلوگیری از آزادی مخرب هستند، افزود: هیچ حاکمیتی اجازه نمی‌دهد نسل‌ها نابود شوند. علاوه بر اصلاح‌طلبان، حتی برخی از اصولگراها نیز مخالف بودند اما جبهه پایداری رسماً طرفدار این طرح است. یکی از دلایل انقلابی‌بودن مجلس یازدهم، همین موضوع ساماندهی است.

این فعال سیاسی همچنین درباره قانون حجاب و عفاف، تصریح کرد: بحث حجاب و عفاف مسئله بزرگ‌تری نسبت به فضای مجازی است. بی‌حجابی در واقع به چالش‌کشیدن حکم خداست و هر مسلمانی باید با آن مخالف باشد. کسی حق ندارد حکم خدا را به چالش بکشد و ایستادن مقابل هر کدام از احکام دین، مجازات دارد. البته ما با بررسی لایحه‌ی حجاب، اشکالات زیادی از آن گرفتیم و نظرات اصلاحی را نیز به نمایندگان محترم اعلام کردیم.

متقی‌فر با اشاره به اغتشاشات پاییز سال گذشته اظهار کرد: کشف حجاب که امروز مورد مناقشه است، یک پروژه امنیتی است و این موضوع، از بیرون هدایت می‌شود. کشف حجاب به بهانه‌ای برای آدم‌کشتن، آشوب‌کردن و آتش‌زدن اموال مردم تبدیل شده و معلوم است که این کارها مربوط به حجاب نیست و بحث کلیت نظام مطرح است. بنابراین قانون حجاب، واجبی الهی و مربوط به کلیت نظام و کشور است و فقط مربوط به جبهه پایداری نیست؛ بنابراین حتماً باید تصویب و اجرا شود.

جبهه پایداری بر نظارت فقها تاکید دارد
متقی‌فر در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره انتساب عنوان «پدر معنوی جبهه پایداری» به مرحوم آیت‌الله مصباح‌یزدی تأکید کرد: پدر معنوی، تعبیر خوبی نیست. برای درک بهتر موضوع، ابتدا باید به ضرورت و نحوه تشکیل جبهه پایداری آشنا شوید. بعد از خانه‌نشینی ۱۱ روزه رئیس‌جمهور اسبق و آشکارشدن آثار اولیه انحراف، خصوصاً تقابل با رهبر انقلاب، این نگرانی برای دوستانی که نزدیک به وی بودند ایجاد شد که با علنی‌شدن موضوع برای عموم مردم به ویژه نیروهای انقلابی، آنان دچار تحیر شوند. چون آن‌ها به امید اجرای اهداف امام(ره) و رهبری از وی حمایت کرده بودند. قرار شد تا اتخاد تدابیر اساسی، خیمه و عَلم اولیه‌ای ایجاد شود تا موقتاً حزب‌اللهی‌ها در آن متشکل گردند؛ اما این نگرانی مطرح شد که از کجا معلوم این جمع هم مانند آنان به انحراف کشیده نشود.

وی در این باره افزود: پس تصمیم بر این شد با استناد به حدیث «رجوع به فقها در عصر غیبت»، به فقهای عادل مراجعه کنیم و در خصوص ضروت تشکیل چنین مجموعه‌ای و همچنین اطمینان از پذیرش آنان جهت بررسی همه مصوبات برای عدم انحراف از اسلام و مصلحت، کسب تکلیف کنیم. بنا شد چون مراجعه مستقیم و بهره‌مندی از نظرات رهبری در هر زمان، ممکن و معقول نیست، به تعدادی از فقها که نزدیک‌ترین گفتمان را به ایشان دارند، رجوع کنیم و از نظرات مشورتی آن‌ها بهره ببریم.

متقی‌فر تصریح کرد: حتی در اساسنامه جبهه پایداری، بندی را آوردیم که فقها می‌توانند جبهه را منحل کنند که البته وزارت کشور در دولت آقای روحانی، این بند را حذف کرد. در واقع اراده‌ی انحلال جبهه را به دست فقها دادیم؛ یعنی هر زمان تشخیص دادند که جبهه از مدار اسلام خارج شده، می‌توانند فعالیت جبهه را تمام کنند؛ الان هم قائل به این موضوع هستیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه تمام تصمیمات جبهه به رؤیت مرحوم آیت‌الله مصباح‌ یزدی و مرحوم آیت‌الله خوش‌وقت می‌رسید تاکید کرد: این موضوع با مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی و مرحوم آیت‌الله خوش‌وقت طرح و مورد تاییدشان قرار گرفت. جزئیات مرامنامه و اساسنامه جبهه نیز به استحضارشان می‌رسید، اگر تأیید نمی‌کردند، رسمیت نداشت. امروز نیز در فقدان آیت‌الله مصباح یزدی و آیت‌الله خوشوقت، ارتباط مستمر جبهه پایداری با فقهای جایگزین، برقرار است.

قاطبه مردم ایران، بقای نظام را به همه چیز ترجیح می‌دهند
این فعال سیاسی درباره عدم موفقیت دشمن در اغتشاشات پاییز گذشته نیز اظهار کرد: قاطبه مردم ایران اعم از انقلابی، غیر انقلابی، سنی و شیعه، بقای نظام را به همه چیز ترجیح می‌دهند. اگر دشمن، علیه کلیت نظام توطئه کند، مردم در مقابل آن می‌ایستند. جریان ضد انقلاب، خودش می‌داند که پایگاه اجتماعی ندارند. به طوری که یکی از سران فراری آنان در مصاحبه‌ای اذعان کرد که با همه تلاش‌های صورت‌گرفته، کل مخاطبی که جریان ضد انقلاب توانست در داخل ایران جمع کند، هفتاد هزار نفر بیشتر نبود.

متقی‌فر با بیان اینکه جریان فتنه سال گذشته با کمک برخی عوامل داخلی شکل گرفت، اظهار کرد: شما دیدید که امسال کمترین استقبال از سالگرد اغتشاشات نشد. سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه دشمن قصد سوءاستفاده از کردستان را داشت، اما هموطنان کُرد که به مقوله خاک و وطن تعصب دارند، باور دارند که نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزار کردستان است. بحمدالله امروز جمهوری اسلامی، قوی‌تر از همیشه بوده و ان‌شاالله با برگزاری انتخاباتی با مشارکت، امنیت، سلامت و رقابتی پرشور بر اعتلای آن افزوده شود.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۴
این شخص چه دل خوشی دارد !!!! اصلاح طلب و اصولگرا دو روی یک سکه اند
کوچیک شدن سفره مردم خیلی واضح است .....قیمت گوشت قرمز و مرغ و تخم مرغ در دولت فعلی سه تا چهار برابر شده
۴۵ ساله همه چیز دست خودتونه باز هم طلبکارید؟
دولت و مجلس، در سلطه جبهه پایداری است و قطعا این جبهه( احمدی نژادی)، موفق نبوده است . فرق اصلاح طلبان با احمدی نژادی ها زیاد نیست همه معتقندند هدف وسیله را توجیه می کند.این یعنی پایبند به اصول نیستند.مرور زمان ماهیت واقعی اینان را آشکار می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مثل اینکه یادتون رفته همین باصطلاح جبهه پایداری بود که احمدی نژاد را به ملت غالب کرد !
باز نزدیک انتخابات شد و یه عده یاد مردم افتادند!
جناب، مثلا دفعه قبل که فراجناحی به آرمانهای انقلاب و مردم اندیشیدید چه نتیجه ای حاصل شد؟
نود درصد پیشرفت کشور به د ست مدییت اصلاح طلب ها در طی چهل چهار سال انقلاب بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دوتاش بگو خنده دار صحبت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ناشناس 16:18
تو از آمریکا پاشو بیا اینجا تا به جای دو تا دو هزار تا شو ببینی البته اگه بخواهی ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ناشناس آمریکایی 16:18 گزارش عملکرد جناب آقای خاتمی و مقایسه آن با دولتهای قبل و بعد را بخوان معنی نود درصد پیشرفت را میفهمید
کاری به عملکرد اصلاح طلبان ندارم چون سالهای متمادی است که از قدرت کنار رفته اند ولی پایداری ها کمر مملکت را در همه زمینه ها شکسته و کشور را به سمت تجزیه پیش برده اند.
برای من مردم عادی اصلاح طلب و اصولگرا فرقی نداره هرکسی عملکرد بهتری داشته باشه اون رو میفهمیم
جناب مجید متقی‌فر بزرگوار عزیز نه اصلاح طلب و نه اصول گرا بدور از سیاست مرد مردانه یک ماه با حقوق حداقلی اداره کار یک ماه فقط خوراک رو سپری کن هر چی بگی قبول میکنیم بهونه نیار مقصر هرکی بوده بسم الله
یعنی سفره مردم از آغاز این دولت بزرگتر شده ؟
یکبار هم شده خودتان را با خودتان مقایسه کنید نه دیگران ، مثلا سفره مردم در سال 1402 به نسبت 1401 بزرگتر شد ؟
به گزارش تابناک، میانگین فرونشست زمین هم در کل استان حدود پنج سانتیمتر است که در برخی مناطق میزان فرونشست به ۲۹ سانتیمتر در سال می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: هر سال به طور میانگین سطح آب‌های زیرزمینی در البرز ۸۰ سانتیمتر افت می‌کند. میانگین فرونشست زمین هم در کل استان حدود پنج سانتیمتر است که در برخی مناطق میزان فرونشست به ۲۹ سانتیمتر در سال می‌رسد.
حضرت آقا یه آمار گرفتی ببینی جبهه پایداری چند درصد بین مردم محبوبیت داره؟
بشین به این امید که مردم بیان رای بدن
مگر مجلس کنونی "کارآمد ، متعهد و انقلابی" نیست؟!
گندی که روحانی زد فراموش شدنی نیست دلار سه تومنی شد سی تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
از گذشته تا اکنون تا صد سال دیگه مقصر و باعث و بانی همه بدبختی ها و گرفتاری ها و تحریم ها و تهدید های بیرونی و داخلی روحانی و ظریف هستن
حضرت عباسی خدا بیامرزد پدر اونکه گفت رنگ رخساره خبر میدهد از سر ضمیر .اینا چرا اینقد قیافه هاشون وحشت ناکه .
سخنگوی جبهه پایداری:نگاه ما به انتخابات، فراحزبی و فراجناحی است. انتخابات به کل ملت ایران تعلق دارد و جهت‌گیری‌ها هم باید به گونه‌ای باشد که ملت، پیروز انتخابات شود. به حق چیز های ندیده و حرف های نشنیده! انتخابات!؟ تازه تعلق داشتن آن به کل ملت؟ نگاه فراحزبی و فرا جناحی به انتخابات؟ ملت!؟ کدام ملت؟ ملت پیروز در انتخابات!؟ زدن این حرف ها به هر کسی بیاید عمراً به پایداری چی ها نمی آید!
آقای سخنگو
شما اول بگو در دوران انقلاب چکار کردی بعد بگو جبهه هم رفتی؟
منظور از جبهه خط اول هست نه پشت جبهه و چند تا عکس یادگاری
هر موضعی جبهه پایداری گرفت، مطمئن باشید حق با طرف مقابل است.
باید نهایت دقت صورت بگیرد تا «فرد اصلح» را انتخاب کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نهایت دقت مثل آندفعه که احمدی نژاد را غالب مردم کردید ؟راستی الان موضعتون با احمدی نژاد چگونه هست ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی