بازدید 4196

نخبگان بنیاد ملی، بیمه مازاد درمان می‌شوند

تفاهم‌نامه‌ بیمه مازاد درمان نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور، میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.
کد خبر: ۳۹۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳ 11 April 2014
تفاهم‌نامه‌ بیمه مازاد درمان نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور، میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه طی نشستی در روز پنجشنبه در پارک فناوری پردیس، میان دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان و دکتر ربیعی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در راستای سیاست‌های دولت یازدهم در زمینه حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر کشور منعقد و طی آن مقرر شد که طرفین نسبت به همکاری در زمینه بیمه مازاد درمان افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور، به استناد قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور مصوب سال 1373، مقررات و آیین نامه‌های شورای عالی بیمه سلامت کشور و شرایط عمومی بیمه درمان و با لحاظ شرایط بیمه گری آن در سطح کشور اقدام کنند.

براساس این تفاهم نامه مسؤولیت کلیه امور مربوط به بیمه درمان مکمل بیمه شدگان در راستای اجرای این تفاهم نامه بر عهده سازمان بیمه سلامت بوده که از طریق شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان بیمه گذار انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، موضوع این بیمه عبارت است از جبران بخشی از هزینه‌های درمانی ناشی از بیماری و یا حادثه که در تعهد بیمه‌گر پایه نبوده و طبق شرایط قرارداد در تعهد بیمه گر قرار خواهد گرفت.

طی این تفاهم نامه بیمه شدگان افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان هستند که پس از تایید شرایط ایشان مطابق با شیوه نامه انتخابی بنیاد ملی نخبگان از سوی آن بنیاد معرفی خواهند شد.

براساس این تفاهم نامه مبلغ سرانه 350 هزار ریال ماهیانه به ازای هر نفر تعیین شده است که پس از اعمال تخفیف ویژه معادل 40 درصد بوده و مالیات بر ارزش افزوده مطابق قانون به مبلغ فوق افزوده می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل