بازدید 2701
همسر شهید رضایی‌نژاد:

شهدای هسته‌ای اقتدار ایران را خواستند

کد خبر: ۳۹۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳ 10 April 2014
همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد، شهید هسته‌ای، گفت: شهیدان هسته‌ای هدفی جز اقتدار کشور نداشتند.

به گزارش فارس، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت بزرگداشت روز ملی فن‌آوری هسته‌ای که توسط سازمان فرهنگی  و ورزشی شهرداری در سالن کانون جوانان بسیج ترتیب یافت، اظهار داشت: شهیدان هسته‌ای هدفی جز اقتدار کشور نداشتند.
 
وی ادامه داد: چه شهدای هشت سال دفاع مقدس و چه شهدای هسته‌ای همگی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت و توسعه کشور گام برداشتند که همگی مورد تهدید واقع شدند.
 
همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد با تأکید بر اینکه آنچه سبب عزت‌مندی انقلاب اسلامی می شود نباید کوتاهی کرد، اذعان داشت: جوانان کشور با پیشرفت‌های علمی خود گامی برای رسیدن به استقلال کشور بر می‌دارند.
 
پیرانی یادآور شد: یاد شهدا با عزت مندی انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان در اذهان به خصوص نسل‌های آینده ماندگار می‌ماند.
 
وی عنوان کرد: بسیار باارزش بود که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از همه مدیرانی که از ابتدا در تحقق پیشرفت هسته‌ای نقش داشتند قدردانی کردند و به مدیران هسته‌ای تأکید کردند که برای آنچه که به دست آوردید، تعصب داشته باشید و به راحتی از دست ندهید.
 
همسر شهید رضایی‌نژاد، سخنان رهبر معظم انقلاب را نقشه راه برای پیشرفت کشور اعلام کرد و گفت: مقام معظم رهبری برای مذاکرات محدوده خاصی تعریف کردند و فرمودند که مذاکرات دلیل نمی شود تا تحقیق و توسعه دانش هسته‌ای متوقف شود این راه باید ادامه یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست