بازدید 5929

اولتیماتوم وزارت مسکن به پیمانکاران مسکن مهر

کد خبر: ۳۹۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 08 April 2014
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: وزارت مسکن زیر بار محاسبات و ارقام نجومی پیمانکاران مسکن مهر نمی‌رود لذا پیمانکاران باید سریع کارهای خود را آغاز و به دستورالعمل اعلام شده عمل کنند در غیر این صورت در فهرست سیاه قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، احمد مهرآبادی امروز - سه‌شنبه - در بازدید از مسکن مهر پردیس در مورد واگذاری واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 114 هزار واحد نیز آماده افتتاح است.

وی افزود: در فاز شهر ۱۱پردیس 5000 واحد تا پایان اردیبهشت آماده می‌شود که در صورت تکمیل خدمات زیربنایی تا پایان خرداد تحویل داده می‌شود. همچنین قرار است تا پایان سال ۹۴ با همکاری همه دستگاه‌های متولی و همراهی بانک مرکزی پرونده مسکن مهر بسته می شود.

مهرآبادی درباره آب و فاضلاب مسکن مهر شهر پردیس گفت: بیشترین مشکل در پردیس مشکل آب است که همکاران وزارت نیرو وعده دادند و طی موافقت‌نامه صورت گرفته مقرر شده با ظرفیت یک متر مکعب در ثانیه به شهر پردیس آبرسانی شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر درباره روند ساخت و ساز در کشور اظهار کرد: در سال گذشته با روند کندی همراه بودیم که دلیل آن افزایش قیمت مصالح ساختمانی، حمل و نقل و دستمزد از ابتدای سال 91 بود و تاثیر خود را بر روند ساخت و ساز گذاشت اما برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال روند ساخت و ساز کند نخواهد شد.

مهرآبادی در واکنش به گله‌مندی برخی پیمانکاران تاکید کرد: همه پیمانکاران گله‌مند نیستند؛ تعداد محدودی با محاسبه و ارائه ارقام نجومی و انتظار پذیرفتن این مبالغ از ما گله‌مند شده‌اند که ما زیربار این مبالغ نخواهیم رفت و این اقدام پیمانکاران اجرایی نخواهد شد.

وی افزود: پیمانکاران باید سریع کارهای خود را آغاز کنند و به دستور العمل اعلام شده عمل کنند در غیر این صورت در فهرست سیاه قرار می‌گیرند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مورد نظارت بر ساخت و ساز نیز تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان متولی ساخت و ساز است و در تهران نیز تیم‌های مربوطه کار نظارت را بر عهده دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار