بازدید 18221
۲

شبی به یادماندنی برای فوتبال ایران

شیرین‌ترین لحظه آن زمان بود که تمامی حاضران شامل کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی و علی کفاشیان رئیس فدراسیون و البته محمود گودرزی وزیر ورزش دست‌های یکدیگر را گرفتند و به سمت بالا بردند
کد خبر: ۳۸۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۱ 24 February 2014
یکی از قسمت‌های جنبی اما مهم مراسم شنبه شب اتحاد برای تیم ملی فوتبال، معرفی رسمی اسپانسرهای جدید تیم ملی بود که عمده‌ترین‌شان یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباط با نام فناپ و وابسته به بانک پاسارگاد است و در حضور مسئولان ورزشی، فوتبالیست‌های دیروز و امروز و برخی هنرمندان مراسم امضای قرارداد بین این شرکت و فدراسیون فوتبال برگزار شد و امضاهای رئیس این شرکت و علی کفاشیان مرد اول اجرایی فوتبال کشور پای این قرارداد انداخته و همه چیز رسمی و نهایی شد. عباس ترابیان مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال دقایقی بعد از نهایی شدن این قرارداد گفت: «یک شرکت به نام شرکت سبز هم جزو اسپانسرهای جدید تیم ملی است و آنها و شرکت فناپ و فدراسیون یک کنسرسیوم سه جانبه را تشکیل داده‌اند تا برای فدراسیون و تیم ملی درآمدزایی کنند. فناپ در بدو کار 5 میلیارد به حساب فدراسیون واریز کرده و بزودی زود 3 میلیارد دیگر هم می‌ریزد. بله اوضاع بهتر از گذشته است.»

به نوشته ایران، همایش همبستگی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 که شنبه شب در سالن اجلاس سران در تهران تشکیل شد، فرصت تازه و مجددی برای اعلام وحدت بین اعضای ارشد جامعه فوتبال، بازیکنان گذشته و امروز و البته سران ورزش ایران به قصد رسیدن به نتایجی احترام‌برانگیز در مهمترین جشنواره فوتبال جهان بود که دوره بیستم آن را خرداد و تیر سال بعد در برزیل شاهد خواهیم بود.

تعدادی از هنرمندان نام آشنای کشور نیز در شبی به یادماندنی برای فوتبال ایران در این مراسم حاضر بودند و شیرین‌ترین لحظه آن زمان بود که تمامی حاضران شامل کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی و علی کفاشیان رئیس فدراسیون و البته محمود گودرزی وزیر ورزش دست‌های یکدیگر را گرفتند و به سمت بالا بردند و عکسی یادگاری به وسعت آرزوهای بزرگ گرفتند و فریاد شادی و اتحاد کشیدند. این فریادی بود که نشان می‌داد تیم ملی از حالا عزمش را برای حضوری خوش در جام جهانی جزم کرده است.
شبی به یادماندنی برای فوتبال ایران
 وزیر ورزش: رئیس‌جمهوری پشتیبان ماست

تعدادی از مسئولان و حاضران شاخص در این مراسم سخنرانی کردند و یکی از آن‌ها وزیر ورزش بود. محمود گودرزی در سخنانی اطمینان‌بخش برای جامعه فوتبال اظهار داشت: «خوشبختانه رئیس‌جمهوری حساسیتی ویژه روی تیم ملی و مسأله شرکت آن در جام جهانی برزیل دارد. من در دیدار اخیرم با ایشان درخواست کردم کمک‌هایی را به تیم ملی ارزانی دارد و وی هم قول مساعد داد و گفت هر مساعدتی صورت می‌گیرد تا بهترین نتایج در برزیل حاصل آید. من می‌دانم که ورزش به طور عام و فوتبال به طور خاص در تقویت روحیه و مقاومت ملی نقش مهمی ایفا می‌کنند و در نتیجه نباید از آنها غافل ماند. هر چقدر فوتبال محبوب‌تر و مورد توجه‌تر باشد جرم‌ها در جوامع کمتر می شود.»

 کی‌روش: از آمدن اسپانسرها خوشحالم

کی‌روش که تازه از برزیل بازگشته است و شنبه‌شب از شب‌های خوش اخلاقی و خنده‌هایش بود، نیز یک بار دیگر بر اهمیت وحدت در جامعه فوتبال به قصد کسب نتایجی عالی در جام جهانی پیش رو پای فشرد و گفت: «میلیاردها نفر در جهان این مسابقات را می‌بینند و من بسیار خوشحالم که ایران هم یکی از تیم‌های حاضر در صحنه است. پول هیچ گاه تنها دلیل موفقیت در فوتبال نیست، اما بدون اسپانسرهای قوی هم نمی‌توان در ورزش حرفه‌ای موفق بود و به همین سبب من از اسپانسرهای جدید تیم ملی که پای در این عرصه نهاده‌اند، تشکر می‌کنم.»

 کفاشیان : مهمترین مسأله حمایت‌های مردمی است

علی کفاشیان که کی‌روش در این مراسم از او تشکر ویژه‌ای کرد، به نوبه خود گفت: «ما از اسپانسر جدید تیم ملی پول خوبی گرفته‌ایم، اما آنچه مهمتر از آن است حمایت‌های مردمی است. فوتبال ما باید به سمت و سویی برود که تیم‌های آن دیگر به کمک‌های مستمر دولتی نیازمند نباشند. ما سقفی برای حمایت مالی از تیم‌ ملی و محدودیتی را برای شرکت‌های سرمایه‌گذار در این زمینه قائل نشده‌ایم و هر کس بخواهد در این راه دست‌های ما و تیم ملی را بگیرد به او خوشامد می‌گوییم.»

 تمامی برنامه‌ها در راستای اهداف تیم ملی

سایر سران فوتبال هم پریشب حرف‌های امیدوارکننده‌ای زدند و از آینده‌ای روشن‌تر برای تیم ملی سخن گفتند. هادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون گفت این نهاد آنقدر از جانب کی روش و تدابیر او برای جام جهانی دلخوش و مطمئن است که این روزها بحث انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است و تا آخر هفته اعلام می‌کند که نلو وینکادای پرتغالی برای این مهم انتخاب شده است یا فردی دیگر.  غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم تأکید کرد که تمامی برنامه‌های مسابقات داخلی و حتی تدارکات جام باشگاه‌های آسیا در راستا و جهتی تنظیم شده که به اردوهای تیم ملی لطمه نخورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
بازی تدارکاتی کو چرا بازی تدارکاتی برگزار نمیکنند این تیم انصراف بده نره جام جهانی بهتره آبرو ریزی ميشه
با اين بي برنامگي حتماً در جام جهاني موفق مي شويم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل