بازدید 7133
۹

حمله باضربات کارد و تبر به محیطبانان گلستانی

این دو محیطبان به نام های «محمد تمسکنی» و «مهدی مجنی پور» هدف ضربات کارد و تبر افراد مهاجم قرار گرفتند که پس از این درگیری، افراد مهاجم از محل متواری شدند.
کد خبر: ۳۸۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴ 22 February 2014
دو محیطبان استان گلستان بر تثر ضربات کارد و تبر عده ای از شکارچیان متخلف روانه بیمارستان شدند.

به گزارش سبزپرس، ساعت 17 امروز دو محیطبان استان گلستان در منطقه «نوهور» روستای «آهنگرمحله» در نزدیکی گرگان با گروهی هشت نفره از شکارچیان غیرمجاز روبرو شدند که فرمان محیطبانان برای توقف این گروه و کنترل مجوزهای لازم برای شکار، منجر به هجوم افراد این گروه به سوی محیطبانان شد.

این دو محیطبان به نام های «محمد تمسکنی» و «مهدی مجنی پور» هدف ضربات کارد و تبر افراد مهاجم قرار گرفتند که پس از این درگیری، افراد مهاجم از محل متواری شدند.

در این درگیری مهدی مجنی پور از ناحیه پیشانی و بازوی راست مورد اصابت چاقو و تبر قرار گرفت و محمد تمسکنی نیز علاوه بر پارگی ریه بر اثر اصابت ضربات کارد، از ناحیه صورت، بازو و هر دو کتف مجروح شد.

هم اکنون این دو محیطبان در بیمارستان «پنجم آذر» شهر گرگان تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و پزشکان حال این دو محیطبان را مساعد اعلام کرده اند.

هم اکنون محیطبان مجنی پور به بخش مردان منتقل شده اما محیطبان تمسکنی به دلیل پارگی ریه و با نظر پزشک معالج در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده است. در لحظه تنظیم این خبر، این محیطبانان در وضعیت ریکاوری به سر می بردند.

همکاران این محیطبانان می گویند که ضاربان شناسایی و جستجو برای دستگیری آنها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۹
با توجه به اینکه قانون شکنان دارای شرف و وجدان نیستند، محیط بانان باید بدانند که همواره در چنین مواردی حداقل یکی از آنها با اسلحه در وضعیت شلیک قرار گیرد تا همکاران او بتوانند کار خود را با خطر کمتری انجام دهند. قطعا اگر یکی از آنها در وضعیت شلیک قرار می گرفت، شاید اراذل اوباش جرات حمله به همکاری وی که آنها را تفتیش می کرد، نداشتند. قانون باید به نفع محیط بانان تغییر کند و آنها اجازه شلیک حتی مرگ آور داشته باشند. در غیر اینصورت باید شاهد چنین مواردی برای همیشه باشیم.
حداقل 25 سال زندان میتواند حال شکارچی ها را جا بیاورد. این موضوع از مصادیق اقدام به قتل است.
باید مجازات بسیار سنگین برای شکارچیان غیرمجاز در نظر گرفته شود و حق دفاع به محیط بانان داده شود .
حبس طولانی - شلاق و کار زیست محیطی بهترین تنبیه برای این انسان نماها است
این آدمهای!!!! اراذل را که نه به حیوانات و نه به انسانها رحم نمیکنند فقط باید اعلام کنند تا درس عبرت برای دیگران شوند فقط و فقط!
واقعا جای بسی تاسف است. پس این همه پهپاد(هواپیمای بدون سرنشین) می سازیم به چه دردمان خورده؟ چرا مدلی از این پهپاد ها برای نظارت و کمک به محیطبانان داده نمی شود؟
آقا چرا هیچ کس از محیط بانان عزیز حمایت نمی کند. محیط بانان باید اجازه شلیک مستقیم در حوزه کاری خود داشته باشند بدون این که بعدا مورد مواخذه قرار گیرند.
كاش به اشد مجازات محكوم بشند
اين چه شغلي كه نه در آمد داره نه امنيت نه حمايت ؟
کار این عزیزان کمتر از جهاد نیست.به امید بهبودی حالشان و مجازات غارتگران طبیعت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی