بازدید 4802

بهبود کیفیت آب آشامیدنی مردم آبادان

طرح تامین آب موردنیاز تصفیه خانه آب شیرین کن دیریفارم و مینوشهر از رودخانه بهمنشیر که از Ec بهتری نسبت به اروند دارد، در دستورکار شرکت آبفاي استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۸ 17 February 2014
با تکمیل خط آبرسانی دیریفارم و تامین آب موردنیاز تصفیه خانه آب آبادان و شهر مینوشهر از رودخانه بهمنشیر، کیفیت آب شرب این دو شهر بهبود یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به علت تغییر شدید EC (درجه شوري) آب رودخانه اروند، طرح تامین آب موردنیاز تصفیه خانه آب شیرین کن دیریفارم و مینوشهر از رودخانه بهمنشیر که از Ec بهتری نسبت به اروند دارد، در دستورکار شرکت آبفاي استان قرار گرفته است.

گفتني است، پس از اجرای 1600 متر خط انتقال 700 میلیمتر، خط انتقال مسیر به طول هفت هزار متر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذكر است انتقال آب این خط  20 هزار مترمکعب در شبانه روز عنوان شده است و نیمی از آب این خط برای تامین آب موردنیاز مینوشهر استفاده و مابقی آن به تصفیه خانه دیریفارم منتقل می شود.

تصفیه خانه آب شیرین کن دیريفارم آبادان با برخورداری از سامانه RO توسط بخش خصوصی اداره می شودو با اتصال شبکه تصفیه خانه آب دیریفارم به خط 800 میلیمتر بلوار فیه که آب خام رودخانه بهمنشیر را تامين مي كند، روزانه حدود 10 هزار مترمکعب آب شرب با کیفیت مطلوب به شبکه توزیع آب آبادان تزریق و اين امر در کاهش EC آب شرب مشترکان آبادان تاثیرگذار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست